گروه آموزشی پژوهشی تکتو

تکتو، کمک به مهارت افزایی

گروه آموزشی پژوهشی تکتو

تکتو، کمک به مهارت افزایی

ارزیابی عملکرد نیروی انسانی کلینیک ها و درمانگاه ها

عملکرد نیروی انسانی کلینیک در همه جا و همه‌ی کسب و کارها باید بصورت همیشگی مانیتور و پایش شود. باید همواره پرسنل و نیروی انسانی را نسبت به اهداف کسب و کار و نوع شغل و وظیفه ای که به آنها وحول شده است را مورد مانیتور قرار داد.

نیروی انسانی بعنوان یکی از تاثیرگذارترین عوامل موفقیت و رشد کسب و کار و درمانگاه و کلینیک از جایگاه ویژه ای در ساختار مدیریتی برخوردار است. در این راستا ارزیابی عملکرد نیروی انسانی بسیار حائز اهمیت است، چرا که از طریق پایش ارزیابی عملکرد نیروی انسانی، یک مدیر از شرایط و وضعیت سازمان تحت هدایت خود آگاهی دقیق کسب می کند و از این طریق می تواند تشخیص درستی از وضعیت موجود داشته باشد.

ارزیابی عملکرد نیروی انسانی

مراحل ارزیابی عملکرد پرسنل درمانگاه و بیمارستان ها

ارزیابی (امتیاز دهی)

ارائه بازخورد ارزیابی

خطاهای ارزیابی

شیوه های ارزیابی (امتیازدهی)

ارزیابی ویژگی های شخصی فرد

ارزیابی رفتار فرد در محل کار

ارزیابی نتایج بدست آمده از کار فرد

ارزش کلی فرد یا به عبارت دیگر ارزش در مقایسه با سایر کارکنان (ارزیابی مقایسه ای)

نقش های مدیر در جلسه ارائه بازخور ارزیابی

ارزیابی عملکرد نیروی انسانی

آموزش تخصصی به نیروهای کال سنتر و مرکز تماس

بخش فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی در سازمان ها و شرکت های امروزی را میتوان بدنه اصلی ارتباط مشتریان با شرکت و سازمان دانست.

این کارکنان مرکز تماس هستند که نخستین صحبت ها را با مشتری دارند.

آموزش فروش تلفنی
پشتیبانی تلفنی

 

فیلم آموزش بازاریابی تلفنی ، اصول و تکنیک های بازاریابی تلفنی ویژه بازار ایران

فیلم آموزش بازاریابی تلفنی و اصول فروش اینترنتی ویژه بازار ایران آموزش اصول بازاریابی تلفنی بازاریابی تلفنی (شامل فروش، تبادل نظر و هر نوع ارتباط تلفنی عرضه‌کننده‌ی محصول با مشتری) مهارتی است که هر فروشنده‌ای باید با آن آشنا باشد. این فیلم بخشی از کلاس آموزشی بازاریابی تلفنی است که در اردیبهشت ۱۴۰۰ ویژه مربیان سازمان /آموزش فنی و حرفه ای کشور و مطابق پودمان آموزش بازارابی تلفنی توسط خانم دکتر منیره دارستانی برگزار شده است گروه آموزشی پژوهشی تکتو

 

برخی از سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی :

 آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی

 مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی

 مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه

 مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه

 مهارت های مورد در پایان مکالمه

 نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر

 نکاتی برای استفاده از پیغام گیر

 نکاتی برای گذاشتن پیغام

 نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه

 مکالمات بین المللی

 چند نکته مهم برای سازمان ها

 آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست

 نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی

 نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر

 نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

فروش تلفنی ویژه بازار ایران
فروش تلفنی ویژه بازار ایران . تکتو

 

آموزش بازاریابی تلفنی در تهران و تمام ایران

ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو این امکان را داریم که دوره آموزشی بازاریابی تلفنی را در تهران و همه شهر های ایران بصورت حضوری و مجازی برگزار کنیم.

