-
آموزش جامع خدمات پس از فروش در شرکت های تولیدی
شنبه 30 فروردین 1404 11:42
آموزش خدمات پس از فروش در شرکت های تولیدی در ایران تأثیر خدمات پس از فروش حرفهای در افزایش فروش در دنیای رقابتی امروز، صرفاً تولید محصول باکیفیت کافی نیست. مشتریان به دنبال تجربهای کامل از خرید هستند؛ تجربهای که با خدمات پس از فروش حرفهای کامل میشود. این خدمات، نهتنها موجب رضایت مشتری میشود، بلکه بهصورت...
-
انواع بازار هدف در تارگت مارکتینگ با توجه به بازار ایران
شنبه 30 فروردین 1404 11:36
انواع بازار هدف در تارگت مارکتینگ با توجه به بازار ایران در دنیای رقابتی کسبوکارهای امروزی، شناسایی و هدفگذاری صحیح بازار هدف ، یکی از مهمترین عوامل موفقیت در بازاریابی دیجیتال و سنتی است. تارگت مارکتینگ (Target Marketing) یا بازاریابی هدفمند ، استراتژیای است که در آن شرکتها بخش مشخصی از مشتریان را انتخاب کرده و...
-
استراتژی های بازاریابی هدفمند تارگت مارکتینگ والمارت
شنبه 30 فروردین 1404 11:32
ستراتژی بازاریابی هدفمند تارگت مارکتینگ والمارت (Walmart) والمارت ( Walmart ) بزرگترین خردهفروشی جهان است که با استفاده از بازاریابی هدفمند (Target Marketing) توانسته مشتریان خود را حفظ و گسترش دهد. در این مطلب از سایت گروه آموزشی پژوهشی تکتو، به بررسی دقیق استراتژیهای بازاریابی والمارت میپردازیم. تاریخچه و موقعیت...
-
آموزش مرکز خدمات مشتریان در شرکتها
یکشنبه 24 فروردین 1404 10:31
آموزش مرکز خدمات مشتریان حلقهی گم شدهی بسیاری از کسب و کارهای ایرانی است. کلی از عوامل زیادی نرخ ریزش مشتریان در ایران عدم توجه کافی شرکت های ایرانی به آموزش کارکنان خدمات مشتریان و خدمات پس از فروش است. مرکز خدمات مشتریان در شرکتها مرکز خدمات مشتریان یکی از مهمترین بخشهای هر شرکت است که مسئول ارتباط مستقیم با...
-
آموزش خدمات پس از فروش و حل مسئله
یکشنبه 24 فروردین 1404 10:27
اصول خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش چیست؟ این سوالی است که بسیاری از مشتریان قبل از خرید یک محصول یا خدمات از خود میپرسند. اجرای بهترین خدمات پس از فروش باعث افزایش وفاداری مشتری، تقویت برند و رشد فروش میشود. در این مطلب از سایت گروه آموزشی پژوهشی تکتو، اصول و انواع خدمات پس از فروش و مراحل کلیدی در حل مسئله در...
-
اصول برخورد با مشتریان ناراضی در خدمات پس از فروش
شنبه 23 فروردین 1404 16:48
اصول برخورد با مشتریان ناراضی در خدمات پس از فروش – کلاس آموزشی غلامرضا ایسوند در دنیای رقابتی امروز، کیفیت خدمات پس از فروش یکی از مهمترین عوامل در جلب رضایت مشتریان و حفظ وفاداری آنهاست. اگر مشتری ناراضی به درستی مدیریت شود، میتواند به یک مشتری وفادار تبدیل شود. در کلاس آموزشی “اصول خدمات پس از فروش” با تدریس...
-
اصول برخورد با مشتریان ناراضی در خدمات پس از فروش
شنبه 23 فروردین 1404 16:48
اصول برخورد با مشتریان ناراضی در خدمات پس از فروش – کلاس آموزشی غلامرضا ایسوند در دنیای رقابتی امروز، کیفیت خدمات پس از فروش یکی از مهمترین عوامل در جلب رضایت مشتریان و حفظ وفاداری آنهاست. اگر مشتری ناراضی به درستی مدیریت شود، میتواند به یک مشتری وفادار تبدیل شود. در کلاس آموزشی “اصول خدمات پس از فروش” با تدریس...
-
کلاس آموزش خدمات پس از فروش در شرکت تخت جمشید
شنبه 23 فروردین 1404 16:45
برگزاری دوره آنلاین آموزش خدمات پس از فروش در شرکت تخت جمشید شرکت تخت جمشید در راستای افزایش کیفیت خدمات پس از فروش ، یک دوره آموزشی آنلاین ویژه کارکنان بخش خدمات پس از فروش برگزار کرد. این دوره با تدریس آقای غلامرضا ایسوند ، از متخصصان این حوزه، به اجرا درآمد. در این دوره، مباحث کلیدی مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری،...
