-
آموزش مهارت های نرم برای کارمندان
یکشنبه 20 تیر 1400 23:53
آموزش مهارت های نرم برای کارمندان آموزش مهارت های نرم برای کارمندان از ضروریات عصر حاضر است. در دنیای امروزی کار تیمی و ارتباط گروهی موثر برای موفقیت شغلی و شخصی بسیار مهم و ضروری است. همه ما دروس و مهارتهای زیاد حرفه ای و کاری زیادی را در دوران تحصیل خود آموزش دیده ایم و یاد گرفتیم که چگونه در شغل و حرفه ای خود...
-
مخاطبین دوره مدیریت کلینیک و درمانگاه چه کسانی هستند؟
یکشنبه 30 خرداد 1400 09:27
پزشک، پرستار و بهیار، فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و پیراپزشکی، دندانپزشک، روانشناس، اپتومتریست، پوست و مو و زیبایی، فعالان طب سنتی و… برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید چه مباحثی در این دوره تدریس می شود؟ برخی سرفصل های دوره : اصول و قوانین کسب و کار و تجارت در حوزه...
-
آموزش مهارت های نرم برای کارمندان
یکشنبه 30 خرداد 1400 09:18
آموزش مهارت های نرم برای کارمندان از ضروریات عصر حاضر است. در دنیای امروزی کار تیمی و ارتباط گروهی موثر برای موفقیت شغلی و شخصی بسیار مهم و ضروری است. همه ما دروس و مهارتهای زیاد حرفه ای و کاری زیادی را در دوران تحصیل خود آموزش دیده ایم و یاد گرفتیم که چگونه در شغل و حرفه ای خود خوب باشیم. اما اکنون باید با آموزش...
-
آموزش مهارت های ارتباط تلفنی موثر (دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی)
یکشنبه 30 خرداد 1400 00:28
امروزه یکی از مهارت های بسیار مهم و کاربردی آموختن مهارت های مذاکره و ارتباط با دیگران و بخصوص مشتریان می باشد. یکی از راه های ارتباطی که امروزه بسیار فراوان شده، ارتباط از طریق تلفن می باشد. انجام هر کاری نیازمند دانستن مهارت های مربوطه می باشد، برای مذاکره ی تلفنی مطلوب نیز بایستی مهارت های آن را بیاموزید، در این...
-
آموزش مدیریت ارتباط با بیمار
یکشنبه 30 خرداد 1400 00:09
دوره مدیریت ارتباط با بیمار PRM آشنایی با انواع شخصیت بیماران ارتباط موثر با انواع بیماران آداب معاشرت ارتباط با بیماران زبان بدن موثر نحوه ارتباط با بیماران ناراضی خلق تجربه خوشایند برای بیماران نحوه پیگیری پس از درمان وفادار سازی بیماران کارگاه آموزشی مدیریت بهبود تجربه بیماران در مراکز درمانی آموزش مدیریت کلینیک...
-
کارگاه آموزشی مدیریت بهبود تجربه بیماران در مراکز درمانی
یکشنبه 23 خرداد 1400 11:18
در کلینیک ها و درمانگاه ها و مراکز درمانی لازم است برای بهبود عملکرد خود و افزایش رضایت بیماران و مراجعان از یک برنامه ی و سیستم بهبود تجربه بیمار استفاده کرد. تجربه خوش آیند بیماران و همراهان آنان در رضایت بیماران بسیار تاثیرگذار است.. رضایت بیمار خود بهترین شیوه بازاریابی در مراکز درمانی و کلینیک ها است. برای...
-
دوره حرفه ای کارشناس فروش تلفنی ویژه بازار ایران – حضوری
یکشنبه 9 خرداد 1400 11:16
کارشناس فروش تلفنی و فروش تلفنی در کسب و کارهای امروزی و روشهای بازاریابی امروزی بسیار مهم است. شاید بتوان بازاریابی و فروش تلفنی را مکملی برای سایر روشهای بازاریابی دانست. در کشور ایران میتوان به جرعت ادعا نمود که اکثر فروشندگان تلفنی از دانش کافی برای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود برخوردار نیستند. . حتی...
-
مدیریت کلینیک و مراکز درمانی
دوشنبه 3 خرداد 1400 21:56
برای مدیریت درمانگاه، کلینیک و مطب علاوه بر داشتن تخصص در حوزه پزشکی، باید مهارتهای مدیریت و مارکتینگ نیز داشت. بدون دانستن فنون بازاریابی و نداشتن پلن و طرح مناسب نمیتوان در زمینه داشتن کلینیک و مراکز دندانی موفق بود. باید مهارت های مدیریتی و کسب و کاری و بازاریابی را خوب دانست و اجراء نمود. همچنین پرسنل و کارکنان...
