کنترل خشم در کال سنتر یکی از مهمترین مهارتهایی است که یک کارشناس کال سنتر باید داشته باشد. کارشناسان کال سنتر به طور مداوم با مشتریان مختلفی روبرو میشوند که ممکن است برخی از آنها عصبانی یا نارضایتی باشند. در این شرایط، اگر کارشناس کال سنتر نتواند خشم خود را کنترل کند، ممکن است به کیفیت خدماترسانی او لطمه وارد شود و حتی منجر به ایجاد درگیری شود.
در اینجا چند نکته برای کنترل خشم در کال سنتر آورده شده است:
در اینجا چند تکنیک دیگر برای کنترل خشم در کال سنتر آورده شده است:
با تمرین و تکرار، میتوانید مهارت کنترل خشم خود را در کال سنتر بهبود بخشید.
کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها می آموزید چگونه مذاکرات تلفنی اثربخش انجام دهید؟ چگونه اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید؟ و چگونه مشتریان شاکی را آرام کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟ از این طریق فروشتان به طور قابل توجهی افزایش می یابد، که این قضیه منجر به ارتقای شغلی و یا رشد کسب و کارتان می شود. درآمدی که در ماه اول از این طریق کسب می کنید بسیار بیشتر از مبلغ ناچیزی است که برای شرکت در این دوره می پردازید. عدم رعایت نکات گفته شده در این کلاس باعث می شود که بسیار کمتر از آنچه که شایسته آن هستید درآمد داشته باشید.
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
همچنین:
برگزاری کلاس پاسخ گویی تلفنی برای کارکنان فروش