برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

مدرس دوره آموزشی اصول و تکنیک های کال سنتر در گروه آموزشی پژوهشی تکتو، سرکار خانم دکتر منیره دارستانی میباشد.
خانم دارستانی مدرس رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور، اداره کل تهران هستند. ایشان دانش آموخته رشته برنامه ریزی درسی هستند که هم اکنون (امرداد ۱۴۰۱) در حال تدوین پایان نامه دکتری می باشند.
ایشان نویسنده کتاب تکنیکهای کاربردی بازاریابی تلفنی است
گروه آموزشی پژوهشی تکتو ببا سالها تجربه در برگزاری کلاس ها و دورههای آموزشی بازاریابی تلفنی و کال سنتر این امکان را دارد که برای شرکتها و سازمانهای ایرانی دورههای آموزش بازاریابی تلفنی و پاسخگویی تلفنی با توجه به فرهنگ ایرانی و شرایط اقتصادی ایران برگزار کند.
دوره پاسخگویی تلفنی ویژه کارکنان خدمات پس از فروش
دوره آموزش بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی
دوره آموزشی پاسخگویی تلفنی ویژه شرکتهای خدماتی
واحد خوش آمدگویی در جذب بیمار شاید بتوان گفت که بیشتری تاثیر و نقش را دارد.
بعد از انجام تبلیغات گسترده و برندسازی مطب، کلینیک و درمانگاه و بیمارستان بیماران و مراجعین با تحقیق به مرکز درمانی مراجعه میکنند.
نخستین برخوردی که با بیمار میشود بسیار مهم و حیاتی است.
در سیستم و نگاه سنتی مراجعه کننده با نخستین کسی که برخورد میکند حراست درمانگاه و یا پذیرش است.(افرادی که گاه آموزش لازم برای برخورد با مخاطب و مشتری را آموزش ندیده اند)
ما انسانها معمولا تصمیمات بزرگ و مهم را بر اساس برداشتهای اولیه خود میگیریم. در اولین برخورد با مراجعه کنند به مراکز درمانی، نکات مهم زیادی وجود دارد. که باید به آنها توجه شود.
خیلی از مراکز درمانی، اهمیت اولین دیدار با مراجعه کنند و یا بیمارا را جدی نمیگیرند.
نخستین برخورد بیمار با مرکز درمانی و کلینیک ما به اندازه یک مصاحبه برای استخدام مهم است!! مراجعه کننده به کلینیک ما (خصوصا اگر کلینیک زیبایی و پوست هستیم) به اندازه یک مدیر استخدام حساس است و حتما با چندید نفر و مرکز دیگر نیز صحبت کرده است.
بنابر این پرسنل درمانگاه در نخستین برخورد باید طوری رفتار کنند و به مشتری اطلاعات بدهند که مشتری و مراجعه کنند متقاعد شود که بهتر از ما وجود ندارد.
چگونه یک مطب یا کلینیک درمانی را مدیریت کنیم؟
چگونه برای درمانگاهها مشتری و بیمار جذب کنیم؟
چطور نیروهای مورد نیاز برای بخش درمان و گلینیک را باید جذب کنیم؟
چگونه میتوانیم برای کلینیک و درمانگاه بازاریابی کنیم؟
مشکلات اصلی در مدیریت درمانگاه چیست؟
آموزش بهبود خدماتدهی به بیماران و مراجعین کلینیکها
افزایش رضایت بیماران و مراجعین
کمک به افزایش درآمد کلینیکها
مدیریت منابع انسانی در درمانگاهها
اصول اصلی تیم سازی برای بیمارستانها و کلینیکها
اصول نگهداری از تجهیزات و امکانات موجود در کلینیک های درمانی چیست؟
مهارتهای نرم مورد نیاز در کلینیک و درمانگاه چیست؟
آموزش مدیریت حرفه ای درمانگاه، مطب و بیمارستان.
یادگیری همهی آنچه برای مدیریت حرفه ای درمانگاه و کلینیک نیاط است که یاد بگیرید.
