برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

همواره بیاد داشته باشید: سازمانهایی که از هوش تجاری بهره میبرند، درک درستی از بخش منابع انسانی خود دارند.
مخاطبین دوره آموزش مدیریت منابع انسانی ویژه کلینیکهای درمانی چه کسانی هستند؟
فعالان حوزه سلامت در طیف گستردهای از فعالیتهای بهداشتی و درمانی مشغول به فعالیت هستند که میتوانند از محتوای غنی این دوره استفاده کنند
مدیران ارشد و میانی مراکز تشخیص درمانی، بهداشتی و موسسات شامل:
بیمارستان ها
درمانگاه ها
مراکز جراحی محدود
آزمایشگاه ها
مراکز رادیولوژی
مراکز فیزیوتراپی، مطب ها و …
شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی
نخستین بخشی که در این آموزش که برای مدیریت منابع انسانی در درمانگاهها تدارک دیده شده است، بحث استخدام نیرو برای مراکز درمانی است.
همواره بیاد داشته باشید: سازمانهایی که از هوش تجاری بهره میبرند، درک درستی از بخش منابع انسانی خود دارند.
بهتر است کسانی را که میخواهیم در کادر درمان جذب کنیم دارای این سه مهارت اولیه باشند:
خوشبینی
همدلی
یادگیری
مهارت یادگیری مهارتی است که همواره برای پرسنل نیاز است!!
هزینه استخدام یک فرد نامناسب در کلینیکها، معادل ۲۴ برابر حقوق و مزایای سالیانه فرد است؟
جذب و استخدام از مهمترین تصمیمات در حوزه مدیریت منابع انسانی است که اگر نادرست انجام شود چیزی فراتر از یک اشتباه ساده است، به سایر فرایندهای مدیریت منابع انسانی نظیر آموزش و مدیریت عملکرد لطمه وارد کرده و هزینههای جبران ناپذیری به همراه دارد.
استخدام افراد مناسب برای کار در کلینیک و درمانگاه
“در کتابهای مدیریتی ادعا میشود ۹۵ درصد موفقیت سازمانها به استخدام بهترین کارکنان بستگی دارد.”
این دوره آموزشی به صورت کاملا کاربردی و عملیاتی طراحی شده است، به گونهای که طی آن گام به گام نحوه طراحی فرایند جذب و استخدام اثربخش را به همراه کلیه ابزارهای لازم(نمونه فرمهای مورد نیاز، تستهای شخصیت، سوالات مصاحبه و…) را فرا گرفته و در پایان دوره قادر خواهید بود با استفاده ازآموختهها پروژه طراحی و یا بازنگری جذب و استخدام در سازمانتان را شروع کنید.
تجزیه و تحلیل شغل
آموزش سازی مدل شایستگی
طراحی و پیاده سازی فرایند جذب و استخدام
پیاده سازی فرایند آموزش کارکنان
آموزش طراحی و پیاده سازی فرایند مدیریت عملکرد کارکنان
ارزیابی و توسعه
طراحی فرایند جانشین پروری
انگیزش و دلبستگی سازمانی
اندازه گیری رضایت شغلی کارکنان
اهمیت گزینش و انتخاب درست کارکنان
همواره بیاد داشته باشید: اگر نگرش مثبتی نداری استخدامت نمیکنیم، حتی اگر از مهارتهای بالایی برخوردار باشی! چراکه ما میتوانیم سطح مهارتها را با آموزش ارتقا دهیم اما نمیتوانیم نگرش تو را تغییر دهیم.
همچنین ببینید
با فرآیند شش مرحلهای استخدام اثربخش و گامهای عملی آن در سازمان آشنا میشوید.
نحوه برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی را یاد میگیرید.
با نحوه مدیریت و غربال رزومهها و یا فرمهای درخواست کار آشنا میشوید.
انواع مصاحبه و سایر روشهای ارزیابی را میآموزید.
ابزارهای لازم برای طراحی فرایند استخدام(فرمها، سوالات مصاحبه، تستهای شخصیت و …) را در سازمانتان رادریافت میکنید.
گام به گام یک پروژه بهبود فرایند استخدام را مرور کرده و
میتوانید با استفاده از راهنمای عملی و گام به گام پروژه طراحی/ بازنگری فرآیند جذب و استخدام اثر بخش در سازمانتان را شروع کنید.