-
تقویت انسجام تیمی با آموزشهای بازیگونه
شنبه 23 فروردین 1404 16:44
تقویت انسجام تیمی با آموزشهای بازیگونه انسجام تیمی نقش کلیدی در موفقیت سازمانها دارد. یکی از روشهای نوین و کارآمد برای بهبود همکاری، انگیزه و هماهنگی بین اعضای تیم، استفاده از آموزشهای بازیگونه (Gamification) است. این روش با بهکارگیری المانهای بازی، باعث افزایش تعامل، یادگیری مؤثر و بهبود عملکرد تیمها میشود....
-
کلاس آموزشی خدمات پس از فروش در صنعت املاک
شنبه 16 فروردین 1404 14:09
آینده نگری در توسعه کسب و کار : کلید موفقیت در دنیای رقابتی در دنیای پرسرعت و متغیر امروزی، آیندهنگری در کسبوکار یک ضرورت است، نه یک انتخاب. پیشبینی روندهای بازار، فناوری و رفتار مشتریان به شما کمک میکند تا در رقابت باقی بمانید و رشد پایداری داشته باشید. چرا آینده نگری برای کسب و کار شما مهم است؟ آیندهنگری به...
-
کلاس آموزشی تارگت زدن
شنبه 16 فروردین 1404 14:00
تارگت زدن حرفهای در فروش یعنی چه؟ تارگت زدن حرفهای در فروش یعنی تعیین یک هدف مشخص برای فروش و سپس اجرای استراتژیهای موثر برای رسیدن به آن در یک بازه زمانی مشخص. اما حرفهای بودن در تارگت زدن فقط به تعیین عدد و مقدار فروش خلاصه نمیشود؛ بلکه شامل برنامهریزی، تحلیل، مدیریت تیم و بهینهسازی مداوم فرآیند فروش است....
-
کارگاه آموزشی تارگت فروش و ساخت تیم حرفهای فروش
چهارشنبه 13 فروردین 1404 01:53
کارگاه آموزشی تارگت فروش و ساخت تیم حرفهای فروش توسط گروه آموزشی پژوهشی تکتو در تاریخ ۱۹ و ۲۰ بهمنماه در فروشگاه هایپر کالای بهشت شرق برگزار شد. این کارگاه دو روزه با تدریس استاد غلامرضا ایسوند ، یکی از مدرسین برجسته حوزه فروش و مدیریت تیمهای فروش، اجرا شد و مورد استقبال گسترده علاقهمندان و فعالان حوزه فروش قرار...
-
تیم سازی و مهارتهای کار تیمی در فروش
چهارشنبه 13 فروردین 1404 01:44
تیم سازی و مهارتهای کار تیمی در فروش : کلید موفقیت در فروش تیمی تیم سازی و مهارتهای کار تیمی در فروش نقش حیاتی در موفقیت هر تیم فروش ایفا میکند. این دو عامل میتوانند به بهبود عملکرد تیمی، افزایش بهرهوری، و تحقق اهداف فروش کمک کنند. در این مطلب از سایت گروه آموزشی پژوهشی تکتو ، به بررسی نکات مهم در تیم سازی فروش...
-
تمرکز بر علم و هنر بازاریابی در گروه آموزشی پژوهشی تکتو
چهارشنبه 13 فروردین 1404 01:40
گروه آموزشی پژوهشی تکتو به سرپرستی غلامرضا ایسوند ، رویکردی نوین و کاربردی را در حوزه بازاریابی ارائه میدهد. این گروه با تلفیق علم و هنر بازاریابی ، بستری فراهم کرده است تا افراد و کسبوکارها بتوانند مهارتهای نوین این حوزه را فراگیرند و آن را در عمل به کار گیرند. علم بازاریابی در تکتو در تکتو، علم بازاریابی با...
-
مبانی خدمات پس از فروش
یکشنبه 28 بهمن 1403 12:22
مبانی خدمات پس از فروش : کلید جلب رضایت مشتریان خدمات پس از فروش یکی از مهمترین عوامل موفقیت در کسبوکارهای امروزی است. این خدمات نهتنها باعث رضایت مشتریان میشود، بلکه اعتماد و وفاداری آنها به برند شما را تقویت میکند. در این نوشته از سایت گروه آموزشی پژوهشی تکتو با اصول و اهمیت خدمات پس از فروش آشنا میشوید....
