گروه آموزشی پژوهشی تکتو

تکتو، کمک به مهارت افزایی

گروه آموزشی پژوهشی تکتو

تکتو، کمک به مهارت افزایی

آموزش کار تیمی برای کارمندان

آموزش کار تیمی برای کارمندان بسیار مهم است. کارمندان باید این مهارت مهم را فرابگیرند و از این مهارت خاص برای رسیدن به اهداف سازمان استفاده کنند.

کار تیمی یک عنصر مهم در محیط کار است که به بهبود هماهنگی و کارایی کارمندان کمک می‌کند. در زیر چند راهنمایی برای آموزش کار تیمی به کارمندان آورده شده است:

اهمیت آموزش کار تیمی برای کارکنان و کارمندان

 

۱- آشنایی با اهمیت کار تیمی:

– تشویق کارمندان به درک اهمیت کار تیمی و نقش آن در بهبود عملکرد کل سازمان.
– توضیح اینکه هر کدام از اعضای تیم نقش مهمی در دستیابی به اهداف مشترک دارند.

۲- تعیین اهداف مشترک تیم:

– اطمینان از اینکه همه اعضای تیم با اهداف کلی سازمان و همچنین اهداف خودآگاهانه آشنا هستند.
– تعیین اهداف مشترک تیم به گونه‌ای که هر فرد بتواند به نحو بهتری در دستیابی به آن‌ها مشارکت کند.

مهارت های کار تیمی
آموزش مهارت های کار تیمی

۳- تقویت ارتباطات بین افراد تیم:

– ایجاد محیطی باز برای ارتباطات باز و فعال بین اعضای تیم.
– تشویق به اشتراک گذاری اطلاعات و نظرات به صورت آزاد.

۴- توسعه مهارت‌های ارتباطی:

– آموزش مهارت‌های ارتباطی مؤثر برای ارتباط بهتر درون تیم و با بخش‌های دیگر سازمان.
– توسعه توانایی گوش دادن فعال و ارتباط موثر با همکاران.

۵- تعیین نقش و وظایف:

– وضوح در تعیین نقش و وظایف هر فرد در تیم.
– اطمینان از اینکه هر کس درک کاملی از مسئولیت‌ها و تعهدات خود دارد.

۶- تشویق به همکاری:

– ترغیب به همکاری و تبادل اطلاعات بین اعضای تیم.
– ایجاد محیطی که هر فرد به راحتی از تجربیات و دانش خود با دیگران بهره‌مند شود.

۷- توسعه مهارت‌های حل مسائل:

– تربیت اعضای تیم در حل مسائل و مدیریت تضادها.
– تشویق به نگرش سازنده به مسائل و استفاده از روش‌های هوشمندانه برای حل چالش‌ها.

۸- ارزیابی و بازخورد:

– ارائه بازخورد منظم و سازنده به افراد تیم.
– انجام ارزیابی‌های دوره‌ای برای ارتقاء عملکرد هر کارمند و تیم به صورت کلی.

۹- توسعه اعتماد بین اعضای تیم:

– توسعه اعتماد به هم و به رهبران تیم.
– ایجاد فرصت‌هایی برای تعاملات غیررسمی به منظور تقویت روابط شخصی.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

۱۰- جلسات ارزیابی عملکرد تیم:

– برگزاری جلسات پایانی تیم برای ارزیابی عملکرد، شناسایی چالش‌ها و برنامه‌ریزی برای بهبودهای آتی.

با پیاده‌سازی این مراحل، می‌توانید بهبود مستمر در عملکرد تیم و افزایش هماهنگی بین اعضا را تجربه کنید.

آموزش تیم سازی
آموزش تیم سازی برای کادر درمانی

آموزش کار تیمی برای کارکنان و کارمندان اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند به چندین شکل مثبت بر کارکنان و سازمان تاثیر گذار باشد:

۱- افزایش کارایی تیم:

– آموزش کار تیمی به کارمندان کمک می‌کند تا بهبود در هماهنگی و همکاری خود داشته باشند.
– افرادی که به درستی با یکدیگر همکاری می‌کنند، به کارایی بالاتری دست می‌یابند و به راحتی اهداف تیمی و سازمانی را دستیابی می‌دهند.

۲- ساختار سازمانی تیم کاری:

– توسعه مهارت‌های کار تیمی به سازمان کمک می‌کند تا یک ساختار سازمانی انعطاف‌پذیرتر و متناسب با نیازهای روز به روز شود.
– تیم‌های کاری مؤثر بهبود مستمری را در ساختار سازمانی ایجاد می‌کنند.

۳- افزایش ابتکار و ابداع:

– کار تیمی می‌تواند افراد را تشویق کند تا افکار و ابتکارات خود را به اشتراک بگذارند.
– در یک محیط کار تیمی، افراد احتمالاً حاضرتر به ارائه ایده‌ها و حل‌های نوین می‌شوند.