هر چند که مدرسین ما اعتقاد دارند که با توجه به ماهیت عملی بودن کلاس ها، بهتر است کلاس ها حضوری باشند.

کلاس آموزش اصول بازاریابی تلفنی
کلاس آموزشی اصول بازاریابی تلفنی
تا چه حد با اصول بازاریابی تلفنی آشنایی دارید ؟ بازاریابی تلفنی روشی موثر برای فروش محصولات و خدمات شرکت شما است به شرطی مبتنی بر اصول و نکات کلیدی باشد اصول و تکنیک های بازاریابی تلفنی و روش های موثر فروش تلفنی
کلاس آموزش بازاریابی تلفنی در تهران
برگزاری کارگاه آموزش بازاریابی تلفنی در تهران

جذب مشتری و مخاطب از طریق بازاریابی تلفنی

در کلاس بازاریابی تلفنی شما یاد میگیرید چگونه می‌توانید مشتری و مخاطب برای کسب و کار خود جذب کنید.

همچنین شیوه و رش های نگهداشت مشتریان فعلی و قدیمی را نیز یاد خواهید گرفت.

کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها

کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها می آموزید چگونه مذاکرات تلفنی اثربخش انجام دهید؟ چگونه اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید؟ و چگونه مشتریان شاکی را آرام کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟  از این طریق فروشتان به طور قابل توجهی افزایش می یابد، که این قضیه منجر به ارتقای شغلی و یا رشد کسب و کارتان می شود. درآمدی که در ماه اول از این طریق کسب می کنید بسیار بیشتر از مبلغ ناچیزی است که برای شرکت در این دوره می پردازید. عدم رعایت نکات گفته شده در این کلاس باعث می شود که بسیار کمتر از آنچه که شایسته آن هستید درآمد داشته باشید.

  •  آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه مذاکره،بازاریابی و فروش موفق داشته باشید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)در تماس اول چه بگویید و چگونه توجه مخاطب را جلب کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه برای بازاریابی و فروش تلفنی برنامه ریزی کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چرا باید جزئیات تماس را یادداشت کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه با منشی ها صحبت کنیم و آن ها را متقاعد کنیم ما را به تصمیم گیرنده اصلی وصل کنند؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)محرک های ذهنی مشتریان کدام ها هستند؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه بر بهانه ها و اعتراضات مشتریان برای نخریدن غلبه کنید ؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)مهمترین عامل در بازاریابی تلفنی چیست؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه در مذاکرات تلفنی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چه زمانی به سراغ مشتری برگردید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه مذاکره تلفنی خود را با مشتری شروع کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چه اندازه باید از رقبا یا مزایا و معایب محصول اطلاعات داشته باشید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه در ذهن مشتری اتصال ذهنی ایجاد کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه در مذاکره تلفنی مشتری را برای خرید متقاعد کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه مشتری را پای تلفن نگاه داریم و محصول خود را معرفی کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چرا باید راجع به شغل و جنسیت مشتری تحقیق کنید؟
  • آموزش جامع بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی (پکیج دانلودی)چگونه با استفاده از بازاریابی تلفنی فروش خود را متحول کنید؟
آموزش بازاریابی تلفنی
آموزش مذاکره تلفنی برای بخش خدمات پس از فروش

 

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

 

شناسایی و رفع مشکلات و عارضه های کلینیک ها

شناسایی و رفع مشکلات در کلینیک ها و درمانگاه‌ها بسیار مهم و حیاتی است.

رفع مشکلات کلینیک ها
عارضه یابی و شناسایی مشکلات کلینیک ها و بیمارستان ها

سازمان به مانند موجود زنده ای است که باید همواره در راستای رشد و تعالی آن تلاش نمود. همانگونه که موجود زنده برای ادامه حیات خود نیازمند رشد و تغییر و بهبود است، سازمان نیز در مواجهه با تغییرات محیطی از جمله تغییرات سیاسی و اقتصادی، تغییرات منابع انسانی، تغییرات رفتار مشتریان و رقبا، تغییرات تکنولوژی و… که هریک تأثیرات متفاوتی را بر وضعیت سازمان خواهند داشت، نیازمند واکنش مناسب است.

