آموزش اصول و تکنیک های کال سنتر و بازاریابی و فروش تلفنی در ایران. آموزش استراتژی های خارق العاده در افزایش فروش با بازاریابی تلفنی.
اصول و فنون مذاکره حرفه ای تلفنی
انواع مذاکره تجاری و استراتژی های آنها(انواع پاسخگویی به مشتری)
ادبیات مذاکره در مذاکرات(پاسخگویی)تلفنی و حضوری
اصل سخنوری و تاثیر گذاری بر مخاطب در ارتباط تلفنی
اصول فن بیان حرفه ای(تکنیک های تلفنی)
مدیریت بحران در مذاکرات تلفنی و پاسخگویی(مدیریت ارتباط در چالش های تلفنی)
تکنیک های کنترل خواسته،هدایت خواسته و اغنا مشتری
اصول پایان دادن به مذاکرات
اصول CRMدر مذاکرات تلفنی
فنون و شگردهای مذاکرات تلفنی
راهکارهای کسب رضایت مشتری
گریدهای استاندارد رضایتمندی مشتریان
اصول بازاریابی و مذاکره تلفن
ارتقای بینش و نگرش
مدیریت تلفن
نگرش و بینش بازاریابی تلفنی
تفکر و بینش استفاده از تلفن در بازاریابی
بینش و نگرش ارتباطات مذاکره و فروش تلفنی
ارتقای مهارت و فن تکنیکی
مهارت پاسخگویی به تلفن
مهارت مدیریت تلفن
تکنیک گرفتن اطلاعات
تکنیک پاسخگویی به تلفن
تکنیک کار با تلفن
تکنیک سفارش گیری تلفنی
تکنیک مذاکره تلفنی
تکنیک درخواست تلفنی
تکنیک مدیریت زمان در بازاریابی تلفنی
تکنیک ارائه مؤثر تلفنی
تکنیک های رفتاری در بازاریابی تلفنی
تکنیک کار با تلفن ثابت در فروش و بازاریابی
تکنیک تهیه چک لیست های بازاریابی تلفنی
زبان بدن در بازاریابی تلفنی
اصول و فنون ارتباط با مشتریان ناراضی
تکنیک های کنترل و هدایت خشم و نارضایتی مشتریان در پروسه پاسخگویی
مهارت های ارتباطی و اصول ارتباطات موثر
راهکارهای تخصصی ترغیب مشتریان به خرید
اصول “زمانبندی”در مذاکرات تلفنی و فروش تلفنی
اصول ارتباط با مشتریان و حفظ مشتریان(CRM)
اصول CRM و روش های ارتباط با مشتریانB2C,B2B,B2B2C,B2G
اصول حرفه ای روانشناسی مشتری
اصول و راهکارهای ارتباطات حرفه ای با مردان/ارتباطات حرفه ای با زنان
شخصیت شناسی و استراتژی های کاربردی در مذاکرات تلفنی و حضوری
راهکارهای جلب رضایت مشتریان دپارتمان خدمات پس از فروش و CRM
راهکارهای ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان در تماس های تلفنی
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – مولف کتاب تکنیک ها و کاربردهای بازاریابی تلفنی
نتایج تحقیقات سالانه موسسه SBI بررسی و ارزیابی تعداد زیادی از واحدهای بازاریابی سازمانها بینالمللی میپردازد، نشان میدهد که ۷۱ درصد از استراتژیهای بازاریابی اشتباه است. به این معنا که این میزان از فروش در سطح بینالمللی تنها ناشی از ۲۹% از فعالیتهای بازاریابی است.
یافتن افرادی که محصول شما را خریداری کنند، بخش مهمی از کل فرآیند فروش است.
آیا محصولی خوب دارید، اما مشتریان مناسب ندارید که آن را خریداری کنند؟
آیا از روش دسترسی به مشتریان خود اطمینان ندارید یا پیام فروشتان گیجکننده است؟
روزنامهها و نشریات تخصصی را برای به دست آوردن فرصتهای تازه تجاری و آگاهی یافتن از عزل و نصبهای شرکتها بخوانید.