برخی سرفصلهای دروه آموزشی مدیریت کلینیک و درمانگاه
دوره های مدیریت مراکز درمانی (بیمارستان، درمانگاه، کلینیک و مطب) به منظور رشد و سودآوری مراکز، توسط گروه آموزشی پژوهشی تکتو در ایران طراحی و اجرا می گردد.
همواره درمانگاهها با چالشهای فراوانی برای ماندگاری و برتری در بازار های رقابتی روبرو بوده و هستند . رهبران و مدیران کلینیک ها و درمانگاهها مسئول سودآوری و افزایش ارزش کسب و کار درمانی هستند.
کشف تاثیراتی که نیروها و پیشران های اقتصادی بر محیط کسب و کار می گذارند نیاز به تیزفهمی در مدیریت بیزنس درمانی دارد . برای نشان دادن تیز فهمی در این کسب و کار؛ مدیران و صاحبان کسب و کار می بایست توانایی خلق ارزش اقتصادی برای کسب و کار را داشته باشند که این مستلزم درک عمیقی از کاربرد مفاهیم ، داده ها و محیط اقتصادی و تاثیر آن ها در فرایند های هدف گذاری ؛ تصمیم گیری؛ پیشبرد استراتژی های سازمان ، بودجه ریزی ، تامین مالی سازمان و در نهایت فرآیند تصمیم گیری ذینفعان است.
آنچه دانشپذیران در پایان این درس فراخواهند گرفت:
یک مهارت ضروری در محیط کار امروزی توانایی تفکر، درک وپردازش اطلاعات به منظور تصمیم گیری منطقی م بمی باشد. شما به عنوان یک رهبر، باید همیشه برای کسب نتایج خوب تلاش کنید .بیاموزید که چگونه تصمیم گیری خود را ارزیابی کنید و چگونه از مهارت های تفکر انتقادی، تفکر خلاق و حل مسئله موثر برای تصمیم گیری صحیح استفاده کنید. این درس جعبه ابزاری از دانش و مهارتهایی را ارائه میدهد که میتوانید در بسیاری از موقعیتهای محل کار و زندگی شخصی خود به کار ببرید.
آنچه دانشپذیران در پایان این درس فراخواهند گرفت:
• تجزیه و تحلیل انتقادی داده و اطلاعات مربوطه به تصمیم گیری
• ارائه استدالال های قوی در ساختن، تجزیه و تحلیل و ارزیابی انتقادی دیدگاه ها و موقعیت های متنوع کسب و کار
• توانایی تصمیم گیری موثر و به موقع
• به اشتراک گذاری مفاهیم، ایدهها و راهحلهای پیچیده با مخاطبان متخصص و غیرمتخصص با هدف تأثیرگذاری و ترغیب دیگران به اتخاذ مواضع
پیشرفت هر کسب و کاری نیازمند استفاده از راهکار های بازاریابی و تصمیم گیری هیا متمرکز بر بازار می باشد، اصول بازاریابی زیرساخت پیاده سازی این موضوع می باشد تا بتوان با شناخت بهتر مخاطب هدف راهکاری مشتری مدارانه در جهت افزایش رضایت و وفادار سازی آن ها ارایه نمود.
این درس با ارائه اطلاعات علمی و عملی مورد نیاز برای جاری سازی بازاریابی ، پیش نیاز دروس اصلی دوره نیز می باشد.
آنچه دانشپذیران در پایان این درس فراخواهند گرفت:
کلینیک و بیمارستان مانند هر سازمانی به عنوان یک موجود زنده دارای رفتارهای خاص و منحصر به فرد خود می باشد رفتار هر سازمان نشات گرفته از رفتارهای تک به تک افراد آن سازمان ؛ رفتارهای خلق شده در دل گروههای سازمانی و در نهایت رفتار مبتنی بر ساختار و فرهنگ آن سازمان می باشد.