۴- توسعه مهارت‌های ارتباطی:

– ارتباطات مؤثر درون تیم و با بخش‌های دیگر سازمان از جمله نتایج مثبتی است که از آموزش کار تیمی برخوردار می‌شود.
– افراد با مهارت‌های ارتباطی قوی، به راحتی می‌توانند اطلاعات را به اشتراک بگذارند و مشکلات را به بهترین شکل ممکن حل کنند.

کلاس آموزشی مهارت کار تیمی برای کارکنان
آموزش کار تیمی

۵- تعهد به اهداف مشترک اعضای تیم:

– آموزش کار تیمی باعث می‌شود تا افراد به عنوان یک تیم احساس تعهد به اهداف مشترک نمایند.
– این تعهد به ایجاد انگیزه و انرژی اضافی در افراد منتهی می‌شود که باعث تسریع در دستیابی به اهداف می‌شود.

۶- افزایش رضایت شغلی:

– محیط‌های کاری که از کار تیمی بهره‌مند هستند، معمولاً باعث افزایش رضایت شغلی کارکنان می‌شوند.
– همکاری در یک تیم موفق و پویا می‌تواند بر روحیه و احساس ارتباط اجتماعی کارمندان اثر گذار باشد.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

۷- مدیریت بهتر استرس:

– آموزش کار تیمی به افراد کمک می‌کند تا بهتر با استرس‌ها و چالش‌ها کنار بیایند.
– هماهنگی و حمایت همکاران در تیم می‌تواند به کاهش فشارهای شغلی و افزایش توانایی مدیریت استرس کمک کند.

در کل، آموزش کار تیمی به کارمندان نه تنها بهبود در عملکرد و موفقیت فردی آنها را تضمین می‌کند بلکه سازمان را نیز به سمت دستیابی به اهدافش سوق می‌دهد.

کوچینگ و مشاوره در تهران
خدمات کوچینگ و مشاوره

“مهارت کار تیمی با غلامرضا ایسوند و منیره دارستانی: راهی به سمت همکاری موفق”


                                

                                
                                
                            </div>
                            <div class=

گروه آموزشی و پژوهشی تکتو

مدیریت رفتار مصرف‌ کننده در فروشگاه های زنجیره ای

مدیریت رفتار مصرف‌کننده در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای امری حیاتی است که به ارتقاء تجربه مشتری و افزایش فروش کمک می‌کند.

چند راهکار برای مدیریت بهتر رفتار مصرف‌ کننده در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای

۱- تحقیقات بازار:
– انجام تحقیقات بازار به منظور درک عمقی از نیازها و ترجیحات مشتریان فروشگاه های زنجیره ای.
– تجزیه و تحلیل رفتار خرید گذشته و الگوهای مصرف به منظور پیش‌بینی رفتار آینده.

چیدمان محصول در فروشگاه
کلاس آموزشی چیدمان محصول در فروشگاه های زنجیره ای

۲- پرسشگری و بازخورد:
– استفاده از نظرسنجی‌ها و فرم‌های بازخورد برای جمع‌آوری نظرات مشتریان.
– ارائه امکانات جذابیت‌آفرین برای حاصل‌خیزسازی بازخورد و پاسخ به نیازها.

۳- برنامه‌های وفاداری:
– ارائه برنامه‌های وفاداری جذاب برای تشویق مشتریان به بازگشت به فروشگاه.
– ارائه تخفیف‌ها، امتیازات، هدایا و امکانات خاص به افرادی که به صورت مکرر خرید می‌کنند.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

۴- تجربه مشتری مثبت:
– ارتقاء تجربه مشتری از طریق ارائه خدمات با کیفیت و محصولات مطلوب.
– آموزش کارکنان به منظور ارتقاء خدمات به مشتریان.

۵- تنوع و جذابیت محصولات:
– ارائه تنوع در محصولات به منظور جلب توجه مشتریان.
– برنامه‌ریزی منظم برای به‌روزرسانی محصولات به موازات با تغییرات در ترجیحات مشتریان.

۶- تبلیغات و بازاریابی:
– استفاده از روش‌های بازاریابی جذاب برای اطلاع‌رسانی درست به مشتریان.
– استفاده از رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات آنلاین به منظور جذب مشتریان جدید.

مدیریت رفتار مصرف‌ کننده در فروشگاه های زنجیره ای
رفتار مصرف‌ کننده در فروشگاه های زنجیره ای

۷- تکنولوژی و نوآوری:
– استفاده از فناوری به منظور بهبود فرآیندها و تجربه مشتری.
– ارائه خدمات آنلاین، سیستم‌های خرید آسان، و استفاده از تکنولوژی‌های پرداخت پیشرفته.