به هرگونه تلاش برای شناسایی نقاط ضعف و قوت یک سازمان و ارائه راهکارهای ترمیمی و درمانی برای حل مشکلات آن را، عارضه یابی می‌گویند. تکنیک عارضه یابی تکنیکی است که اگر به درستی از آن استفاده شود، می تواند تحلیل درستی از شرایط حال حاضر بیمارستان، کلینیک و یا درمانگاه به ما نشان دهد و تحولی بزرگ را برای سازمان ما رقم بزند.

تکنیک های کار آفرینی
شناسایی مشکلات و رفع آنها
رفع مشکلات کلینیک
عارضه یابی کلینیک

 

مزایای عارضه یابی سازمانی کلینیک و درمانگاه عبارتند از :

– تعیین نقاط ضعف ، عارضه ها و فرصت های موجود کلینیک و درمانگاه

– شناسایی و تحلیل محیط موجود برای بررسی عملکرد کلینیک و درمانگاه

– تعریف آموزش ها و پروژه های کاربردی

– علل تأخیرات پروژه های کلینیک و درمانگاه

– محاسبه شاخص های بهره وری و سودآوری

– تحلیل دقیق ساختار

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

مهم ترین کارکردهای انجام عارضه یابی سازمانی عبارتند از:

• شناسایی علل تأخیرات پروژه های کلینیک و درمانگاه
• محاسبه شاخص های بهره وری و سودآوری
• تعیین میزان بهره وری سازمان و کارکنان
• تحلیل دقیق ساختار، فرآیند اهداف و استراتژی های سازمان و بهبود آنها
• تعیین نقاط قوت و ضعف و اولویت بندی مشکلات
• عارضه یابی منابع انسانی، ارگونومی و محیط کار
• شناسایی و تحلیل محیط موجود برای بررسی عملکرد سازمان
• تعیین راهکارهای علمی حل مشکلات
• تعریف آموزش ها و پروژه های کاربردی و کاهش هزینه های آموزش های غیر مؤثر
• جلوگیری از اتلاف منابع مالی سازمان در پروژه های غیر کاربردی

دوره مدیریت کلینیک
آموزش مدیریت کلینیک
دوره مهارت های نرم تکتو
دوره آموزشی مهارت‌های نرم تکتو

مدیریت کلینیک 
مدیریت کلینیک با توجه به اهمیتی که در حوزه سلامت افراد دارد دارای ارزشی چندین برابر مدیریت سازمان های معمولی است.

دوره مدیریت بیمارستان، کلینیک و درمانگاه
دوره مدیریت بیمارستان، کلینیک و درمانگاه و مطب

مواردی که در مدیریت کلینیک و درمانگاه و مراکز درمانی باید به آنها توجه کرد

موارد مدیریتی کلینیک و درمانگاه
طراحی استراتژی هویت برند مرکز درمانی
هویت بصری برند مرکز درمانی در قالب برند بوک (شخصیت برند، رنگ سازمانی برند و…)
انتخاب محل مناسب جهت شروع به کار مرکز درمانی با توجه به بازار هدف
طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی مراکز درمانی
مدیریت خرید تجهیزات پزشکی
مدیریت خرید نرم افزارهای مرکز درمانی

شناسایی و رفع مشکلات مدیریتی کلینیک ها
شناسایی و رفع مشکلات کلینیک ها و مطب ها و رفع مشکلات بیمارستان ها در ایران

منابع انسانی و مالی
 حسابداری و مالیاتی  مراکز درمانی
طراحی چارت سازمانی و شرح شغلی مناسب مرکز درمانی
طراحی سیستم حقوق، دستمزد و پاداش نیروی انسانی
طراحی مرکز درمانی منابع انسانی محور
طراحی سیستم مدیریت ارتباط با بیمار
طراحی سیستم باشگاه بیماران

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

 

کارگاه آموزشی بازاریابی تلفنی ویژه کارمندان خدمات پس از فروش شرکت ها

 