-
آموزش مدیریت درمانگاه و مطبهای پزشکی
دوشنبه 3 خرداد 1400 13:21
مدیریت مطب و درمانگاه در نگاه اول شاید ساده بنظر برسد. اکثر پزشکان و متخصصین در ایران از دانش و مهارت خوب و بالایی برخوردار هستند. اما تجربه ما در گروه آموزشی تکتو نشان میدهد که اکثر مراکز درمانی و درمانگاهها از مشکلات فراوانی رنج میبرند. مشکلات درمانگاه و کلینیک چیست؟ شاید بتوان مدیریت منابع انسانی و همچنین...
-
کارگاه آموزشی فروش و بازاریابی تلفنی در تهران
شنبه 25 اردیبهشت 1400 16:19
بازاریابی تلفنی را هم میتوان مکملی مهم برای سایر مدلهای بازاریابی مانند دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی حضوری دانست و هم میتوان نوک پیکان ارتباط مخاطبین کسب و کار و مشتریان کسب و کارها، از این روی باید به بازاریابی و ارتباط تلفنی به شکل ویژهای پرداخته شود گارگاه فروش و بازاریابی تلفنی در تهران علی رغم وجود شیوه های...
-
ساخت تیم فروش قدرتمند برای کسب و کارها
پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 01:25
اهمیت ساخت ایجاد یک تیم فروش با استعداد ، قدرتمند، قابل اعتماد و کاملاً آموزش دیده را نمی توان منکر شد و نادیده گرفت. صرف نظر از اندازه ، درآمد یا صنعت کسب و کارتان ، شما به فروشندگان عالی نیاز دارید تا در رشد کسب و کار به شما کمک کنند. چرا؟ زیرا با تکرار فروش بهتر می توانید مشتری های بهتری داشته باشید. قبل از اینکه...
-
افزایش فروش
دوشنبه 30 فروردین 1400 08:52
با یافتن راه هایی برای افزایش فروش یا جستجوی بازارهای جدید می توانید تجارت و کسب و کار خود را رشد دهید. برای افزایش فروش ممکن است مجبور شوید محصولات یا خدمات جدیدی را معرفی کنید ، بازار خود را گسترش دهید ، فعالیت های بازاریابی خود را افزایش دهید یا خدمات مشتری را بهبود ببخشید. اگر تولید کننده هستید ، این می تواند به...
-
۹ روش عالی برای افزایش فروش
چهارشنبه 6 اسفند 1399 11:10
روش های خوب و موفق برای افزایش فروش برای بهبود فروش در تجارت و کسب و کار خود ، بر روی مشتری تمرکز کنید و به جای سود ، به سمت افزایش عملکرد فروش بروید. این اولین توصیه ای است که کارشناسان فروش ما در تکتو به شما می دهند. اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید و نمی دانید چگونه ، در اینجا ۹ روش عالی برای انجام این کار...
-
دوره آموزش مهارت های نرم
شنبه 18 بهمن 1399 08:30
مزایای آموزش مهارت های نرم برای نیروی کار شما برای بسیاری از سازمان ها و شرکت ها ، مهارت های سخت در هنگام استخدام در بالای لیست قرار دارند. یعنی آنها به دنبال مهارت های خاص افراد برای بدست آوردن و تصدی شغل مربوطه هستند. افراد باید آن مهارت ها و تجربه ها را داشته باشند و آموش های مربوط را دیه باشند. گرچه نمی توان...
-
آموزش سرپرست فروش
سهشنبه 14 بهمن 1399 12:02
سرپرست فروش شاید نردبان هیچ مسیر شغلیای، به خوبی بخش فروش تعریف نشده باشد. این نردبان از نمایندگی فروش آغاز میشود و تا مدیریت فروش ادامه مییابد و همگی عنوان فروش را به یدک میکشند. یک نمایندهی فروش بااستعداد میتواند به سرعت به مقام نمایندهی ارشد فروش برسد و با تلاش و شایستگی بیشتر، سرپرست فروش میشود. اگرچه...