۸- قیمت‌گذاری استراتژیک:
– تعیین استراتژی‌های قیمت‌گذاری جذاب برای جلب مشتریان.
– ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه در دوره‌های فصلی یا رویدادهای خاص.

با توجه به ماهیت رقابتی در بازار، مدیریت بهینه رفتار مصرف‌کننده می‌تواند به افزایش رضایتمندی مشتریان و بهبود عملکرد فروشگاه‌های زنجیره‌ای منجر شود.

آموزش مدیریت رفتار مصرف کننده
دوره آموزشی مدیریت رفتار مصرف‌ کننده در فروشگاه های زنجیره ای

مدیریت رفتار مصرف کننده و افزایش فروش فروشگاه زنجیره ای

مدیریت رفتار مصرف‌ کننده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌تواند نقش مهمی در افزایش فروش ایفا کند.

این مدیریت عمدتاً به بهبود تجربه مشتریان، جذب مشتریان جدید، افزایش رضایت مشتریان فعلی، و افزایش وفاداری آنها متمرکز است.

۱- تجربه مشتری:
– خدمات بهتر: ارائه خدمات بهتر و پاسخ به نیازهای مشتریان می‌تواند ارتقاء تجربه آنها را فراهم کند.
– طراحی فضای فروشگاه: طراحی مناسب فروشگاه و قرار دادن کالاها در مکان‌های استراتژیک می‌تواند ترغیب مشتریان به خرید افزایش یابد.

۲- تخفیفات و پیشنهادهای ویژه:

– برنامه‌های وفاداری: ارائه برنامه‌های وفاداری و تخفیفات بر اساس خریدهای قبلی مشتریان می‌تواند آنها را به خریدهای بیشتر ترغیب کند.
– پیشنهادهای شخصی‌سازی: استفاده از داده‌های مشتریان برای ارائه پیشنهادهای شخصی‌سازی می‌تواند به افزایش ترغیب مشتریان به خرید کمک کند.

۳- ارتباطات موثر با مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای:

– تبلیغات هدفمند: استفاده از تبلیغات هدفمند بر اساس نیازها و علایق مشتریان می‌تواند به بهبود نتایج تبلیغات و افزایش فروش منجر شود.
– ارتباط با مشتریان: برقراری ارتباط مستمر و فعال با مشتریان به وسیله رسانه‌های اجتماعی یا ایمیل می‌تواند ارتقاء ارتباطات و رضایت مشتریان را ایجاد کند.

۴- آموزش مصرف‌کننده:

– آموزش در مورد محصولات: اطلاعات کامل در مورد محصولات و راهنمایی بهتر در فهم و استفاده از محصولات می‌تواند اعتماد مشتریان را افزایش دهد.

۵- پاسخگویی به بازخورد:

– پذیرش بازخورد مشتریان: به دنبال بازخورد مشتریان بودن و در صورت نیاز تغییرات مناسب را در فروشگاه اعمال کردن می‌تواند رضایت مشتریان را افزایش دهد.

مدیریت بهبود رفتار مصرف‌کننده در همه این زمینه‌ها می‌تواند به افزایش فروش کمک کند.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

کارت ویزیت تکتو
کارت ویزیت گروه آموزشی پژوهشی تکتو

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

آموزش تارگت مارکتینگ

کلاس پاسخگویی تلفنی
کلاس پاسخگویی تلفنی برای بخش فروش

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

آموزش کال سنتر در ایران

آموزش کال سنتر در ایران باید با توجه به نوع کسب و کار و مخاطبین باشد.

کال سنتر یا مرکز تماس یک بخش مهم در بسیاری از سازمان‌ها است که ارتباط مستقیم با مشتریان را اداره می‌کند. در زیر، یک راهنمای کلی برای آموزش کال سنتر و فنون آن ارائه شده است:

آموزش فروش خدمات در کال سنتر
کلاس آموزشی فروش خدمات در کال سنتر
دوره‌ های آموزشی مرکز تماس

آموزش کال سنتر در ایران ۶ نکته مهم

۱- مفاهیم اولیه کال سنتر:

  • آشنایی با محصولات یا خدمات:

کارکنان کال سنتر باید به طور کامل با محصولات یا خدمات شما آشنا باشند تا بتوانند به سوالات مشتریان پاسخ دهند.

  • آموزش مهارت‌های ارتباطی:

ارتباط موثر با مشتریان یک مهارت اساسی است. آموزش مهارت‌های گفتاری، گوش دادن فعال، و مدیریت تعارضات می‌تواند بهبود قابل توجهی در کیفیت خدمات ایجاد کند.

آموزش فروش تلفنی در کال سنتر
آموزش بازاریابی و آموزش فروش تلفنی در کال سنتر
  • آموزش نرم‌افزار کال سنتر:

کارکنان نیاز به آشنایی با نرم‌افزارهای مدیریت مراکز تماس، ثبت تاریخچه تماس‌ها و پیگیری مشکلات مشتری دارند.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

۲- مهارت‌های ارتباطی در مال سنتر و مرکز تماس:

  • گوش دادن فعال:

کارکنان کال سنتر باید بتوانند به صورت دقیق گوش دهند تا نیازهای و انتظارات مشتریان را درک کنند.