شعارها و استراتژی های بازاریابیتان را به اطلاع وکیل، حسابدار، بانکدار، تعمیرکار و کانون تبلیغاتیتان برسانید و بدین ترتیب نیروی فروش خود را به رایگان گسترش دهید.
ساعات فعالیت خود را افزایش دهید.
حتی در ایام تعطیل گروهی را جهت ارائه خدمات به مشتریان اختصاص دهید.
نمونههای محصولات خود را در دفترتان به نمایش بگذارید.
به مشتریان سابق تلفن بزنید یا برایشان نامه بفرستید تا آنها را دوباره جذب کنید.
از طریق اینترنت سفارش بگیرید.
به مشتریان اینترنتی خود اطمینان دهید که سیستم امنیتی سایت شما قابل اعتماد است.
از زمان پاسخگویی به سفارشها بکاهید و روند سفارش مجدد را تسهیل کنید.
حالا بعد از اجرای نکتههای مهم بالا، از این ۹ استراتژی افزایش فروش برای دستیابی به مشتری مناسبی که محصولتان را خریداری خواهد کرد، استفاده کنید.
۱ -شناخت الگوی خرید مشتریان.
آیا در مورد فرایند تصمیمگیری خریداران موجود در بخشبندی مشتریان، اطلاعات کافی دارید؟
برای هر نوع از تصمیمگیری چه برنامهای دارید؟
۲- بخشبندی مشتریان.
کافی است که بدانید که کدام بخش از مشتریان بیشترین پول را برای سازمانتان به همراه خواهند آورد. درنتیجه مانند نور لیزر که از تمرکز نور درون یک کریستال ایجاد میگردد، بر روی آن تمرکز نمایید.
۳- منفعتها.
مردم محصول را خریداری نمیکنند بلکه نتایجی را که آن محصول ارائه میدهد، میخرند.
▫️فرآیند شناسایی مشتری ایدهآل خود را با تهیه لیستی از تمامی فوایدی که مشتریان از استفاده از محصول یا خدمات شما میبرند، آغاز کنید.
▫️مسابقه «تقسیم نوشابه»
مسابقه «تقسیم نوشابه» فقط با اضافه کردن اسامی شخصی به بطریهای نوشابه کوکاکولا باعث افزایش ۴ درصدی در فروش شد.
▫️آنها نیاز مردم برای شخصیسازی را جذب کردند، هیچ چیزی مانند نوشیدن یک نوشابه با نام خودتان روی آن نیست.
۴ – امتیاز رقابتی.
شما امتیاز رقابتی خود را تعریف میکنید.
دلیل خرید محصولات و خدماتتان را ازنقطهنظر فواید، نتایج یا پیامدهایی که مشتری با خرید محصول یا خدماتتان از آن لذت میبرد و با خرید از رقیبتان آن مزایا را به دست نمیآورد. روی فوایدی تمرکز کنید که محصولتان را بهتر از دیگران میسازد.
۵-برنامهریزی محتوا .
برای مشتری خود محتوای مناسب تولید نمایید تا با دریافت اطلاعات مناسب در خصوص محصولات و خدمات، به دانش، مهارت و تجربه شما پی ببرد. بازاریابی محتوایی/بازاریابی مفهومی یکی از عوامل ارتباط پایدار با مشتری است.
۶- استراتژی نفوذ در بازار.
اجرای این استراتژی مستلزم فروش بیشتر محصولات کنونی شرکت به بازارهای کنونی آن است
در اجرای این استراتژی، محصولات و خدمات اصلی شرکت، بدون تغییر باقی میمانند و شرکت فقط: تنوع محصولاتش را افزایش میدهد، روش قیمتگذاریاش را تغییر میدهد، برنامههای تبلیغاتی متنوعتری را طراحی و اجرا میکند و شبکههای توزیع گستردهتری را به کار میگیرد.
