افزایش رضایت مشتریان چه در بخش فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش بویژه برای شرکتهای که عمدهی فروشان اینترنتی است نقش بسزای در فروش آنها دارد. رضایتمندی مشتریان همچنین میتواند به نگهداشت مشتریان کمک کند.
یکی از مهمترین راههای ارتباط با مشتریان در شرکتها و کسب و کارهای ایرانی تماس تلفنی است.
ما در گروه آموزشی تکتو با سالها تجربه در زمینه آموزش فنون ارتباط موثر و بازاریابی تلفنی، دوره آموزشی پاسخگویی تلفنی ویژه بخش خدمات پس از فروش را طراحی و اجراء مینماید.
مدرس دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتریان تلفنی خانم دکتر منیره دارستانی است.
خانم دارستانی مدرس ارشد سازمان فنی حرفه ای، اداره کل تهران میباشند.
کلاس آموزشی پاسخگویی تلفنی برای بخش خدمات پس از فروش دقیقا بر طبق نیاز مخاطبین طراحی و اجرا میگردد.
همچنین:
برگزاری کلاس پاسخ گویی تلفنی برای کارکنان فروش