-
برگزاری کارگاه آموزشی پاسخگویی تلفنی در کال سنتر هلدینگ حقوقی و املاک کیاهوم
یکشنبه 28 بهمن 1403 12:18
برگزاری کارگاه آموزشی پاسخگویی تلفنی در کال سنتر در هلدینگ املاک کیاهوم در تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۴۰۳ ، گروه آموزشی پژوهشی تکتو با همکاری هلدینگ حقوقی و املاک کیاهوم ، کارگاه تخصصی “ پاسخگویی تلفنی در کال سنتر “ را برگزار کرد. این کارگاه که به مدت ۸ ساعت برگزار شد، به هدف توسعه مهارتهای حرفهای در زمینه پاسخگویی تلفنی و...
-
بازار هدف چیست؟
یکشنبه 28 بهمن 1403 12:13
بازار هدف چیست؟ What is the target market? بازار هدف یا گروه هدف به مجموعهای از افراد گفته میشود که یک کسبوکار محصولات یا خدمات خود را برای آنها تولید و عرضه میکند. این افراد دارای ویژگیهای مشترکی هستند که آنها را به عنوان مشتریان بالقوه برای آن کسبوکار مشخص میکند. چرا بازار هدف مهم است؟ تمرکز منابع: با شناخت...
-
کلاس آموزشی ارتقای مهارت های تارگت مارکتینگ
یکشنبه 28 بهمن 1403 12:09
کلاس آموزشی ارتقای مهارت های تارگت مارکتینگ تارگت مارکتینگ، قلب تپندهی هر کمپین بازاریابی موفق است. با شناسایی دقیق مخاطب هدف، میتوانیم پیامهایمان را به صورت هدفمندتری به آنها برسانیم و بازدهی کمپینها را به شدت افزایش دهیم. در این کلاس آموزشی، به شما کمک میکنیم تا مهارتهای خود در زمینه تارگت مارکتینگ را ارتقا...
-
نقش هوش مصنوعی در خدمات پس از فروش
دوشنبه 24 دی 1403 11:23
هوش مصنوعی در خدمات پس از فروش : راهکاری برای بهبود تجربه مشتری هوش مصنوعی در خدمات پس از فروش به یکی از اجزای کلیدی تحول دیجیتال تبدیل شده است. استفاده از ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی به شرکتها کمک میکند تا خدمات خود را شخصیسازی کنند، هزینهها را کاهش دهند و رضایت مشتریان را به طور چشمگیری افزایش دهند. در ادامه با...
-
شاخصهای کلیدی مدیریت تیم مرکز تماس (KPIهای مرکز تماس)
دوشنبه 24 دی 1403 11:19
شاخصهای کلیدی مدیریت تیم مرکز تماس شاخصهای کلیدی عملکرد یا KPIها، معیارهایی هستند که به شما کمک میکنند عملکرد تیم مرکز تماس خود را اندازهگیری و بهبود ببخشید. این شاخصها به شما نشان میدهند که آیا تیم شما به اهداف خود دست مییابد یا خیر و در کجا نیاز به بهبود وجود دارد. چرا KPIها مهم هستند؟ تعیین موفقیت: KPIها به...
-
ساخت ساختار فروش با استفاده از تحقیقات : نگاهی عمیق به روشهای وارتون
دوشنبه 24 دی 1403 11:13
ساخت ساختار فروش با استفاده از تحقیقات مدرسه وارتون ، به عنوان یکی از معتبرترین مدارس کسبوکار جهان، تحقیقات گستردهای در زمینه بازاریابی و فروش انجام داده است. این تحقیقات، به کسبوکارها کمک میکند تا ساختارهای فروش کارآمدتری را طراحی و اجرا کنند. در این مقاله، به بررسی برخی از مهمترین یافتههای تحقیقات وارتون در...
-
راه اندازی و ایجاد بخش خدمات پس از فروش
دوشنبه 24 دی 1403 11:05
بخش خدمات پس از فروش یک جنبه مهم در هر تجارت و فعالیت تجاری است که به معنای ارائه خدمات، پشتیبانی و مراقبت از مشتریان پس از خرید محصولات یا خدمات شرکت میباشد. این بخش اهمیت زیادی دارد چرا که پس از خرید، مشتریان ممکن است با مشکلات، سوالات یا نیازهای دیگر در ارتباط با محصول یا خدمات خود مواجه شوند. بخش خدمات پس از فروش...
-
تیم سازی برای فروش محصول و خدمات
دوشنبه 24 دی 1403 10:49
تیمسازی برای فروش محصول و خدمات در بازار ایران نیازمند استراتژیهای خاصی است که با شرایط اقتصادی، فرهنگی و بازار ایران سازگار باشد. تیم سازی برای فروش محصول و خدمات در بازار ایران ۱. تعریف اهداف و استراتژیهای فروش مشخص کردن بازار هدف : ابتدا مخاطبان هدف خود را بهطور دقیق شناسایی کنید. برای این کار از تحقیقات بازار...