۷- استراتژی توسعه بازار.
اجرای این استراتژی مستلزم شناسایی و توسعه بازارهای جدید برای محصولات کنونی شرکت میباشد
بازارهای جدید میتوانند بازارهای جغرافیایی جدید و یا بخشهای جدید بازار باشند
۸- استراتژی توسعه محصول.
اجرای این استراتژی مستلزم افزودن محصولات ارتقاء یافته یا جدید به سبد محصولات شرکت میباشد
۹- استراتژی تنوعبخشی.
اجرای این استراتژی مستلزم راهاندازی یا خرید کسبوکارهایی فراتر از کسب و کار و سبد محصولات کنونی شرکت است.
شخصی سازی آموزش های مرکز تماس (Call Center) با توجه به نیاز شرکت ها و سازمان ها
پاسخگویی به تماس های ورودی
برقراری تماس های خروجی
اجرای طرح های نظرسنجی
تنظیم وقت ملاقات
تل مارکتینگ (بازاریابی تلفنی)
فروش تلفنی خدمات و محصولات
پیگیری پس از فروش
پیگیری ارسال مرسولات
یادآوری تمدید اشتراک
فیلم آموزش بازاریابی تلفنی ، اصول و تکنیک های بازاریابی تلفنی ویژه بازار ایران
آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی
مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی
مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه
مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه
مهارت های مورد در پایان مکالمه
نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر
نکاتی برای استفاده از پیغام گیر
نکاتی برای گذاشتن پیغام
نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه
مکالمات بین المللی
چند نکته مهم برای سازمان ها
آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست
نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی
نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر
نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو این امکان را داریم که دوره آموزشی بازاریابی تلفنی را در تهران و همه شهر های ایران بصورت حضوری و مجازی برگزار کنیم.
هر چند که مدرسین ما اعتقاد دارند که با توجه به ماهیت عملی بودن کلاس ها، بهتر است کلاس ها حضوری باشند.
در کلاس بازاریابی تلفنی شما یاد میگیرید چگونه میتوانید مشتری و مخاطب برای کسب و کار خود جذب کنید.
همچنین شیوه و رش های نگهداشت مشتریان فعلی و قدیمی را نیز یاد خواهید گرفت.
کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها می آموزید چگونه مذاکرات تلفنی اثربخش انجام دهید؟ چگونه اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید؟ و چگونه مشتریان شاکی را آرام کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟ از این طریق فروشتان به طور قابل توجهی افزایش می یابد، که این قضیه منجر به ارتقای شغلی و یا رشد کسب و کارتان می شود. درآمدی که در ماه اول از این طریق کسب می کنید بسیار بیشتر از مبلغ ناچیزی است که برای شرکت در این دوره می پردازید. عدم رعایت نکات گفته شده در این کلاس باعث می شود که بسیار کمتر از آنچه که شایسته آن هستید درآمد داشته باشید.
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ایمیل: takto.ir@gmail.com
مدیریت زمان یکی از مهارتهای نرمی است که هر مدیر و هر کارمندی باید این مهارت را یاد بگیرد و آن را در امور روزانه و کسب و کار خود استفاده کند.
شاید یکی از بزرگترین دلایل برای انتخاب این مهارت نرم- پیش از سایرین- گستردگی موضوعی، و ارتباط و تاثیر مستقیم این مهارت روی سایر مهارت های موجود در سبد مهارت های نرم است (به عنوان مثال یادگیری مهارتهای مدیریت زمان به میزان زیادی باعث کاهش استرس میشود و اساساً تکنیک های مدیریت زمان را میتوان از روشهای مداخله گر مثبت برای مدیریت استرس دانست).
شاید بهتر باشد تا برای درک بهتر اهمیت موضوع، از تعریف مدیریت زمان شروع کنیم و آن را بهتر بشناسیم.
