گروه آموزشی پژوهشی تکتو

تکتو، کمک به مهارت افزایی

گروه آموزشی پژوهشی تکتو

تکتو، کمک به مهارت افزایی

دوره حرفه ای کارشناس فروش تلفنی ویژه بازار ایران – حضوری

کارشناس فروش تلفنی و فروش تلفنی در کسب و کارهای امروزی و روش‌های بازاریابی امروزی بسیار مهم است. شاید بتوان بازاریابی و فروش تلفنی را مکملی برای سایر روش‌های بازاریابی دانست.

در کشور ایران میتوان به جرعت ادعا نمود که اکثر فروشندگان تلفنی از دانش کافی برای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود برخوردار نیستند. . حتی میتوان گفت که بسیاری از فروشندگان در شرکت‌ها و موسسات ایرانی آموزش‌های لازم و کافی را برای فروش تلفنی ندیده اند.

اما چگونه می‌توان مهارت‌های فروش و بازاریابی تلفنی را فرا گرفت و از این مدل بازاریابی که مکمل سایر بازاریابی‌ها است استفاده نمود؟

آموزش بازاریابی تلفنی
فروش تلفنی

کلاس آموزش بازاریابی و کارشناس فروش تلفنی ویژه بازار ایران

گروه آموزشی پژوهشی تکتو با برخورداری از اساتید مجرب و کارآزموده و با تکیه بر سال‌ها تجربه اقدام به راه اندازی دوره آموزشی بازاریابی و فروش تلفنی ویژه بازار ایران نموده است. و تلاش دارد تا با تربیت دانش آموختگانی حرفه ای گامی اساسی در آموزش تکنیک ها و روش های بازاریابی و فروش تلفنی در ایران بنماید.

دوره حرفه ای آموزش کارشناسان فروش تلفنی میتواند تحولی بنیادین در فروش محصولات و خدمات شرکت ها و موسسات ایرانی داشته باشد

آموزش فروش تلفنی
آموزش فروش و بازاریابی تلفنی
فروش تلفنی با شیوه ای موفقیت آمیز به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی فروش تلفنی خود را افزایش دهید و صرف نظر از این که خدمات یا کالای شما ده میلیون تومان ارزش داشته باشد یا صد هزار تومان، در نهایت توانایی فروشی عالی آن را با کمترین زمان و هزینه ممکن داشته باشید.

برگزاری یازدهمین دوره کلاس آموزش بازاریابی و فروش در تهران

تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹

مدرس دوره: خانم دکتر منیره دارستانی

مکان برگزاری: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

ارائه لوازم و التحریر و وسایل بهداشتی به همراه وعده نهار و دو میان وعده

ارائه کتاب یا جزوات آموزشی

هزینه کلاس آموزش بازاریابی و فروش تلفنی ۹۹۰ هزار تومان است که برای افرادی که تا مورخ ۱۶ خرداد ثبت نام و واریز وجه داشته باشند ۷۹۰ هزار تومان خواهد بود

 

فروش تلفنی ویژه بازار ایران
فروش تلفنی ویژه بازار ایران . تکتو
مقاله

مدیریت کلینیک و مراکز درمانی

برای مدیریت درمانگاه، کلینیک و مطب علاوه بر داشتن تخصص در حوزه پزشکی، باید مهارت‌های مدیریت و مارکتینگ نیز داشت. بدون دانستن فنون بازاریابی و نداشتن پلن و طرح مناسب نمی‌توان در زمینه داشتن کلینیک و مراکز دندانی موفق بود.
باید مهارت های مدیریتی و کسب و کاری و بازاریابی را خوب دانست و اجراء نمود. همچنین پرسنل و کارکنان هر بخش از کلینیک نیز باید آموزش‌های خاص خود را داشته باشند

مهارت‌ها و توانایی‌های که برای مدیریت بهتر درمانگاه و کینیک به آن نیاز دارید

• طرح تجاری Business Plan کلینیک
• مدیریت راهبردی کلینیک
• آشنایی با قوانین تجاری برای مدیریت کلینیک
• مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی در کلینیک
• مذاکره، شخصیت شناسی و زبان بدن
• قیمت گذاری خدمات پزشکی در کلینیک
• مدیریت ارتباط بیمار کلینیک
• بازاریابی کلینیک
• بهره وری و مدیریت کیفیت در مدیریت کلینیک
• تبلیغات و برندینگ در مدیریت کلینیک
• طراحی داخلی در مدیریت کلینیک

بازاریابی در کلینیک و مطب خیلی مهم است!!