در درس رفتار سازمانی و رهبری در نظر داریم درک عمیقی از مولفه های موثر بر رفتار های فردی و گروهی برای مدیران ایجاد کنیم .
به دلیل اهمیت رهبری در دوره مدیریت مطب و درمانگاه به صورت مفصل به مبحث رهبری ؛ تئوری ها و سبک ها و تکنیک های توسعه رهبری می پردازیم.
لازم به ذکر است مباحثی نظیر تصمیم گیری و ارتباطات نیز به دلیل اهمیت بسیار زیاد و ارتباط مستقیم با اهداف یادگیری دوره در دروس مجزا مورد بحث و گفتگو قرار می گیرند. همنچنین مباحثی نظیر فرهنگ سازمانی و توسعه سازمانی در سطوح بالاتر یادگیری نیز ارائه خواهد شد .
آنچه دانشپذیران در پایان این درس فراخواهند گرفت:
یکی از مصداق های تیزفهمی در کسب و کار ؛ ایجاد برنامه هایی برای افزایش سوداوری کسب و کار هاست .مدیران و راهبران کسب و کار به منظور افزایش سوداوری نیازمند به کارگیری استراتژی هایی برای افزایش درامد و کاهش هزینه ها می باشند .
یکی از مهمترین استراتژی ها تمرکز بر بهبود عملکرد و فرایند فروش می باشد چرا که نه تنها وجود یک سازمان فروش قوی منجر به افزایش درامد می شود بلکه می تواند منجر به کاهش هزینه های بازاریابی گردد. .
هدف از درس مدیریت فروش در دوره مدیریت کلینیک و درمانگاه ارتقاء توان فکری و اجرایی مدیران در هر سطح و سمت سازمانی برای ایفای نقش موثر در عملیات فروش سازمان است .
آنچه دانشپذیران در پایان این درس فراخواهند گرفت:
یکی از مصداق های تیزفهمی در کسب و کار ، سواد مالی به معنای توانایی تجزیه و تحلیل صورتهای مالی و روشهای تامین مالی پروژه ها و تلاش های کسب و کارو همچنین درک تاثیر نتایج واحدهای مختلف کسب و کار بر نتایج مالی سازمان است . در درس مدیریت مالی ویژه مدیران غیر مالی در نظر داریم بتوانیم نگاهی نقادانه در مدیران غیرمالی نسبت به مفاهیم و اصول مدیریت مالی ایجاد کنیم تا بتوانند در سلامت مالی سازمان خود وتصمیم گیری مالی نقشی فعال و مشارکتی داشته باشند .
آنچه دانشپذیران در پایان این درس فراخواهند گرفت:
مدیریت استراتژیک یکی از مهمترین مهارتهای کلیدی مدیران و راهبران کسب و کار است که زیر چتر مهارت تیزفهمی قراردارد. تفکر استراتژیک یعنی توانایی دیدن تصویر بزرگ (Big Picture) از کسب و کار . تفکر استراتژیک به مدیران و راهبران توانایی طراحی و ارائه برنامه های موثر برای مقابله با موقعیت های تجاری و ایجاد استراتژی هایی برای تحقق اهداف سازمانی ارائه می دهد . تفکر استراتژیک به مدیران کمک می کند با انعطاف پذیری ؛الویت بندی ،نگاه به اینده و همگام با تغییرات و ترندهای حاکم بر کسب وکار موقعیتی رقابتی برای کسب و کار خود خلق کنند .
آنچه دانشپذیران در پایان این درس فراخواهند گرفت:
مدیریت برند تابعی از بازاریابی است که از تکنیک هایی برای افزایش ارزش درک شده خط محصول یا برند در طول زمان استفاده می کند. مدیریت مؤثر برند، مشتریان وفادار ایجاد کند. تدوین یک برنامه استراتژیک برای حفظ ارزش ویژه برند یا به دست آوردن ارزش برند مستلزم درک جامعی از برند، بازار هدف آن و چشم انداز کلی شرکت است.