  • مهارت‌های سخنوری:

باید قادر به ارتباط موثر و محترمانه با مشتریان باشند.

  • مدیریت تعارضات:

آموزش مهارت‌های مدیریت تعارضات برای مواجهه با موقعیت‌های دشوار با مشتریان حائز اهمیت است.

متقاعدسازی در فروش و اقناع مشتری
کلاس متقاعدسازی در فروش و اقناع مشتری

۳- آموزش فنون فروش در کال سنتر:

  • آشنایی با فنون فروش:

کارکنان کال سنتر باید توانمندی در ارائه اطلاعات مفید، مزیت‌ها و ویژگی‌های محصولات یا خدمات شما را داشته باشند.

  • مدیریت اعتراضات:

آموزش به کارکنان برای مدیریت اعتراضات و رفع مشکلات مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است.

۴- آموزش فنون مذاکره در کال سنتر:

  • آموزش مذاکره تلفنی:

کارکنان باید توانایی مذاکره با مشتریان را داشته باشند تا بهترین راه‌حل برای هر مشکل را پیدا کنند.

  • مدیریت زمان:

برای افزایش بهره‌وری کارکنان، آموزش مهارت‌های مدیریت زمان ضروری است.

کلاس آموز بازاریابی حضوری
کلاس آموز بازاریابی حضوری در شرکت نوین چرم

۵- آموزش به روز مهارت های کال سنتر:

  • آموزش به روز نرم‌افزارها:

با توجه به تغییرات مداوم در فناوری، کارکنان باید به روز نرم‌افزارها و تکنیک‌های مدیریت مراکز تماس باشند.

  • آموزش به روز محصولات یا خدمات:

هر زمان که محصولات یا خدمات شما تغییر می‌کنند، کارکنان باید دوره‌های آموزشی به روز را طی کنند.

گواهی شرکت دروره کال سنتر
دوره آموزش کال سنتر

۶- ارزیابی عملکرد پرسنل کال سنتر:

  • ارزیابی دوره‌های آموزشی:

ارزیابی دوره‌های آموزشی برای اطمینان از اثربخشی آن‌ها حائز اهمیت است.

  • پروسه بازخورد:

مکانیزم بازخورد منظم به کارکنان کمک می‌کند تا بهبودهای لازم را اعمال کنند.

با توجه به توصیه‌های فوق، می‌توانید یک برنامه آموزشی جامع برای کارکنان کال سنتر خود را ایجاد کنید تا به بهبود عملکرد و ارتقاء توانمندی‌هایشان کمک کنید.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

فیلم زیر را ببینید:

با دوره‌آموزشی “تکتو”، متخصصان شما مهارت‌های کال سنتر و مرکز تماس خود را بهبود ببخشند و تأثیرگذاری کاری خود را افزایش دهند.

در دوره ما:

  • یادگیری تکنیک‌های مذاکره حرفه‌ای با مشتریان
  • ارتقاء مهارت‌های ارتباطی و شناخت از نیازهای مشتریان
  • بهبود تکنیک‌های مدیریت زمان در کال سنتر
  • آموزش بهترین روش‌ها برای حل مسائل و رفع اشکالات

همچنین، در دوره ما به شناخت به‌روزترین فناوری‌ها و ابزارهای مورد استفاده در مرکز تماس و کال سنتر نیز خواهید پرداخت.

آموزش پاسخگویی تلفنی در فروش
دکتر منیره دارستانی آموزش پاسخگویی تلفنی در فروش

مدرس دوره: دکتر منیره دارستانی، مدرس تخصصی آموزش پاسخگویی تلفنی در فروش:

آیا می‌خواهید مهارت‌های پاسخگویی تلفنی خود را بهبود ببخشید و به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شوید؟


                                

                                
                                
                            </div>
                            <div class=

گروه آموزشی و پژوهشی تکتو

بهترین روش و مدل‌های پرزنت محصول در بازاریابی تلفنی

پرزنت محصول در بازاریابی تلفنی در کال سنتر فروش باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. با یادگیری تکنیک های پرزنت کردن محصول در بازاریابی تلفنی میتوان فروش محصولات را در کال سنتر فروش افزایش داد.

پرزنت محصول در بازاریابی تلفنی می‌تواند یک فرآیند چالش‌برانگیز باشد، اما با رعایت برخی اصول و استفاده از مدل‌های موثر می‌توانید عملکرد بهتری داشته باشید.