اهمیت تستهای روانشناسی در انتخاب کارکنان مناسب
تقریباً ۱۸ درصد شرکتها در حال حاضر از تستهای روانشناسی شخصیتشناسی در فرآیند استخدام خود استفاده میکنند.
تیم سازی در کلینیکها و درمانگاهها
تیمسازی و مدیریت تیمهای کاری یکی از مهارتهای نرمی است که امروزه مدیران عالی را از مدیران متوسط و ضعیف جدا میکند.
چطور یک تیم موفق و خوب را در بیمارستان و درمانگاه تشکیل دهیم؟
در یک تیم چه نقشهایی نیاز داریم؟
بوم تیم چیست و چطور طراحی میشود؟
چطور عملکرد اعضای تیم را پایش کنیم؟
از چه تمرینها و فعالیتهایی برای بهبود عملکرد تیمها کمک بگیریم؟
اصلیترین موانع کار تیمی کدامند؟
اهداف مدیریت منابع انسانی
این اهداف را می توان به چهار دسته عمده تقسیم کرد:
اهداف اجتماعی: اقداماتی در نظر گرفته شده است که پاسخگوی نیازهای اخلاقی و اجتماعی یا چالش های شرکت و کارکنان آن است. این مورد شامل حقوقی، مانند فرصت برابر و حقوق برابر، برای کار برابر است.
اهداف سازمانی: اقداماتی که به اطمینان از کارایی سازمان کمک می کند. این مورد شامل ارائه آموزش، استخدام تعداد مناسب کارمندان برای یک کار مشخص یا حفظ نرخ بالای نگهداری کارکنان است.
اهداف عملکردی: رهنمودهایی برای عملکرد مناسب منابع انسانی در کل سازمان است. این مورد شامل اطمینان از تخصیص منابع انسانی به تمام پتانسیل خود می باشد.
اهداف شخصی: منابعی که برای حمایت از اهداف شخصی هر کارمند استفاده می شود. این مورد شامل ارائه فرصت برای تحصیل یا پیشرفت شغلی و همچنین حفظ رضایت کارکنان است.
تیم های بازاریابی و فروش همواره تلاش میکند تا افراد بیشتری را به سمت کسب و کار شما بکشاند و کسب و کار شما را بیشتر به مردم معرفی کند.
نحوه صحبت با مشتری پشت تلفن برای جذب مشتری مهارت بسیار مهم و ضروری است که به آموزش و تمرین زیادی نیاز دارد.
آموزش فروش تلفنی و همچنین آموزش اصولی پاسخگویی تلفنی ویژه سازمانها و کسب و کارها.
نیروهای که درگیر فروش و پشتیبانی تلفنی و پاسخگویی تلفنی هستند در این آموزش با چالشهای این کار آشنا خواهند شد. همچین میآموزند که چگونه باید تماسهای تلفنی را به مشتری و خریدار تبدیل کنند.
آموزش بازاریابی و فروش تلفنی برای کسبوها با رویکرد و ویژگیهای بازار ایران
بازاریابی تلفنی
فروش تلفنی
پیگیری فروش با تلفن
خدمات پس از فروش با تلفن
فیلم زیر که درباره بازاریابی تلفنی است را ببینید:
فیلم آموزش بازاریابی تلفنی ، اصول و تکنیک های بازاریابی تلفنی ویژه بازار ایران
فیلم آموزش بازاریابی تلفنی و اصول فروش اینترنتی ویژه بازار ایران آموزش اصول بازاریابی تلفنی بازاریابی تلفنی (شامل فروش، تبادل نظر و هر نوع ارتباط تلفنی عرضهکنندهی محصول با مشتری) مهارتی است که هر فروشندهای باید با آن آشنا باشد. این فیلم بخشی از کلاس آموزشی بازاریابی تلفنی است که در اردیبهشت ۱۴۰۰ ویژه مربیان سازمان /آموزش فنی و حرفه ای کشور و مطابق پودمان آموزش بازارابی تلفنی توسط خانم دکتر منیره دارستانی برگزار شده است گروه آموزشی پژوهشی تکتو
اصول سخنوری
اتیکت رفتاری
داستان سرایی
تصمیم سازی
متقاعدسازی
شخصیت شناسی
ارتباط موثر
خاتمه فروش
تکنیکهای فروش
پرسشگری و کشف مسئله
شنوندگی فعال
در شرکت های خدماتی ابزار اصلی ارتباط با مشتریان معمولا تلفن و تماس تلفنی است.