تبلیغات به زبان ساده معرفی و فروش محصول است. مدیریت تبلیغات یک فرآیند پیچیده از به کارگیری رسانه های مختلف برای فروش یک محصول یا خدمات است. این فرآیند خیلی زود از تحقیقات بازاریابی شروع می شود و کمپین های رسانه ای را در بر می گیرد که به فروش محصول کمک می کنند.
آنچه دانشپذیران در پایان این درس فراخواهند گرفت:
بازاریابی دیجیتال به یکی از اجزای اساسی استراتژی بازاریابی هر کسب و کار بخصوص مراکز درمانی تبدیل شده است، اما مدیران بیمارستان ها و کلینیک ها هنوز با این رسانه که به طور مداوم نیز در حال تکامل است دست و پنجه نرم می کنند. در دهه اخیر تمامی نوآوریهای جدید متناسب با توانایی های دیجیتالی انجام میشوند و کسب و کارها بر مفهوم اشتراک منابع و مبتنی بر ساختارهای دیجیتال توسعه می یابند.
در درس دیجیتال مارکتینگ در دوره مدیریت کلینک و درمانگاه در نظر داریم مدیران را با تغییر پارادایم های کسب و کار و مزایا و ابزارهای بازاریابی دیجیتال و لزوم آن برای موفقیت کسب و کار آشنا سازیم.سپس به آنها نگرش و ابزارهایی را ارائه می دهیم که آنها را برای پیاده سازی ؛راهبری و مشارکت در کمپین های دیجیتال مارکتینگ آماده سازیم.
آنچه دانشپذیران در پایان این درس فراخواهند گرفت:
منابع انسانی هر سازمان مهمترین و کلیدی ترین منابع به منظور نیل به اهداف کسب و کار می باشند. منابع انسانی توانمند و دارای انگیزه و اساسا وجود یک نظام کارامد مدیریت منابع انسانی منجر به خلق ارزش افزوده برای سازمان و برای مشتریان آن کسب وکار می گردد. ضروری است که مدیران اجرایی در هر جایگاه و سطح مدیریتی اصول و کاربرد فرایندهای مدیریت منابع انسانی را به منظور افزایش اثریخشی آن سازمان درک و به کارگیرند و بتوانند به عنوان راهبران کسب و کار و یا درکنار آنها در خلق نتایج مشارکت ، همراهی و همسویی داشته باشند. در درس مدیریت منابع انسانی در این دوره ابتدا به ضرورت و تبیین اهمیت مدیریت منابع انسانی پرداخته ، سپس مهمترین و کاربردی ترین زیر نظام های مدیریت منابع انسانی برای مدیران غیر منابع انسانی را تشریح کرده و تکینک های هر یک را با یکدیگر تمرین می کنیم .
درپایان مدرس گرامی در صورت داشتن زمان می تواند به مهمترین ترند های نوین مدیریت منابع انسانی اشاره کرده درغیر این صورت در برنامه های جانبی باشگاه کسب و کار ماهان به آنها می پردازیم.
آنچه دانشپذیران در پایان این درس فراخواهند گرفت:
اصول و تکنیک های پس انداز کردن چیست؟
چگونه میتوان با درآمدهای معمولی مثلا درآمد کارمندی پس انداز داشت؟
اگر احساس غرق شدن در گرانی را دارید و همواره حس می کنید که همه چیز گران تر می شود، تنها نیستید!!.
چطور پس انداز کنیم ؟
چگونه با پول کم پس انداز کنیم ؟
چگونه خرج کنیم؟
چگونه سریع پول جمع کنیم؟
چگونه ولخرجی نکنیم؟
چگونه با پول کم پس انداز کنیم ؟
چگونه مخارجمان را کنترل کنیم؟
چگونه پول خود را دو برابر کنیم؟
چگونه سریع پول جمع کنیم؟
چگونه ولخرجی نکنیم؟
پولهایمان را چه کنیم؟
چگونه پس انداز داشته باشیم؟
اینها سوالاتی است که در ذهن شماست! در این آموزش به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.