متقاعد سازی
آموزش متقاعدسازی

معنی و مفهوم پرزنت در فروش چیست؟

“پرزنت” کلمه‌ای است که به معنای ارائه، معرفی، یا توضیح محصول یا خدمت به مشتریان یا مخاطبان می‌باشد. در زمینه فروش، پرزنت به فرآیند ارائه و توضیح محصول یا خدمت به شیوه‌ای جذاب و قانع‌کننده به منظور جلب توجه و ترغیب مشتریان برای خرید اطلاق می‌شود.

پرزنت در فروش معمولاً به شکل یک مراسم یا ارائه‌ای فشرده از ویژگی‌ها، مزایا، و مقاصد محصول یا خدمت انجام می‌شود. هدف این فرآیند اغلب جلب توجه، اطمینان از مشتریان، و افزایش اطلاعات آن‌ها درباره محصول است.

آموزش کال سنتر فروش
کلاس آموزش کال سنتر فروش

عوامل مهم در یک پرزنت فروش عبارتند از:

۱- معرفی:
– معرفی به مخاطبان یا مشتریان درباره محصول یا خدمت و شناختن اجزای اصلی آن.

۲- ویژگی‌ها:
– توضیح ویژگی‌های محصول یا خدمت، به عبارت دیگر، خصوصیات یا قابلیت‌های آن.

۳- مزایا:
– بیان چگونگی تأثیر ویژگی‌های محصول بر زندگی یا کار مشتریان و تبدیل آن به مزایا یا موارد استفاده عملی.

۴- توضیحات تکمیلی:
– اطلاعات تکمیلی در مورد قابلیت‌ها، استفاده، و نحوه عملکرد محصول یا خدمت.

۵- تأیید و اعتبارسنجی:
– ارائه اطلاعات یا شواهدی که تأیید کننده جلب توجه و ارزش محصول باشند.

۶- پایان:
– به اتمام رساندن پرزنت با ارائه فرصت برای سوالات، تعامل، و یا انجام معامله.

پرزنت در فروش یک هنر است و نیاز به مهارت‌های ارتباطی، قانع‌کنندگی، و فنون مختلف دارد تا بتواند مشتریان را جذب و ترغیب به انجام معامله کند.

آموزش نحوه پاسخگویی تلفنی در بخش خدمات پس از فروش
آموزش نحوه پاسخگویی تلفنی در بخش خدمات پس از فروش در ایران

 در زیر چند نکته و مدل برای پرزنت محصول در بازاریابی تلفنی آورده شده است:

 

۱- شناخت مشتری:

   – پیش از هر چیز، شناخت مخاطبان و نیازهای آن‌ها از محصول شما بسیار حائز اهمیت است. بررسی بازار و فهم دقیق از نیازهای مشتریان باعث موفقیت بیشتر در فرآیند پرزنت می‌شود.

۲- گوش دادن فعال:

   – در حین مکالمه با مشتری، به دقت به سوالات و اظهارات آن‌ها گوش کنید. این کمک می‌کند تا پاسخ‌های شما به نیازهای ویژه مشتری تلفنی تنظیم شود.

۳- ساختار گفتار مطمئن:

   – از یک ساختار گفتار مطمئن و منظم برای پرزنت محصول استفاده کنید. این ساختار ممکن است شامل مراحل معرفی، ویژگی‌ها، مزایا، و پیشنهادات باشد.

  1. تاکید بر مزایا:

   – به جای توضیح فقط ویژگی‌ها، به مشتریان نشان دهید چگونه محصول شما می‌تواند به بهبود وضعیت یا حل مشکلات آن‌ها کمک کند. تاکید بر مزایای عملی و کاربردی بسیار موثر است.

۵- استفاده از استندآپ‌ها (Elevator Pitch):

   – آموزش به تیم بازاریابی تان برای ارائه پرزنت سریع و مؤثر با استفاده از استندآپ می‌تواند در مکالمات تلفنی مؤثر باشد. این استندآپ‌ها باید در عرض چند دقیقه مختصر و جذاب باشند.

۶- استفاده از سوالات راهبردی:

   – استفاده از سوالات راهبردی برای فعال‌تر کردن مشتریان و جلب توجه آن‌ها مفید است. این سوالات می‌توانند مشتریان را به فکر واقعی درباره نیازها و مسائل خود بندازند.

۷- استفاده از ادبیات نظری:

   – از مدل‌های بازاریابی معروف مانند AIDA (توجه، جلب توجه، اعتقاد، عمل) یا نمودار فهرست ویژگی‌ها (FAB: Features, Advantages, Benefits) استفاده کنید.

۸- آموزش و آماده‌سازی کارکنان:

   – تمرینات و آموزش‌های دوره‌ای به تیم بازاریابی شما کمک می‌کند تا مهارت‌های پرزنت تلفنی خود را بهبود بخشند.

۹- ارائه پشتیبانی و اطمینان:

   – اطمینان از مشتریان در مورد پشتیبانی پس از خرید محصول و ارائه اطلاعات بیشتر در مورد شرایط گارانتی و سیاست بازپرداخت می‌تواند اعتماد مشتریان را افزایش دهد.

