بسیاری از پزشکان یا حتی مدیران و صاحبان کسب و کارهای که در حوزه سلامت فعالیت هستند، آنچنان با آموزش تیمشان میانهای ندارند و به این اقدام اولویت بسیار پایینی میدهند.
دوره مدیریت کلینیک و درمانگاه
اما باید بدانید عدم وجود برنامههای آموزشی مستمر برای پرسنل، میتواند عواقبی همچون اعضای ناراضی، محل کار ناامن، رضایت پایین بیماران، و افزایش مخارج کسب و کار را برای شما بهمراه داشته باشد.
به پرسنل کلینیک و درمانگاه نحوه پاسخگویی به پرتکرارترین سوالات مردم (قیمت، تضمین کیفیت و …) در پشت تلفن، فضای مجازی و هنگام مراجعه حضوری مخاطبان را آموزش بدهید
دوره مدیریت بیمارستان، کلینیک و درمانگاه و مطب
نقض امنیت و حریم خصوصی بیماران
نقص در اسناد هویتی یا پرداختی
خطر مواجهه با جریمههای قانونی
خطرات ایمنی و سلامتی برای بیماران
کاهش روحیه و بازده پرسنل
کاهش بهره وری کارمندان
فشار کاری بی مورد به تیم مدیریت کلینیک
بوجود آمدن مشکلات حقوقی
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید
شناسایی و رفع مشکلات کلینیک ها و مطب ها و رفع مشکلات بیمارستان ها در ایران
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
راههای تماس با گروه آموزشی تکتو
ایمیل: takto.ir@gmail.com
برندسازی پزشکی ، شروع کار درمان برای پزشکان تازه کار و جوان معمولا سخت و پر چالش است
در مرجله نخست یک پزشک باید طرح کسب و کار مرکز درمانی خود را تهیه کند
مهمترین هدف از نگارش یک طرح کسب و کار مراکز درمانی، مشخص کردن آیندهی یک کلینیک است. طرح کسب و کار یک سند راهنما است که بسیاری از اطلاعات حیاتی یک مرکز درمانی را مشخص خواهد کرد، از جمله:
شرح فعالیتها و خدمات
مدل تامین اعتبار و سرمایهگذاری
شیوه کسب درآمد
ساختار مدیریتی و رهبری سازمانی
شرح وظایف نیروهای انسانی
ساختار نظارتی و ابزارهای کنترل
بررسی جایگاه فعلی کلینیک و خدمات درمانی مورد نظر
تامین بودجه و مشخص کردن روش بازگشت هزینهها
تهیه برنامه اجرایی مرکز درمانی شامل فعالیتهای داخلی و جذب بیمار برای کلینیک پزشکی
• تدوین طرح تجاری Business Plan کلینیک
• مدیریت راهبردی کلینیک
• آشنایی با قوانین تجاری برای مدیریت کلینیک
• مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی در کلینیک
• مذاکره، شخصیت شناسی و زبان بدن
• قیمت گذاری خدمات پزشکی در کلینیک
• مدیریت ارتباط بیمار کلینیک
• بازاریابی کلینیک
• بهره وری و مدیریت کیفیت در مدیریت کلینیک
• تبلیغات و برندینگ در مدیریت کلینیک
• طراحی داخلی در مدیریت کلینیک
در گذشته بیشتر کارفرمایان هنگان مصاحبه و استخدام کارکمدان و نیروهای خود بیشتر به مهارت های فنی افراد دقیت میکردند و این نکته که رفتار و نوع شخصیت افراد برای کارهای غیر فنی چگونه است زیاد مورد اهمیت و توجه قرار نمی گرفت.
اما امروزه در اکثر کشورهای پیشرو، این مهارت های نرم هستند که در جذب افراد مورد توجه قرار می گیرند. و کارفرمایان به این باور رسیده اند که کارمندان علاوه مهارت های فنی باید مهارت های نرم را نیز فرا بگیرند.
مهارت های نرم چیست؟
مهارت های نرم ویژگی های شخصی هستند ، به طور معمول به نحوه کار و تعامل با دیگران مرتبط هستند ، که برای موفقیت و پیشرفت شغلی شما لازم است. مهارت های نرم باعث سهولت در برقراری ارتباط با افراد دیگر می شود که باعث می شود شما به دلایل درست نمایان شوید.
صرف نظر از اینکه در کجا کار می کنید و چه شغلی دارید ، به مهارت های نرم نیاز خواهید داشت. برای بسیاری از افراد مهارت های نرم سخت ترین مجموعه مهارت برای توسعه است.