برای اینکه بتوانیم ارتبات موثری با مشتری داشته باشیم لازم است اصول پاسخگویی تلفنی را بدانیم.
خانم دکتر منیره دارستانی مدرس کلاس آموزش پاسخگویی تلفنی است که سالها تجربه در زمینه تدریس بازاریابی تلفنی و پاسخگویی تلفنی دارند.
مدیریت فروش تجهیزات پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی این روزها بسیار سخت تر از قبل شده است چون هم رقباء بیشتر شدهاند و هم رقابت بشدت بالا رفته است.
با توجه به دادههای موجود در سایت ایمد یا سایت اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ شرکت در زمینه تجهیزات پزشکی در ایران فعال هستند.
این شرکت ها همگی تولید کننده تجهیزات پزشکی مختلف هستند.
همچنین بازارهای صادراتی نیز برای تولیدکننده گان ایرانی باز است و محصولات پزشکی ایرانی به برخی کشورها صادر میشوند.
در زیر به برخی استراتژیهای بازاریابی برای فروش بیشتر تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی را توضیح خواهیم داد.
۱- همواره تلاش کنید تا مشکلات مشتریان را شناسایی کنید و در راستای رفع نیازهای مشتریان تلاش کنید.
برای افزایش فروش در شرکت های تجهیزات پزشکی لازم است تا همواره تلاش شود نیازهای مخاطب و نقاط درد مشتری شناسایی شود و نسبت به آنها اطلاع رسانی شود.
به مشتریان بگوید که چه مشکلی از آنان را میتوانید برطرف کنید.
برای نمونه شرکت دارستان صنعت نیکان که در زمینه تجهیزات هشدار دهنده دما و رطوبت فعال است استراتژی بازاریابی خود را بر مشاوره به مشتریان گذاشته است.
همکاران خود در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی را شناسایی کنید
شرکتهای تجهیزات پزشکی هر روز در حال گسترش هستند و برای اینکه در این بازار توام بیاورید باید متمایز باشید.
بازاریابی اینترنتی به بهبود دید آنلاین شما، ارتباط با مشتریان جدید و هدایت مشتریان فعلی به محصولات خاصی که ارائه می کنید کمک می کند. به همین دلیل بازاریابی تجهیزات پزشکی (با تمرکز بر کانال های دیجیتال) ضروری است.
به خواندن ادامه دهید تا در مورد بهترین استراتژی های بازاریابی دستگاه های پزشکی، از جمله تجهیزات پزشکی بادوام (DME) بدانید.
اگر می خواهید با یک استراتژیست در مورد استراتژی فعلی خود چت کنید، با ما با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید!
۱-مفهوم بازاریابی
۲-مدیریت بازاریابی
۳-آشنایی با بازارهای مورد نظر
۴-شناسایی اصول جذب و نگهداری خریدار
۵-شناسایی اصول محیط مورد بازاریابی
۶-شناسایی اصول عوامل تکنولوژی
۷-آشنایی با تجهیزات پزشکی
۸-بازاریابی تجهیزات پزشکی
۹-ویژگی های بازاریاب خوب تجهیزات پزشکی
۱۰-روند استخدام بازاریاب تجهیزات پزشکی
۱۱-مبانی بازاریابی؛ مفاهیم پایه مصرفکننده
۱۲-ارزش زمانی مشتری
۱۳-مدیریت تجربهی مشتری
۱۴-استراتژی های بازاریابی
۱۵-راهکارهایی برای جلب مشتری
۱۶-مدیریت فروش
۱۷-آشنایی با تحقیقات بازاریابی
۱۸-توانایی بازاریابی مستقیم
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو این امکان را داریم تا برای شرکت پزشکی و تجهیزات پزشکی شما تیم بازاریابی و فروش را بسازد و به نیروهای فروش و حتی کارکنان خدمات پس از فروش شما آموزشهای لازم را ارائه کنیم.
فروش بخشی جدایی ناپذیر از اکثر شرکتها است. فروش به طور مستقیم بر جریان نقدی تأثیر میگذارد، بینش مناسبی از بازار میدهد و زمینه را برای حفظ مشتری فراهم میکند.