۱۰- مراقبت پس از فروش:

    – پس از انجام معامله، پیگیری با مشتریان و اطمینان از رضایت آن‌ها از محصول می‌تواند به افزایش اعتبار و موفقیت بیشتر در بازاریابی تلفنی کمک کند.

روش و مدل‌های پرزنت محصول در بازاریابی تلفنی
مدل‌های پرزنت محصول در بازاریابی تلفنی

با رعایت این نکات و اجرای مدل‌های بازاریابی مؤثر، می‌توانید در فرآیند پرزنت محصول در بازاریابی تلفنی بهترین عملکرد را داشته باشید.

برخی از سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی :

آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی

مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی

مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه

مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه

مهارت های مورد در پایان مکالمه

نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر

نکاتی برای استفاده از پیغام گیر

نکاتی برای گذاشتن پیغام

نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه

مکالمات بین المللی

چند نکته مهم برای سازمان ها

آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست

نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی

نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر

نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی

گواهی شرکت دروره کال سنتر
دوره آموزش کال سنتر

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

آموزش تارگت مارکتینگ

کلاس پاسخگویی تلفنی
کلاس پاسخگویی تلفنی برای بخش فروش

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

چالش های انتخاب بیزینس کوچ حرفه ای

چالش های انتخاب بیزینس کوچ چیست؟ چگونه یک بیزینس کوچ خوب و حرفه ای در ایران انتخاب کنیم؟

بیزینس کوچ چگونه به رونق کسب و کار کمک می کند؟

بیزینس کوچینگ یک فرآیند حمایتی است که به کارآفرینان، مدیران و حتی افرادی که در حوزه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند، کمک می‌کند تا به بهبود عملکرد شخصی و حرفه‌ای خود برسند. این فرآیند از طریق همکاری و تبادل اطلاعات بین کوچ (کسانی که این خدمات را ارائه می‌دهند) و مشتریان (کسانی که از این خدمات بهره مند می‌شوند) انجام می‌شود.

برخی از راه‌هایی که بیزینس کوچینگ به رونق کسب و کار کمک می‌کند عبارتند از:

۱- توسعه مهارت‌ها و افزایش دانش:

– بیزینس کوچ می‌تواند به ارتقاء مهارات شخصی و حرفه‌ای کمک کند. این ارتقاء مهارت‌ها می‌تواند به بهبود عملکرد فردی و تیمی منجر شود.

۲- تعیین اهداف و استراتژی

– کوچینگ به کسب و کارها کمک می‌کند تا اهداف خود را مشخص کرده و استراتژی‌های مناسب برای رسیدن به آنها را پیاده سازی کنند.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

۳- مدیریت زمان بهینه:

– از طریق تمرین‌ها و تکنیک‌های مدیریت زمان، بیزینس کوچ می‌تواند به بهبود بهره‌وری و افزایش کیفیت زندگی شخصی و حرفه‌ای کمک کند.

بیزینس کوچ غلامرضا ایسوند
غلامرضا ایسوند بیزینس کوچینگ

۴- حل مشکلات و پیشگیری از بروز مشکلات:

– با کمک بیزینس کوچ، مسائل و چالش‌های مختلف شناسایی و حل می‌شوند. همچنین، به کمک نظرات کوچ، می‌توان از بروز مشکلات جلوگیری کرد.

۵- افزایش اعتماد به نفس و انگیزه:

– بیزینس کوچ می‌تواند به افراد کمک کند تا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و انگیزه و انرژی لازم برای دستیابی به اهداف خود را داشته باشند.

۶- توسعه روابط اجتماعی:
– از طریق کار با یک کوچ، افراد می‌توانند روابط حرفه‌ای خود را بهبود بخشند و از شبکه‌های جدید تجاری بهره‌مند شوند.

۷- تحلیل دقیق موقعیت کسب و کار:
– بیزینس کوچ به ارائه نظرات و تحلیل‌های دقیق در مورد موقعیت کنونی و آینده کسب و کار کمک می‌کند.

۸- توسعه مهارت‌های رهبری:
– بیزینس کوچ می‌تواند به توسعه مهارت‌های رهبری کارآفرینان و مدیران کمک کند، که این موضوع به بهبود عملکرد تیم و سازمان کمک می‌کند.

بیزینس کوچ حرفه ای
بیزینس کوچ حرفه ای در ایران

۹- تعادل کار و زندگی:
– بیزینس کوچ به ایجاد تعادل بین زندگی حرفه‌ای و شخصی کمک می‌کند که این مسئله برای رضایت و خوشبختی کارآفرینان و مدیران بسیار اهمیت دارد.