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
خلق، جذب، نگهداری و توسعه مشتریان، از جمله بخش‌های مهم مدیریت بازاریابی است.

آموزش مدیریت درمانگاه ، بیمارستان و مراکز درمانی

کمک به ساخت تیم بازاریابی و مدیریت درمانگاه و کلینیک

گروه آموزشی پژوهشی تکتو در جذب و استخدام نیروهای متخصص برای موقعیت‌های مختلف شغلی و کاری در کلینیک و مراکز درمانی، همچنین می‌توانیم در آموزش نیروهای شما همراه‌تان هستیم.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

آموزش‌های مانند:

  1. آموزش بازاریابی (Marketing)
  2. آموزش جذب مشتری (Customer attraction)
  3. آموزش بازاریابی تلفنی  (Call Center)
  4. آموزش دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)
  5. آموزش نظام نظم دهی (۵S)
  6.  آموزش رفتار سازمانی
  7.  آموزش تکریم ارباب رجوع
  8.  آموزش خدمات پس از فروش
  9. آموزش ارتباط موثر با مشتری
  10.  آموزش رشد فردی و رشد سازمانی
  11. آموزش ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
  12. آموزش افزایش بهره وری کارکنان
  13. آموزش ایجاد تعامل بین پرسنل
  14. آموزش جذب مشتری و نگهداشت مشتری
  15. آموزش فروش
  16. آموزش مدیریت زمان
  17. آموزش اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
  18. آموزش ارتقاء سلامت اداری
  19. و…

ما در جذب و استخدام افراد مناسب همراه شما خواهیم بود

خدمات گروه آموزشی پژوهشی تکتو علاوه بر آموزش‌های فوق در موارد زیر نیز همراه‌تان خواهد بود.

  1. مصاحبه، استخدام و جذب نیروی کارآمد و متعهد برای مجموعه شما
  2. آموزش نیروهای جدیدالاستخدام
  3. مشاوره مدیریتی
  4. شناسایی مشکلات کلینیک و درمانگاه
  5. مشاوره و رفع مشکلات مراکز درمانی

 

به این نکته توجه داشته باشید که باید پیش از شروع به تبلیغات و بازاریابی برای کلینیک و درمانگاه، حتما نسبت به آموزش پرسنل و نیروهای خود اقدام کنید.

در غیر این صورت تمام زحمات و هزینه‌ها کم اثر خواهند بود 

آموزش مدیریت درمانگاه و مطب‌های پزشکی

مدیریت مطب و درمانگاه در نگاه اول شاید ساده بنظر برسد. اکثر پزشکان و متخصصین در ایران از دانش و مهارت خوب و بالایی برخوردار هستند. اما تجربه ما در گروه آموزشی تکتو نشان می‌دهد که اکثر مراکز درمانی و درمانگاه‌ها از مشکلات فراوانی رنج می‌برند.

مشکلات درمانگاه و کلینیک چیست؟

شاید بتوان مدیریت منابع انسانی و همچنین بازاریابی و مدیریت منابع را از مهمترین مشکلات کلینیک‌ها دانست.

کلاس آموزشی اصول بازاریابی تلفنی ویژه کلینیک‌ها

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

مشکلات خود را کشف کنید!!