ما برای شرکت و کسب و کار شما تیم بازاریابی و فروش میسازیم و کارکنان بخش فروش را آموزش میدهیم
تیم فروش اغلب در خط مقدم کسب و کار خود هستند، که عمدتاً به عنوان چهرهی شرکتهای خود به مردم خدمت میکنند. به همین دلیل است که شرکتهای آمریکایی در سال جاری مبلغ ۸۰۰ میلیارد دلار پاداش برای نیروی فروش خود پرداخت میکنند که بیش از سه برابر هزینهی تبلیغات آنها است.
مدیریت تیم فروش و اداره صحیح آن ضامن موفقیت هر کسب و کار با هر اندازه ای است . بهترین استفاده از تیم فروش می تواند بخش مهمی از تضمین موفقیت هر کسب و کاری باشد. تیم فروش همواره در موقعیت های تنش زا قرار دارد، و لذا محیط تیم فروش به شدت استرس زا خواهد بود. در کنار اطمینان از اینکه کارکنان فروش شما دارای مهارتهای مناسب هستند، شما بایستی مدیریت و سازمان دهی ایشان را نیز در نظر داشته باشید. در مدیریت تیم فروش بایستی موارد زیر را در نظر بگیرید :
شما به استفاده از استراتژی فروش برای تعریف نوع و تعداد فروشندگان در تیم فروش خود نیاز دارید.
برای مثال، اگر فروش شما با ارتباط تلفنی برقرار میسر می گردد، شما نیاز به استخدام فروشندگان با تجربه فروش تلفنی دارید.
موفقیت در تیم فروش عامل حیاتی در رشد و توسعه کسب و کار است. هر چقدر هم که حرفه ای تولید کنید و بهترین خدمات را داشته باشید ، بدون داشتن یک فروش مناسب همه ی فعالیت های شما بی فایده است. کسب و کارهای مختلف در هر اندازه ای و با هر کالا و خدماتی توجه ویژه ای به تیم فروش خود دارند. اما در ایران مشکل اساسی گربیان بسیاری از این کسب و کارها را به دلایل کاملاً روشن گرفته است. در فضای اقتصادی امروزی در ایران بسیاری از کسب و کارها چه بزرگ و چه کوچک با دغدغه ای هر روزه مواجه اند و آن اُفت فروش و به دنبال کاهش سهم بازار است. اما دلایل این عدم موفقیت تیم فروش چیست ؟
بسیاری از کسب و کارها در بازار ایران فاقد یک واحد بازاریابی با یک برنامه منسجم بازاریابی هستند. شاید مهمترین عامل در شکست تیم های فروش در ایران نبود واحد بازاریابی در سازمان ها باشد.
زمانی که یک واحد مشخص در حوزه بازاریابی فعالیت نداشته باشد ، کلیه فعالیت های فروش بی نتیجه و بی ثمر خواهند بود. وجود برنامه یکپارچه بازاریابی باعث می گردد علاوه بر تلاش های هدفمند تیم فروش ، هزینه های سازمانی مرتبط با فروش نیز کاهش یابد.
اگر شما در کسب و کارتان دپارتمان فروش و بازاریابی دارید، و به دنبال یک تیم متخصص از اساتید بازاریابی و فروش هستید که به ارائه راهنمایی، مشاوره و آموزش پرسنل سازمان شما بپردازند، تا خودتان بتوانید یک کمپین جامع برای کسب و کارتان طراحی و اجرا کنید، میتوانید از خدمات گروه آموزشی پژوهشی تکتو برای آموزش حرفهای و پشتیبانی تیم خود بهرهمند شوید.
در بسیاری از شرکت های ایرانی مدیران فروش یا صاحبان کسب و کار هستند و یا افرادی که بیشترین سابقه فروش در آن حوزه را دارند. هیچ کدام از این افراد با فعالیت های حرفه ای یک مدیر فروش آشنا نیستند و حتی در صورت آشنایی توانایی اجرای آنرا ندارند. همچنان که بازاریابی که رشته علمی دانشگاهی است فروش نیز به دلیل آنکه یکی از زیر مجموعه های این رشته است ، کاملاً علمی و مبتنی بر فرآیند است.