وقتی در دوره های مدیریت زمان از شرکت کنندگان می خواهم تا برای این مهارت نرم تعریفی ارائه کنند معمولا چنین می گویند:
استفاده بهینه از زمان
کنترل زمان برای انجام بهتر کارها و امور
انجام بیشترین کارها در کمترین زمان
مدیریت زمان یعنی بتوانیم کارها را در زمان از پیش تعیین شده به انجام برسانیم
بهره وری بیشتر از زمان در اختیار
مدیریت زمان یعنی برنامه ریزی و سپس حرکت و عمل در جهت برنامه
حذف کارهای غیر ضروری
و . . .
مدیریت زمان یکی از مهارت های نرم است که یادگیری آن برای کارمندان و کارکنان بسیار حیاتی است.
دکتر منیره دارستانی مدرس مهارت های نرم
شرکت های پخش
شرکت های سرمایه گذاری
شرکت های کارگزاری
شرکت های تأمین سرمایه
شرکت های بیمه
شرکت های لیزینگ
بانک ها و موسسات مالی و اعتباری
مشاوران مالی و اقتصادی
شرکت های مشاور مالی و سرمایه گذاری
کلیه مدیران سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی که در نظر دارند وضعیت کارکنان خود را بهتر مدیریت نمایند.
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ایمیل: takto.ir@gmail.com
آموزش مدیریت فروش بسیار بسیار مهم است زیرا ایجاد تیم فروش نخبه با آموزش مدیران فروش موثر آغاز می شود
به مدیران فروش اصلی خود یک چارچوب کامل از مهارت های اساسی و ابزارهای کاربردی که برای ایجاد ، مدیریت ، مربیگری و رهبری تیم های فروش با عملکرد بالا نیاز دارند ، بدهید.
آنها مسئول استخدام افراد مناسب ، تولید نتایج فروش ، پیش بینی دقیق فروش ، تربیت مربیان و مجریان برای بستن معاملات بیشتر و مدیریت تیم های خود به منظور عملکرد بیشتر هستند.
آنها به طور مستقیم بر توانایی شرکت شما برای افزایش درآمد و ایجاد سود ثابت تأثیر می گذارند.
با افزایش رقابت پذیری بازارها و طولانی شدن چرخه های فروش ، داشتن مدیران فروش ماهر و کارآمد بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.
راهنمای ساخت و ایجاد تیم فروش
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ایمیل: takto.ir@gmail.com
آموزش پاسخگویی تلفنی برای کارکنان و کارمندان بخش ارتباط با مشتری و خدمات پس از فروش در تهران توسط بهترین مدرس بازاریابی تلفنی خانم دکتر منیره دارستانی.
آموزش متخصصان خدمات پس از فروش. متخصصان فروش حتی پس از معامله باید با مشتریان در تماس باشند. هرگز تماس ها، ایمیل ها، پیام ها و غیره را نادیده نگیرید.
پشتیبانی لازم را به مشتری ارائه دهید. به آنها کمک کنید تا محصولی خاص را نصب، نگهداری یا بهره برداری کنند.
از محصولات و خدمات مشتریان بازخورد بگیرید. بازخورد به سازمان کمک می کند تا مشتریان را بهتر بشناسید و تغییرات لازم را برای رضایت هرچه بهتر مشتری بگنجانید.
آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی
مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی
مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه
مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه
مهارت های مورد در پایان مکالمه
نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر
نکاتی برای استفاده از پیغام گیر
نکاتی برای گذاشتن پیغام
نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه
مکالمات بین المللی
چند نکته مهم برای سازمان ها
آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست
نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی
نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر
نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو این امکان را داریم که دوره آموزشی بازاریابی تلفنی را در تهران و همه شهر های ایران بصورت حضوری و مجازی برگزار کنیم.