-
آموزش سازمانی
سهشنبه 14 بهمن 1399 12:00
انواع دورههای مدیریتی را به صورت درونسازمانی و با توجه به نیاز خاص سازمانها ارائه مینماید دوره آموزشی برای کارمندان آموزش سازمانی فرآیند ایجاد، حفظ و انتقال دانش در درون سازمان است. هدف از آموزش سازمانی توسعه مهارت ها و دانش افراد است تا بتوانند نقشهای خود را بطور مؤثر و کارآمد انجام دهند. آموزش سازمانی شامل...
-
تشکیل تیم فروش برای شرکت ها
جمعه 26 دی 1399 23:24
تشکیل تیم فروش برای شرکت ها اهمیت تیم فروش فروش بخشی جدایی ناپذیر از اکثر شرکتها است. فروش به طور مستقیم بر جریان نقدی تأثیر میگذارد، بینش مناسبی از بازار میدهد و زمینه را برای حفظ مشتری فراهم میکند. تیم فروش باید بهترین و قویترین بخش شرکت باشد با برای شرکت و کسب و کار شما تیم بازاریابی و فروش میسازیم و کارکنان...
-
عارضه یابی بازاریابی و فروش در شرکت ها و کارخانه ها
پنجشنبه 11 دی 1399 01:27
چگونه مشکلات بخش فروش را برطرف کنیم؟ یکی از معضلات بزرگ سازمانها، شرکتها و کارخانهها که در درجه اول توجهات را به خود جلب میکند عارضههای ساختاری و عملکردی سازمان فروش آنهاست. بیشتر سازمانهای فروش به علت گسترش غیراستراتژیک دچار عوارض در فرآیندهای خود هستند. قوی ترین بخش در هر مجموعه باید بخش بازاریابی و فروش باشد...
-
آموزشهای سازمانی و شرکتی تکتو
سهشنبه 9 دی 1399 09:56
فعالیت تحت برند معتبر گروه آموزشی پژوهشی تکتو تجربه بیش از ۱۵ سال حضور مستمر و جدی در عرصه آموزش های آزاد و سازمانی مدیریت فرایندهای تجاری و کار بهره برداری از اساتید متخصص در زمینه دانش تولید فرآیند و علوم مرتبط امکان ارائه آموزشهای کاربردی با روش نظری و کارخانه به صورت آنلاین و حضوری در حوزه مدیریت فرایندها ایجاد...
-
ساختن یک سیستم فروش در شرکتها و کسب و کارها
سهشنبه 2 دی 1399 16:29
ایجاد یک سیستم فروش فارغ از اینکه در کدام صنعت و کسب و کار فعالیت می کنید ، فروش مایع حیات هر تجارت است. هر کسب و کاری به یک سیستم فروش نیاز دارد که منجر به مشتری شود. باید بپذیرید اگر فروش ندارید ، تجارت ندارید. ایجاد فروش مداوم چالش هر کسب و کاری است. تشکیل و چیدمان تیم فروش برای راه اندازی سیستم فروش باید به چند...
-
عارضه یابی و رفع مشکلات فروش در شرکت ها
دوشنبه 24 آذر 1399 23:07
عارضه یابی و رفع مشکلات فروش در شرکت ها عارضه یابی فروش و کمک به فروش بیشتر از جمله خواستههای اکثر مدیران کسب و کارها است. بخش فروش و سازمان فروش یکی از استراتژیک بخشهای یک شرکت و یک سازمان انتفاعی است. تشکیل و چیدمان تیم فروش مشکلات عمده بخش فروش چیست و از کجا می آیند؟ افت فروش سازمان، یا نوسان در فروش بدون شناسایی...
-
بازاریابی پزشکی
جمعه 9 آبان 1399 04:05
بازاریابی پزشکی انجام خدمات برندسازی و بازاریابی پزشکان و خدمات بهداشتی درمانی بازاریابی و تبلیغات پزشکی گروه آموزشی تکتو تبلیغات و بازاریابی در حوزه پزشکی تبلیغات و بازاریابی در همه عرصهها ضروری و لازم است. پزشکی هم از این قاعده مستنثنی نیست. برای اینکه این امر را برای مقوله پزشکی به خوبی انجام بدهید باید از...
-
برگزاری دوره های سازمانی
جمعه 9 آبان 1399 04:04
دوره های سازمانی تکتو یکی ازموثر ترین و مهمترین منابع سازمان ،نیروی انسانی می باشد توجه خاصی که در دهه اخیر در جهان به آموزشهای تخصصی ضمن خدمت معطوف شده است ، حاکی از این حقیقت است که این آموزشها نقش مهمی در ارتقاء کیفیت خدمات، محصولات و ابداع و نوآوری دارد و میتواند سازمان را پویا کند. با توجه به این که افراد...