آموزش بازاریابی تلفنی
آموزش مذاکره تلفنی برای بخش خدمات پس از فروش

مدیریت منابع انسانی در مراکز درمانی

طراحی ساختار و چارت سازمانی مناسب
انتخاب اصولی و علمی پرسنل
طراحی سیستم پاداش و تنبیه کارکنان
برنامه ریزی ایجاد و اجرای اصول انگیزشی و کار تیمی در پرسنل
طراحی سیستم حقوق و دستمزد

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

تعریف جدید و نو از مدیریت مطب و کلینیک

مدیریت مطب و کلینیک پزشکی در ۳ مرحله مهم می باشد. این سه مرحله شامل برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل فرایند است.

چگونه مدیر خوبی برای کلینیک و درمانگاه باشیم؟

 

مدیریت کلینیک چیست؟

مدیر کلینیک برای اطمینان از عملکرد روان یک کلینیک پزشکی یا مرکز سرپایی کار می کند. آنها وظایف اداری و گاهی پزشکی را بر عهده می گیرند ، وظایفی شامل مدیریت کارکنان کلینیک و نظارت بر عملیات مدیریت روزانه. آنها امکانات درمانی را در هر اندازه هدایت می کنند و از موفقیت و کارآیی آنها اطمینان حاصل می کنند.

مدیران کلینیک در موقعیت رهبری قرار دارند و تعداد کارکنان تحت هدایت آنها بستگی به اندازه کلینیک یا مرکز دارد. وظایف آنها از استخدام و آموزش کارکنان گرفته تا بودجه در حال توسعه است.

دوره مدیریت بیمارستان، کلینیک و درمانگاه
دوره مدیریت بیمارستان، کلینیک و درمانگاه و مطب

وظایف و مسئولیت های مدیر کلینیک

در نقش مدیریت یک مرکز مراقبت های بهداشتی ، مدیران کلینیک وظایف متنوعی را انجام می دهند. پس از تجزیه و تحلیل چندین لیست، این وظایف و مسئولیت های اصلی مدیر کلینیک را مشخص کرده ایم.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

نیروی انسانی
مدیران کلینیک مسئول ارزیابی نیازهای پرسنلی کلینیک و تعیین زمان نیاز به کارکنان جدید هستند. آنها سپس با افراد مورد نظر مصاحبه می کنند ، کارکنان کلینیک جدید را استخدام می کنند و آنها را برای برآوردن نیازهای کلینیک آموزش می دهند.

کلاس آموزش اصول بازاریابی تلفنی
کلاس آموزشی اصول بازاریابی تلفنی
تا چه حد با اصول بازاریابی تلفنی آشنایی دارید ؟ بازاریابی تلفنی روشی موثر برای فروش محصولات و خدمات شرکت شما است به شرطی مبتنی بر اصول و نکات کلیدی باشد اصول و تکنیک های بازاریابی تلفنی و روش های موثر فروش تلفنی

مدیریت کارکنان

مدیر کلینیک علاوه بر جذب نیروی جدید ، کارکنان موجود در کلینیک را نیز مدیریت و پشتیبانی می کند. آنها عملکرد خود را نیز مدیریت می کنند ، بررسی های سازمانی را ارائه می دهند و در هر موضوعی که ممکن است ایجاد شود ، واسطه می شوند.

انعطاف پذیری در محل کار
آموزش انعطاف پذیری در محل کار

بودجه بندی

به عنوان مدیران ، مدیران کلینیک بودجه کوتاه مدت و بلند مدت کلینیک را برنامه ریزی می کنند. سپس آنها باید با دقت تلاش کنند که بودجه ها رعایت می شود و نیازهای مالی کلینیک برآورده می شود.

توسعه برنامه ها و سیستم ها

مدیر کلینیک مسئول توسعه برنامه های تجاری برای کلینیک است. آنها همچنین به دنبال راه های جدیدی برای سازماندهی کارکنان و پیاده سازی سیستم هایی برای افزایش حداکثر بهره وری در محل کار و رسیدن به اهداف هستند.