۱۰- ارتقاء فرآیندها و بهینه‌سازی عملکرد:
– با توسعه فرآیندهای بهینه و به‌روز شده، بیزینس کوچ می‌تواند به بهبود عملکرد و افزایش کارایی کمک کند.

با توجه به این موارد، بیزینس کوچینگ به طور کلی به بهبود کارآیی و رونق کسب و کار افراد کمک می‌کند و می‌تواند یک ابزار قدرتمند برای توسعه حرفه‌ای و شخصی باشد.

انتخاب یک کسب و کار کوچ حرفه‌ای چالش‌های خاص خود را به همراه دارد. چالش هایی که گاهی انتخاب کوچ را سخت می کند.

بیزینس کوچینگ حرفه ای ایران
انجام خدمات بیزینس کوچینگ حرفه ای در ایران

در این بخش برخی چالش های انتخاب بیزینس کوچ را بررسی میکنیم:

انتخاب یک بیزینس کوچینگ می‌تواند یک تصمیم مهم برای رشد و توسعه کسب و کار شما باشد. در انتخاب بیزینس کوچینگ، باید به موارد زیر توجه کنید:

۱- تخصص و تجربه:
– اطمینان حاصل کنید که کوچ شما دارای تخصص و تجربه کافی در حوزه‌های مرتبط با کسب و کار شما است.

۲- شفافیت:
– یک کوچ باید با شفافیت عمل کرده و به شما کمک کند تا اهدافتان را به دقت مشخص کنید.

۳- شناخت از محیط کسب و کار:
– کوچ باید توانایی شناخت و درک عمیقی از محیط کسب و کار شما داشته باشد تا بتواند به شما راهنمایی کاربردی ارائه دهد.

۴- استراتژی‌های ارتقاء کسب و کار:
– بررسی کنید که آیا کوچ توانایی ارائه استراتژی‌ها و راهکارهای مناسبی برای ارتقاء کسب و کار شما دارد یا خیر.

۵- به‌روز بودن در مسائل مدیریتی و بازاریابی:
– اطمینان حاصل کنید که کوچ با تغییرات و تحولات مدیریتی و بازاریابی آشنا و به‌روز است.

۶- تعاملات انسانی:
– ارتباط موثر و ایجاد یک ارتباط قوی با کوچ بسیار مهم است. توانایی ارتباط موثر با شما و تیمتان نقش بسزایی در موفقیت فرآیند کوچینگ دارد.

کوچینگ برای کسب و کارها در ایران
آموزش کوچینگ برای کسب و کارها در ایران

۷- نظرات و توصیه‌ها:
– نظرات و توصیه‌های دیگران که از خدمات کوچ استفاده کرده‌اند، می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند.

۸- سبک کوچینگ:
– اطمینان حاصل کنید که سبک کوچینگ کوچ با ارزش‌ها و نیازهای شما هماهنگ است.

۹- قیمت و شرایط مالی:
– بررسی کنید که آیا هزینه‌ها و شرایط مالی ارائه شده توسط کوچ با بودجه و انتظارات شما هماهنگ هستند یا خیر.

۱۰- پیشرفت و ارتقاء شخصی:
– یک کوچ خوب نه تنها به کسب و کار شما کمک می‌کند بلکه به شما کمک می‌کند تا به طور شخصی نیز پیشرفت کنید.

با مطالعه نظرات، مصاحبه با کوچ‌های پتنسیلی، و ارتباط مستقیم با آنها، می‌توانید یک تصمیم مطمئن‌تر در انتخاب بیزینس کوچینگ برای کسب و کار خود داشته باشید.

بیزینس کوچینگ و کوچ حرفه ای
خانم منیره دارستانی بیزینس کوچینگ در ایران. گروه آموزشی پژوهشی تکتو
کوچ حرفه ای

معرفی دکتر منیره دارستانی و غلامرضا ایسوند در ۳۳ گام:

دکتر منیره دارستانی و غلامرضا ایسوند دو بیزینس کوچ حرفه‌ای با تجربه و تخصص در زمینه کوچینگ حرفه‌ای هستند. آنها با بهره‌گیری از رویکردها و ابزارهای متنوع در کوچینگ کسب و کار و توسعه شخصی، به مشتریان خود کمک می‌کنند تا اهداف خود را دستیابی پیدا کنند.

۱- دکتر منیره دارستانی و غلامرضا ایسوند دو بیزینس کوچ حرفه‌ای با تخصص گسترده در حوزه کوچینگ هستند.

۲- تجربه چندین ساله در زمینه کوچینگ کسب و کار و توسعه شخصی دارند.

۳- تخصص آنها در توسعه استراتژی‌ها و راهبردها برای دستیابی به اهداف مشتریان است.

۴- آنها از ابزارها و تکنیک‌های مدرن کوچینگ بهره می‌برند.

۵- دکتر منیره دارستانی با تجربه در زمینه کسب و کار و رهبری مشتریان خود را هدایت می‌کند.