-
دوره های آموزشی مورد درخواست صنایع، کارخانه ها و سازمان ها
پنجشنبه 3 مهر 1399 12:11
دوره های آموزشی مورد درخواست صنایع، کارخانه ها و سازمان ها طراحی دوره های آموزشی مورد درخواست صنایع، کارخانه ها و سازمان ها برگزاری دوره هآی آموزشی تخصصی مورد نیاز صنایع، کارخانه ها و سازمان ها برگزاری آزمونهای استخدامی بدو استخدام آموزش های مهارت محور توانمندسازی و دانش افزایی نیاز سنجی و طراحی آموزش های مورد نیاز...
-
آموزش بازاریابی در حوزه پزشکی ، بازاریابی کلینیک ها و مطب های درمانی
پنجشنبه 3 مهر 1399 12:10
آموزش بازاریابی در حوزه پزشکی ، بازاریابی کلینیک ها و مطب های درمانی روش های جذب بیمار به مطب و درمانگاه بازاریابی و تبلیغات پزشکی گروه آموزشی تکتو چگونه درآمد مطب خود را افزایش دهیم؟ اکثر پزشکان و متخصصین در حوزه پزشکی و سلامت دوست دارند که درآمد مطب و کلینیک و مرکز درمانی خود را افزایش دهند. اما چگونه میتوان درآمد...
-
دوره رایگان بازاریابی تلفنی در تهران
یکشنبه 9 شهریور 1399 02:16
دوره رایگان بازاریابی تلفنی در تهران کلاس رایگان بازاریابی تلفنی ویژه خواهران فروش تلفنی و بازاریابی محصولات با استفاده از تلفن، یکی از شیوهها و روشهای بازاریابی مستقیم است که تقریباً کمی پس از اختراع تلفن آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد. شاید انتظار میرفت با گسترش فناوری اطلاعات و رواج یافتن ابزارهای نوین ارتباطی،...
-
فرایند آموزش در سازمان ها معمولاً از چه مراحلی تشکیل می شود
یکشنبه 9 شهریور 1399 02:15
فرایند آموزش در سازمان ها معمولاً از چه مراحلی تشکیل می شود تعیین هدف آموزش نیازسنجی آموزشی طراحی آموزش برنامه ریزی آموزش اجرای آموزش ارزشیابی آموزش برگزاری کلاس آموزشی برای سازمان ها و شرکت ها در مرحله تعیین هدف، استراتژی آموزش تدوین گشته و اهداف آموزشی تعیین می گردد. در مرحله نیازسنجی آموزش، نوع و مقدار آموزش به...
-
برگزاری کلاس آموزشی برای سازمان ها و شرکت ها
جمعه 7 شهریور 1399 02:58
برگزاری کلاس آموزشی برای سازمان ها و شرکت ها برگزاری دوره های درون سازمانی گروه آموزشی پژوهشی تکتو آمادگی دارد جهت کمک به شرکت ها و سازمان های مختلف، دوره های متنوع آموزشی درون سازمانی برگزار نماید. این دوره ها در جهت ارتقاء سطح کارکنان ادارات و سازمان ها می باشد. تحقق اهداف هر سازمان و کسب مزیت رقابتی در گرو داشتن...
-
چگونه رقبای کسب و کار خود را تحلیل کنیم ؟
چهارشنبه 22 مرداد 1399 16:52
چگونه رقبای کسب و کار خود را تحلیل کنیم ؟ آنالیز رقبا به شما کمک میکند که تغییرات در بازار را پیشبینی کنید، ترندها و تاکتیکهای موفق جدید را شناسایی کنید و همیشه در بازار خود، آپدیت بمانید. اما تنها سرک کشیدن به شبکههای اجتماعی و عضو شدن در لیست گیرندگان ایمیل رقبا کافی نیست. شما نیاز به یک استراتژی در پشت همه...
-
مشاوره تخصصی راه اندازی کسب و کار در ایران
یکشنبه 29 تیر 1399 15:43
مشاوره تخصصی راه اندازی کسب و کار در ایران مشاوره تخصصی کسب و کار گروه آموزشی پژوهشی تکتو آماده کمک به کسب و کارهای است در دنیای پر رقابت امروز، صاحبان کسب و کار با چالش های متفاوتی نظیر ظهور رقبای جدید ، تغییرات نیروی انسانی ، نیاز به یافتن مشتریان جدید و … روبرو هستند. همین امر ضرورت دسترسی به مشاورین مجرب در زمینه...