دوره مدیریت کلینیک
آموزش مدیریت کلینیک

مهارتهای مدیر کلینیک

ویژگیها و مهارتهای زیادی وجود دارد که یک مدیر کلینیک موفق باید داشته باشد ، اما مهمتر از همه آنها باید یک رهبر قوی باشند. آنها باید بتوانند گروه های زیادی از مردم را برای رسیدن به اهداف ، ارائه مراقبت های استثنایی و در عین حال هدایت یک تجارت موفق هدایت کنند.

مهارت های تصمیم گیری قوی نیز در این کار بسیار مهم است. آنها باید بتوانند مسئولیت های متعدد را متعادل کرده و آنچه را که باید انجام شود اولویت بندی کنند. مدیران کلینیک ها باید متفکران تحلیلی باشند که بتوانند به سازمانی نگاه کرده و راهکارهایی برای بهره وری و موفقیت بیشتر آن ارائه دهند. در کنار این مهارتها و ویژگیهای شخصیتی عمومی ، مدیران کلینیک نیز باید مهارتهای زیر را داشته باشند.

مهارت های نرم
آموزش مهارت های نرم

مهارت های اصلی

تجربه قبلی مطب پزشکی
درک اخلاق رازداری
مهارت های ارتباطی قوی گفتاری و نوشتاری
تجربه خدمات مشتری
آگاهی از دلایل مراقبت مناسب از بیمار

مهارت های پیشرفته

سابقه نظارت قبلی
تجربه ارزیابی و مدیریت کارکنان
تجربه در زمینه انفورماتیک پزشکی

ساخت و ایجاد تیم فروش
راهنمای ساخت و ایجاد تیم فروش

ابزارها
با طیف وسیعی از مسئولیت هایی که مدیران کلینیک ها بر عهده دارند ، تعجب آور نیست که ابزارهای متنوعی در کار آنها وجود دارد. اگر علاقه دارید مدیر خوبی برای کلینیک شوید ، مطمئن شوید که در استفاده از ابزارهای زیر مهارت دارید

سیستم های کامپیوتری
روشهای ورود اطلاعات شامل EMR ، Microsoft Excel و Word
سیستم های صدور صورتحساب/ثبت رایانه ای

منبع

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

آموزش مذاکره تلفنی

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

 

آموزش مهارت های نرم برای کارکنان ایرلاین ها

مهارتهای “نرم” کلید ایمنی آینده است. آموزش مهارت های غیر فنی برای پیشرفت کارکنان و ادغام مهارت های فنی با مهارت های نرم لازمه موفقیت کادر پروازی و کارمندان شرکت های هواپیمایی است.

مهارت های نرم
آموزش مهارت های نرم

فرقی نمی کند که با هواپیما پرواز می کنید ، در غرفه کنترل ترافیک هوایی نشسته اید یا به عنوان مکانیک هواپیما کار می کنید ، برای موفقیت در حمل و نقل هوایی به مهارت های خاصی نیاز دارید.

۱٫ مهارتهای ارتباطی در صنعت هوانوردی

مشاغل صنعت هوانوردی دارای ارتباط منظم با دیگران هستند. خواه کنترل کننده ترافیک هوایی باشید که با خلبانان ارتباط برقرار می کنید ، یا فردی که در منابع انسانی کار می کند یا برای یک شرکت هواپیمایی بازاریابی می کند ، باید بتوانید ایده ها را به وضوح بیان کرده و منتقل کنید. همچنین به مهارت های ارتباطی نوشتاری خوب نیاز دارید. بسته به ماهیت شغل ، می توانید ایمیل های تجاری ، یادداشت ها بنویسید و ارائه هایی داشته.

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

۲٫ مهارت تفکر انتقادی

توانایی حل مشکلات نیز در حمل و نقل هوایی بسیار مهم است. خلبانان هنگام کار با هواپیما با شرایط مختلفی روبرو می شوند. علاوه بر این ، مهندسان و مکانیک های هوانوردی هر از گاهی هنگام طراحی یا نگهداری هواپیما با مشکل مواجه می شوند. شما باید توانایی پیش بینی مشکلات و یافتن سریع راه حل های کارآمد را داشته باشید.