-
آموزش نیازسنجی آموزشی مدیران آموزش : راهنمای جامع
دوشنبه 24 دی 1403 10:43
آموزش نیازسنجی آموزشی مدیران آموزش: راهنمای جامع نیازسنجی آموزشی یکی از پایههای اصلی طراحی و اجرای برنامههای آموزشی موثر در هر سازمان، به ویژه در حوزه آموزش است. مدیران آموزش به عنوان طراحان و مجریان این برنامهها، نیازمند دانش و مهارتهای تخصصی در زمینه نیازسنجی هستند. در این مقاله، به بررسی اهمیت آموزش نیازسنجی...
-
آموزش نیازسنجی آموزشی مدیران آموزش : راهنمای جامع
یکشنبه 9 دی 1403 12:29
آموزش نیازسنجی آموزشی مدیران آموزش: راهنمای جامع نیازسنجی آموزشی یکی از پایههای اصلی طراحی و اجرای برنامههای آموزشی موثر در هر سازمان، به ویژه در حوزه آموزش است. مدیران آموزش به عنوان طراحان و مجریان این برنامهها، نیازمند دانش و مهارتهای تخصصی در زمینه نیازسنجی هستند. در این مقاله، به بررسی اهمیت آموزش نیازسنجی...
-
آموزش کال سنتر call center
یکشنبه 11 آذر 1403 10:26
آموزش جامع کال سنتر (Call Center): راهنمای کامل برای موفقیت در کال سنتر و مرکز تماس کال سنتر ، قلب تپنده بسیاری از کسبوکارهاست. جایی که ارتباط مستقیم و مؤثر با مشتریان برقرار میشود. اگر به دنبال ورود به این حوزه جذاب هستید یا قصد ارتقای مهارتهای خود در این زمینه را دارید، این آموزش جامع برای شماست. چرا کال سنتر؟...
-
از صفر تا صد ساخت یک تیم فروش قدرتمند راهنمای جامع
یکشنبه 11 آذر 1403 10:21
اهمیت تیم فروش در موفقیت کسبوکار تیم فروش، قلب تپنده هر کسبوکاری است و نقش بسیار مهمی در موفقیت آن ایفا میکند. این تیم با برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان، شناسایی نیازهای آنها، معرفی محصولات یا خدمات و نهایتا بستن قرارداد فروش، درآمد کسبوکار را تامین میکند. اهمیت تیم فروش در چند نکته خلاصه میشود: تامین درآمد:...
-
تارگت گذاری فروش نقشه راه موفقیت کسبوکار
یکشنبه 11 آذر 1403 10:14
تارگت فروش چیست؟ تارگت فروش، هدفی مشخص و قابل اندازهگیری است که برای میزان فروش یک محصول یا خدمت در بازه زمانی مشخص تعیین میشود. این هدف، مانند یک قطبنما، مسیر حرکت تیم فروش را مشخص کرده و به آنها انگیزه میدهد تا به نتایج مطلوب دست یابند. اهمیت تارگت گذاری فروش تعیین جهت حرکت: تارگتها، مسیر حرکت تیم فروش را مشخص...
-
آموزش گردآوری اطلاعات و مستندسازی و گزارشنویسی
یکشنبه 11 آذر 1403 10:10
اهمیت آموزش گردآوری اطلاعات و مستندسازی و گزارشنویسی در شرکتها و سازمانها در دنیای کسبوکار امروز، اطلاعات و دانش سازمانی از مهمترین داراییهای هر شرکت به شمار میآید. درک و مدیریت مؤثر این داراییها نیازمند فرایندهایی استاندارد و ساختیافته است. گردآوری، مستندسازی و گزارشنویسی سه عنصر کلیدی در حفظ و مدیریت دانش...
-
راهکارهای تکتو برای ساخت یک تیم فروش حرفهای
یکشنبه 4 آذر 1403 09:31
خدمات تیمسازی فروش در تکتو آیا از عملکرد تیم فروش خود راضی نیستید؟ آیا میخواهید فروش خود را به طور چشمگیری افزایش دهید؟ تکتو با سالها تجربه در حوزه منابع انسانی و کسبوکار، راهکارهای عملی برای ساخت یک تیم فروش حرفهای و پرانرژی در اختیار شما قرار میدهد. خدمات تیم سازی گروه آموزشی پژوهشی تکتو : سنجش نیازها: با...