  • گروه آموزشی پژوهشی تکتو در عارضه یابی و کشف مسائل و مشکلات کلینیک و درمانگاه و هم در رفع عارضه و مشکلات، همراه شما خواهد بود.
    تیم ما در مرحله نخست مجموعه شما را بررسی کرده و مشکلات شما را پیدا می‌کند سپس طبق اصول و استاندارد نسبت به رفع مشکلات و عارضه‌های مطب و درمانگاه اقدام می‌کند.
    عارضه‌های مانند مدیریت منابع انسانی و مدیریت مطب و بازاریابی و…
  • همچنین ما به شما و نیروهای شما میتوانیم آموزش‌های بازاریابی و مدیریت را ارائه دهیم.
  • در جذب و استخدام نیروهای مورد نیاز مطب و درمانگاه و کلینیک نیز می‌توانیم به شما کمک کنیم.
بازاریابی پزشکی
خدمات بازاریابی پزشکی

آموزش پرسنل کلینیک برای تبلیغات:

از آماده‌سازی پرسنل خود غافل شوید تا ۱۰۰% کمپین تبلیغات کلینیک و درمانگاه شما با شکست مواجه شود؛ مطمئن باشید! نیروهای پذیرش، ادمین اینستاگرام، مسئول فنی و مدیر داخلی کلینیک، همگی باید یک دست و همفکر باشند تا دقیقا بدانند که:

به دایرکت‌ها و تماس‌ها چگونه و با چه لحنی باید پاسخ بدهند.
چه کسی پست و استوری بگذارد و جواب کامنت‌ها را بدهد.
در هر ساعت از شبانه‌روز، چه کسی مسئول پاسخ دادن به پیام‌ها و تماس‌ها است.
در جواب سوالات تکراری مثل قیمت خدمات و چگونگی استفاده از پکیج‌ها و تخفیف‌ها، چه باید بگویند.
چگونه مشاوره تلفنی را به مراجعه حضوری تبدیل کنند.
اولین مراجعه، مشاوره و اولین جلسه مراجعه به کلینیک را برای مشتری چگونه پیش ببرند که مطمئن بشوید باقی جلسات خود را نیز فروخته‌اید!

آموزش مدیریت درمانگاه ، بیمارستان و مراکز درمانی

کمک به ساخت تیم بازاریابی و مدیریت درمانگاه و کلینیک

گروه آموزشی پژوهشی تکتو در جذب و استخدام نیروهای متخصص برای موقعیت‌های مختلف شغلی و کاری در کلینیک و مراکز درمانی، همچنین می‌توانیم در آموزش نیروهای شما همراه‌تان هستیم.

آموزش‌های مانند:

  1. آموزش بازاریابی (Marketing)
  2. آموزش جذب مشتری (Customer attraction)
  3. آموزش بازاریابی تلفنی  (Call Center)
  4. آموزش دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)
  5. آموزش نظام نظم دهی (۵S)
  6.  آموزش رفتار سازمانی
  7.  آموزش تکریم ارباب رجوع
  8.  آموزش خدمات پس از فروش
  9. آموزش ارتباط موثر با مشتری
  10.  آموزش رشد فردی و رشد سازمانی
  11. آموزش ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
  12. آموزش افزایش بهره وری کارکنان
  13. آموزش ایجاد تعامل بین پرسنل
  14. آموزش جذب مشتری و نگهداشت مشتری
  15. آموزش فروش
  16. آموزش مدیریت زمان
  17. آموزش اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
  18. آموزش ارتقاء سلامت اداری
  19. و…

ما در جذب و استخدام افراد مناسب همراه شما خواهیم بود

خدمات گروه آموزشی پژوهشی تکتو علاوه بر آموزش‌های فوق در موارد زیر نیز همراه‌تان خواهد بود.

  1. مصاحبه، استخدام و جذب نیروی کارآمد و متعهد برای مجموعه شما
  2. آموزش نیروهای جدیدالاستخدام
  3. مشاوره مدیریتی
  4. شناسایی مشکلات کلینیک و درمانگاه
  5. مشاوره و رفع مشکلات مراکز درمانی

 

به این نکته توجه داشته باشید که باید پیش از شروع به تبلیغات و بازاریابی برای کلینیک و درمانگاه، حتما نسبت به آموزش پرسنل و نیروهای خود اقدام کنید.

در غیر این صورت تمام زحمات و هزینه‌ها کم اثر خواهند بود 

آموزش جذب مشتری ویژه شرکت ها
جذب مشتری ویژه شرکت ها و سازمان ها