یادگیری مهارت های نرم
مهارت های نرم چیست

۳٫ مهارت روابط عمومی 

خدمات خوب به مشتریان در حمل و نقل هوایی مهم است. برخی از بخشها مستقیماً با مشتریان کار می کنند. به عنوان مثال ، یک نماینده بلیط هواپیما رزرو می کند و کسانی که در خدمات مشتری کار می کنند هنگام سوار شدن و خروج از هواپیما به مسافران کمک می کنند. مهمانداران همچنین به مهارت های ارتباطی خوب نیاز دارند زیرا در هر پرواز با مسافران تعامل دارند.

۴٫ نگرش مثبت

چه در خدمات مشتری کار کنید و چه شغل فنی در حمل و نقل هوایی داشته باشید ، ممکن است مشکلاتی بوجود آید. به طور معمول ، کارفرمایان به دنبال افرادی هستند که نگرش مثبتی دارند. شرایط کار متفاوت است و نگرش مثبت به کار محیطی مولد ایجاد می کند. این امر باعث می شود یک روز کمتر استرس زا باشد و عیب یابی با ذهن روشن آسان تر است.

آموزش مهارت های نرم برای پرسنل
آموزش مهارت های نرم برای کارکنان

۵٫ کار گروهی

مهم این است که شما بازیکن تیم باشید. هنگام کار در حمل و نقل هوایی ، تلاش مشترکی لازم است تا همه چیز بدون مشکل اجرا شود. از حمل بار تا مهندسان ، همه باید با هم کار کنند.

۶٫ صداقت

صنعت هواپیمایی نمی تواند هزینه های خود را کاهش دهد ، به ویژه هنگامی که شامل تعمیر و نگهداری یک هواپیمای قدرتمند است. اگر به دنبال کار در حمل و نقل هوایی هستید ، به استانداردهای اخلاقی بالا احتیاج دارید. این شامل صادق بودن ، منصف بودن ، وفاداری به شرکت ، پیروی از قوانین و احترام به همکاران است.

۷٫ مهارت رهبری

چندین فرصت مدیریتی و نظارتی در حمل و نقل هوایی وجود دارد. این مشاغل به طور معمول نیاز به آموزش تخصصی دارند. اما حتی اگر مهارت و تجربه دارید ، برای برتری در این موقعیت ها به مهارت های رهبری نیاز دارید. نقش های نظارتی ممکن است شامل خلبانی باشد و همچنین برای کار در زمینه تضمین کیفیت یا مدیر فرودگاه یا مدیر تعمیر و نگهداری به مهارت های رهبری نیاز دارید.

۸٫ شناخت محدودیت های خود

برخی از شغل ها در صنعت هوانوردی نیاز به مجوزهای ویژه دارند. حتی اگر احساس می کنید می توانید یک شغل خاص را اداره کنید ، از محدودیت های قانونی آگاه باشید. این امر برای حفظ امنیت مسافران و رعایت مقررات صنعت هواپیمایی مهم است.

آموزش مهارت های نرم برای کارمندان
آموزش مهارت های نرم برای کارمندان در ایران

۹٫ قابلیت اتکا و قابلیت اطمینان

هواپیماها هر روز پرواز می کنند. بنابراین ، خطوط هوایی برای اطمینان از یک روز پربار و اطمینان از اینکه مسافران با خیال راحت و راحت به مقاصد خود می رسند ، به همکاری کارکنان نیاز دارند. بنابراین وقتی برای کار در صنعت هوانوردی انتخاب و استخدام می شوید، کارفرما تایید می کند که شما قابل اعتماد و قابل اعتماد هستید. آنها منابع را بررسی می کنند تا ببینند آیا این مهارت ها را دارید.

۱۰٫ اخلاق در کار 

هوانوردی یک صنعت سریع است و جایی برای تنبلی وجود ندارد. به عنوان یک کارمند سخت کوش باید سازماندهی شده ، کارآمد باشید و باید مایل به ابتکار عمل باشید.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

آموزش مذاکره تلفنی

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com