در مقابل ، مهارت های سخت توانایی های قابل یادگیری یا مهارت هایی هستند که کمی سازی و اندازه گیری آنها آسان است. به طور معمول ، شما مهارت های سخت را در کلاس های آنلاین ، آموزش حضوری ، کتاب یا شغل و در حین کار یاد خواهید گرفت.
نمونه هایی از مهارت های نرم
انواع مختلفی از مهارت های نرم وجود دارد ، مانند:
تطبیق پذیری
ارتباطات
خدمات مشتری
تصمیم گیری و حل مسئله
رهبری
شنونده خوب بودن
مذاکره
شبکه سازی
مهارت های سازمانی
سخنرانی عمومی
کار گروهی
مدیریت زمان و غیره
مزایای آموزش مهارت های نرم
مزایای بسیاری برای کارمندان در توسعه مهارت های نرم خود وجود دارد:
بهره وری بیشتر
بهبود کار تیمی
نرخ نگهداری بهبود یافته
رضایت و روحیه کارمندان بهبود یافته است
رهبری بهبود یافته
افزایش ارتباطات در محل کار
نقاط ضعف را کاهش می دهد و ثبات را افزایش می دهد
با ارائه آموزش مهارت های نرم ، به کارمندان خود نشان می دهید که می خواهید آنها با هم در ارتباط باشند و اساساً به آینده آنها اهمیت می دهید. همچنین هزینه های استخدام شرکت با افزایش ماندگاری کارکنان به دلیل افزایش رضایت شغلی کاهش می یابد. شما همچنین کارمندان را برای سمت های رهبری و مدیریتی آماده خواهید کرد.
درباره اهمیت مهارتهای نرم بیشتر بخوانید
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ایمیل: takto.ir@gmail.com
بخش بهداشت و درمان به طور مداوم در حال تغییر و اصلاحات ساختاری است که نتیجه آن افزایش تقاضای مراقبتی است.
ظرفیت های بسیار زیادی در بخش درمان وجود دارد که باید همه ی آنها شناسایی و مورد استفاده قرار گیرد.
دیگر با رویکرد سنتی نمی توان مدیریت اصولی و درستی بر روی کلینیک و درمانگاه داشت.
با بررسی های دقیق صورت گرفته در گروه آموزشی پژوهشی تکتو به این نتیجه رسیده ایم که اکثر مراکز درمانی در ایرن از مشکلات مدیریتی در رنج هستند.
حتی در کلینیک های خصوصی این وضع بسیار وخیم و دردآورتر است. با وجود هزینه های فراوان راه اندازی کلینیک و درمانگاه، مشکلات مدیریتی و حتی گاهی عدم آگاهی از وجود این مشکلات در کلینیک ها و درمانگاه ها سبب شده تا این مراکز سودآوری چندانی نداشته باشند.
مدیریت کلینیک
مدیریت کلینیک با توجه به اهمیتی که در حوزه سلامت افراد دارد دارای ارزشی چندین برابر مدیریت سازمان های معمولی است.
موارد مدیریتی کلینیک و درمانگاه
طراحی استراتژی هویت برند مرکز درمانی
هویت بصری برند مرکز درمانی در قالب برند بوک (شخصیت برند، رنگ سازمانی برند و…)
انتخاب محل مناسب جهت شروع به کار مرکز درمانی با توجه به بازار هدف
طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی مراکز درمانی
مدیریت خرید تجهیزات پزشکی
مدیریت خرید نرم افزارهای مرکز درمانی
منابع انسانی و مالی
حسابداری و مالیاتی مراکز درمانی
طراحی چارت سازمانی و شرح شغلی مناسب مرکز درمانی
طراحی سیستم حقوق، دستمزد و پاداش نیروی انسانی
طراحی مرکز درمانی منابع انسانی محور
طراحی سیستم مدیریت ارتباط با بیمار
طراحی سیستم باشگاه بیماران
طراحی ساختار و چارت سازمانی مناسب
انتخاب اصولی و علمی پرسنل
طراحی سیستم پاداش و تنبیه کارکنان
برنامه ریزی ایجاد و اجرای اصول انگیزشی و کار تیمی در پرسنل
طراحی سیستم حقوق و دستمزد
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ایمیل: takto.ir@gmail.com
کارآفرینی یک شغل نیست بلکه بخشی از هویت یک فرد است. برای کارآفرین شدن باید ریسکپذیر و دارای ایدههای جدید باشید. باید ذهن خود را با طرز تفکر جدید پرورش دهید و یاد بگیرید چگونه میتوانید یک کارآفرین باشید.