۶- غلامرضا ایسوند به عنوان کوچ حرفه‌ای در توسعه شخصی مشتریان به کمک آنها می‌آید.

۷- آنها با مشتریان خود در تعیین اهداف و استراتژی‌های موثر همکاری می‌کنند.

۸- مهارت‌های آنها در تعاملات برتر و توسعه روابط فوق‌العاده است.

غلامرضا ایسوند
غلامرضا ایسوند کوچینگ تکتو

۹- آنها به مشتریان کمک می‌کنند تا مهارت‌های مورد نیاز برای موفقیت را تقویت کنند.

۱۰- توانایی در مدیریت زمان و تعادل کار و زندگی نیز در تخصص آنها جای دارد.

۱۱- ایجاد برنامه‌های عملی برای دستیابی به اهداف اصلی از ویژگی‌های خدمات آنها است.

۱۲- آنها افزایش عملکرد و کارایی مشتریان خود را تسهیل می‌کنند.

۱۳- توانمندسازی در حل مسائل و چالش‌ها به مشتریان ارائه می‌دهند.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

۱۴- دکتر منیره و آقای ایسوند به شما راهنمایی می‌کنند تا استراتژی‌های موثر برای کسب و کارتان ایجاد کنید.

۱۵- اندازه‌گیری پیشرفت و تغییرات لازم در اهداف مشتریان نیز در خدمات آنها جای دارد.

۱۶- آنها از بازخورد مداوم بهره‌مند شده و اصلاحات لازم را اعمال می‌کنند.

۱۷- مشاوره در تصمیم‌گیری‌های مهم در کسب و کار یکی از خدمات آنهاست.

۱۸- آنها به شما توصیه‌ها و راهنمایی‌های مشخصی ارائه می‌دهند.

۱۹- پشتیبانی و انگیزه‌بخشی مستمر به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

۲۰- دکتر منیره دارستانی و غلامرضا ایسوند به شما کمک می‌کنند تا از تلاش برای دستیابی به اهدافتان دلگرم بمانید.

ساخت فرهنگ سازمانی
فرهنگ سازمانی برای شرکت ها و سازمان ها

۲۱- توسعه تفکر استراتژیک از مهارت‌های آنهاست.

۲۲- مشاوره در مسائل مالی و مدیریتی نیز در خدمات آنها جای دارد.

۲۳- آنها توانایی در تعامل با تیم‌ها و ایجاد هم‌تیمی را ترکیبی از توانایی‌های آنها می‌سازد.

۲۴- تشویق به تفکر خلاقانه در مسائل کسب و کار نیز در تخصص آنها جای دارد.

۲۵- اندازه‌گیری پیشرفت و تغییرات لازم در اهداف مشتریان نیز در خدمات آنها جای دارد.

۲۶- بازخورد مداوم و بهبود مستمر از ویژگی‌های خدمات آنهاست.

۲۷- توسعه استراتژی‌های منحصر به فرد به شما کمک می‌کند تا در بازار رقابتی موفق شوید.

۲۸- تعهد به توسعه مستمر یکی از اصول آنهاست.

۲۹- انگیزه‌بخشی و رشد شخصی از مزایای همکاری با آنهاست.

۳۰- مدیریت استرس و خستگی در کسب و کار و زندگی شخصی از توانمندی‌های آنهاست.

۳۱- تعهد به موفقیت شخصی و کسب و کار یکی از اهداف آنهاست.

۳۲- تعیین اولویت‌ها و تمرکز بر اهداف در راهی که به موفقیت می‌انجامد.

۳۳- دکتر منیره دارستانی و غلامرضا ایسوند همواره در تلاشند تا مشتریان خود را در رسیدن به اهدافشان همراهی کنند و به آنها کمک کنند تا موفقیت در کسب و کار و زندگی شخصی خود را تجربه کنند.

گواهینامه رسمی مدرک کوچینگ و مربیگری
گواهینامه رسمی مدرک کوچینگ و مربیگری منیره دارستانی

اگر به دنبال تغییر و بهبود در کسب و کارتان یا توسعه شخصی خود هستید، دکتر منیره دارستانی و غلامرضا ایسوند با تجربه و تخصص خود آماده‌اند تا به شما در این مسیر کمک کنند. آنها با رویکردهای متنوع و ابزارهای کوچینگ موثر، شما را در دستیابی به اهدافتان همراهی می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر و تماس با آنها، به وب‌سایت یا راه‌های ارتباطی مربوط به آنها مراجعه کنید و از خدمات حرفه‌ای آنها بهره‌برید.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

کارت ویزیت تکتو
کارت ویزیت گروه آموزشی پژوهشی تکتو

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

آموزش تارگت مارکتینگ

کلاس پاسخگویی تلفنی
کلاس پاسخگویی تلفنی برای بخش فروش

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com