نداشتن دانش لازم در مورد هدفگذاری ، عدم اطلاع از تدوین سیستم های پاداش و پورسانت ، عدم توانایی در پیش بینی فروش ، عدم دانش کافی در آموزش تیم های فروش و مهمترین قسمت عدم آشنایی با علم بازاریابی باعث نتایج دور از انتظار در فروش و عملکرد ضعیف تیم فروش می گردد.
یکی از آسیب های سازمانی در مدیریت تیم فروش وجود افراد ناکارآمد و غیر حرفه ای در این تیم ها می باشد. بسیاری از اوقات شرکت ها افرادی را در تیم های فروش خود جذب و استخدام می کنند که نه تنها هیچ علاقه بلکه هیچ گونه توانایی در این زمینه ندارند. ملاک استخدام در بسیاری از تیم های فروش در ایران پُر حرفی و دریافت حقوق اندک است. تا زمانی که مصاحبه کننده در یک شرکت با پارامترهای مختلف یک فروشنده حرفه ای آشنا نباشد و به فرآیندهای مصاحبه در این زمینه آشنا نباشند هیچگاه شاهد شکل گیری تیم های فروش حرفه ای در ایران نخواهیم بود.
گاه تمام پارامترهای ذکر شده وجود دارد اما مهمترین و حساس ترین موضوع نادیده گرفته می شود. ارائه کالا و خدمات با کیفیت ضعیف در هر دوره ای – چه رکود اقتصادی و چه رونق اقتصادی – منجر به افت فروش و از دست دادن سهم بازار می گردد. در دنیای امروزی تمام عناصر کسب و کار در موفقیت سازمان دخیل هستند. هر چقدر هم تیم فروش حرفه ای با بهترین برنامه های بازاریابی را در اختیار داشته باشید و نتوانید کالا و خدمات در سطح انتظارات بازار ارائه کنید شما محکوم به شکست خواهید بود.
تنظیم استراتژی و طراحی سیستمهای بازاریابی، توزیع و فروش
طراحی ساختار و سازماندهی فعالیت های بازاریابی، توزیع و فروش
تنظیم استراتژیها و طراحی روشهای مدیریت کالا
برنامهریزی تبلیغات برای شرکتهای دارویی و تجهیزات پزشکی
تنظیم استراتژی توسعه صادرات
استراتژی قیمتگذاری
مشاوره جهت بخشبندی بازار
مشاوره برای بازاریابی خدمات
مدیریت برند و نام تجاری
تنظیم طرح بازاریابی
مشاوره امکان سنجی بازار
بررسی رفتار مصرف کننده
مشاوره بازاریابی الکترونیکی
هدایت تحقیقات بازاریابی
راه اندازی سامانه های مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
شناخت بازارهای داخلی و خارجی محصولات
سنجش رضایت مشتری
مطالعه و پژوهش در زمینه مفاهیم، الگوها، و روشهای نوین مدیریت بازار
پاسخگویی تلفنی در خدمات پس از فروش به اندازه پشتیبانی حضوری مهم است. زیرا نخستین ارتباط مشتریان با شرکت از طریق ارتباط تلفنی میباشد.
آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی
مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی
مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه
مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه
مهارت های مورد در پایان مکالمه
نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر
نکاتی برای استفاده از پیغام گیر
نکاتی برای گذاشتن پیغام
نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه
مکالمات بین المللی
چند نکته مهم برای سازمان ها
آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست
نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی
نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر
نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی
شاید بتوان پاسخگویی تلفنی را یکی از مهمترین مراحل بازاریابی دانستند.
همچنین یکی از حلقههای مهم بایازیابی در عصر حاضر پاسخگویی تلفنی است چه در هنگام فروش چه در زمانی که قصد داریم به مشتریان خدمات پس از فروش ارائه دهیم.
اگر نتوانیم در این مرحله مشتری را جذب کنیم یا حاصل زحمات خود در مراحل دیگرا خراب کرده ایم یا نمیاوانیم فروش موفقی داشته باشیم.
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو معتقد هستیم بازاریابی تلفنی و پاسخگویی تلفنی یکی از درگاههای اصلی فروش است.
در برخی از شرکتها نوک پیکان فروش و در برخی کسب و کارها مکملی برای شیوههای مختلف بازاریابی و به خصوص دیجیتال مارکتنینگ.