هر چند که مدرسین ما اعتقاد دارند که با توجه به ماهیت عملی بودن کلاس ها، بهتر است کلاس ها حضوری باشند.
در کلاس بازاریابی تلفنی شما یاد میگیرید چگونه میتوانید مشتری و مخاطب برای کسب و کار خود جذب کنید.
همچنین شیوه و رش های نگهداشت مشتریان فعلی و قدیمی را نیز یاد خواهید گرفت.
کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها می آموزید چگونه مذاکرات تلفنی اثربخش انجام دهید؟ چگونه اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید؟ و چگونه مشتریان شاکی را آرام کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟ از این طریق فروشتان به طور قابل توجهی افزایش می یابد، که این قضیه منجر به ارتقای شغلی و یا رشد کسب و کارتان می شود. درآمدی که در ماه اول از این طریق کسب می کنید بسیار بیشتر از مبلغ ناچیزی است که برای شرکت در این دوره می پردازید. عدم رعایت نکات گفته شده در این کلاس باعث می شود که بسیار کمتر از آنچه که شایسته آن هستید درآمد داشته باشید.
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ایمیل: takto.ir@gmail.com
بازاریابی دیجیتالی برای بیمارستان ها و مراکز درمانی برای آوردن مشتری جدید بسیار حیاتی است
این روزها بسیار مهم است که پزشکان و مراکز مراقبت های بهداشتی محتوای مهم ، معتبر و قابل اشتراک گذاری را ارائه دهند. بیماران گوگل ، حساب های شبکه های اجتماعی ، علاوه بر یوتیوب و سایت های اینترنتی را برای پاسخ سریع به نگرانی های سلامتی خود در قالب مقالات آموزشی ، فیلم ، اینفوگرافیک و ایمیل جستجو می کنند.
بیماران همچنین به توصیه هایی نیاز دارند که به طور خاص برای نیازهای آنها طراحی شده است. برای بهینه سازی مشارکت ، سازمان های مراقبت های بهداشتی باید به دنبال ارائه یک تجربه شخصی گردآوری شده در اطراف پیگیری های بیمار خود ، از جمله محتوای به موقع و مناسب به صورت یک بار ، باشند.
در دوره استراتژی دیجیتال، چگونگی ایجاد نقشه راه دیجیتال مورد بررسی قرار میگیرد و سپس استراتژیهای ورود و تدوین مسیر مشخص میگردد.
در این دوره با برخی اصطلاحات رایج فضای دیجیتال آشنا خواهید شد. این دوره سرآغاز مطالعه و موفقیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ خواهد بود دوره تبلیغات آنلاین و کمپین دیجیتال، آشنایی با فرآیند تبلیغات، چرایی استفاده از فضای دیجیتال در کمپینها و تدوین یک کمپین موفق دیجیتال در خود جای داده است و در انتها دانشجویان توانایی تدوین یک کمپین ابتدایی دیجیتال را خواهند داشت.و با با اصول پایه و ساختار سئو و بهنیه سازی موتورهای جستجو ، همچنین کاربری سئو تکنیکال و متدهای seo-onsite seo-offsite آشنا خواهیم شد، و در کنار آن آشنایی با نرم افزارها و ابزاری های مختلف از جمله: google search console , google analytic , ahref , screamingfrog و ایجاد و مدیریت کمپین های googleAds و آشنایی با ریتارگتینگ خواهیم داشت.
در مورد بیمارستان ، موارد زیر مهمترین حوزه هایی هستند که باید بر بازاریابی دیجیتال تمرکز کنند.
بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)
بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)
بازاریابی محتوا
بازاریابی ایمیلی
طراحی استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای حضور در فضای آنلاین
بازاریابی محتوایی
آشنایی با کسب و کارهای پلتفرمی، وب و سیستم های مدیریت محتوا
سئو، ادودز و ابزارهای پایش وب و سئو
شبکه های اجتماعی
تبلیغات آنلاین و کمپین
فروش آنلاین