کارشناس فروش تلفنی و فروش تلفنی در کسب و کارهای امروزی و روشهای بازاریابی امروزی بسیار مهم است. شاید بتوان بازاریابی و فروش تلفنی را مکملی برای سایر روشهای بازاریابی دانست.
در کشور ایران میتوان به جرعت ادعا نمود که اکثر فروشندگان تلفنی از دانش کافی برای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود برخوردار نیستند. . حتی میتوان گفت که بسیاری از فروشندگان در شرکتها و موسسات ایرانی آموزشهای لازم و کافی را برای فروش تلفنی ندیده اند.
اما چگونه میتوان مهارتهای فروش و بازاریابی تلفنی را فرا گرفت و از این مدل بازاریابی که مکمل سایر بازاریابیها است استفاده نمود؟
گروه آموزشی پژوهشی تکتو با برخورداری از اساتید مجرب و کارآزموده و با تکیه بر سالها تجربه اقدام به راه اندازی دوره آموزشی بازاریابی و فروش تلفنی ویژه بازار ایران نموده است. و تلاش دارد تا با تربیت دانش آموختگانی حرفه ای گامی اساسی در آموزش تکنیک ها و روش های بازاریابی و فروش تلفنی در ایران بنماید.
دوره حرفه ای آموزش کارشناسان فروش تلفنی میتواند تحولی بنیادین در فروش محصولات و خدمات شرکت ها و موسسات ایرانی داشته باشد
تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹
مدرس دوره: خانم دکتر منیره دارستانی
مکان برگزاری: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
ارائه لوازم و التحریر و وسایل بهداشتی به همراه وعده نهار و دو میان وعده
ارائه کتاب یا جزوات آموزشی
برای مدیریت درمانگاه، کلینیک و مطب علاوه بر داشتن تخصص در حوزه پزشکی، باید مهارتهای مدیریت و مارکتینگ نیز داشت. بدون دانستن فنون بازاریابی و نداشتن پلن و طرح مناسب نمیتوان در زمینه داشتن کلینیک و مراکز دندانی موفق بود.
باید مهارت های مدیریتی و کسب و کاری و بازاریابی را خوب دانست و اجراء نمود. همچنین پرسنل و کارکنان هر بخش از کلینیک نیز باید آموزشهای خاص خود را داشته باشند
• طرح تجاری Business Plan کلینیک
• مدیریت راهبردی کلینیک
• آشنایی با قوانین تجاری برای مدیریت کلینیک
• مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی در کلینیک
• مذاکره، شخصیت شناسی و زبان بدن
• قیمت گذاری خدمات پزشکی در کلینیک
• مدیریت ارتباط بیمار کلینیک
• بازاریابی کلینیک
• بهره وری و مدیریت کیفیت در مدیریت کلینیک
• تبلیغات و برندینگ در مدیریت کلینیک
• طراحی داخلی در مدیریت کلینیک
گروه آموزشی پژوهشی تکتو در جذب و استخدام نیروهای متخصص برای موقعیتهای مختلف شغلی و کاری در کلینیک و مراکز درمانی، همچنین میتوانیم در آموزش نیروهای شما همراهتان هستیم.
آموزشهای مانند:
خدمات گروه آموزشی پژوهشی تکتو علاوه بر آموزشهای فوق در موارد زیر نیز همراهتان خواهد بود.
به این نکته توجه داشته باشید که باید پیش از شروع به تبلیغات و بازاریابی برای کلینیک و درمانگاه، حتما نسبت به آموزش پرسنل و نیروهای خود اقدام کنید.
در غیر این صورت تمام زحمات و هزینهها کم اثر خواهند بود
مدیریت مطب و درمانگاه در نگاه اول شاید ساده بنظر برسد. اکثر پزشکان و متخصصین در ایران از دانش و مهارت خوب و بالایی برخوردار هستند. اما تجربه ما در گروه آموزشی تکتو نشان میدهد که اکثر مراکز درمانی و درمانگاهها از مشکلات فراوانی رنج میبرند.
شاید بتوان مدیریت منابع انسانی و همچنین بازاریابی و مدیریت منابع را از مهمترین مشکلات کلینیکها دانست.
کلاس آموزشی اصول بازاریابی تلفنی ویژه کلینیکها
از آمادهسازی پرسنل خود غافل شوید تا ۱۰۰% کمپین تبلیغات کلینیک و درمانگاه شما با شکست مواجه شود؛ مطمئن باشید! نیروهای پذیرش، ادمین اینستاگرام، مسئول فنی و مدیر داخلی کلینیک، همگی باید یک دست و همفکر باشند تا دقیقا بدانند که:
به دایرکتها و تماسها چگونه و با چه لحنی باید پاسخ بدهند.
چه کسی پست و استوری بگذارد و جواب کامنتها را بدهد.
در هر ساعت از شبانهروز، چه کسی مسئول پاسخ دادن به پیامها و تماسها است.
در جواب سوالات تکراری مثل قیمت خدمات و چگونگی استفاده از پکیجها و تخفیفها، چه باید بگویند.
چگونه مشاوره تلفنی را به مراجعه حضوری تبدیل کنند.
اولین مراجعه، مشاوره و اولین جلسه مراجعه به کلینیک را برای مشتری چگونه پیش ببرند که مطمئن بشوید باقی جلسات خود را نیز فروختهاید!
گروه آموزشی پژوهشی تکتو در جذب و استخدام نیروهای متخصص برای موقعیتهای مختلف شغلی و کاری در کلینیک و مراکز درمانی، همچنین میتوانیم در آموزش نیروهای شما همراهتان هستیم.
آموزشهای مانند:
خدمات گروه آموزشی پژوهشی تکتو علاوه بر آموزشهای فوق در موارد زیر نیز همراهتان خواهد بود.
به این نکته توجه داشته باشید که باید پیش از شروع به تبلیغات و بازاریابی برای کلینیک و درمانگاه، حتما نسبت به آموزش پرسنل و نیروهای خود اقدام کنید.
در غیر این صورت تمام زحمات و هزینهها کم اثر خواهند بود