گروه آموزشی پژوهشی تکتو

تکتو، کمک به مهارت افزایی

گروه آموزشی پژوهشی تکتو

تکتو، کمک به مهارت افزایی

آموزش کال سنتر در ایران

آموزش کال سنتر در ایران باید با توجه به نوع کسب و کار و مخاطبین باشد.

کال سنتر یا مرکز تماس یک بخش مهم در بسیاری از سازمان‌ها است که ارتباط مستقیم با مشتریان را اداره می‌کند. در زیر، یک راهنمای کلی برای آموزش کال سنتر و فنون آن ارائه شده است:

آموزش فروش خدمات در کال سنتر
کلاس آموزشی فروش خدمات در کال سنتر
دوره‌ های آموزشی مرکز تماس

آموزش کال سنتر در ایران ۶ نکته مهم

۱- مفاهیم اولیه کال سنتر:

  • آشنایی با محصولات یا خدمات:

کارکنان کال سنتر باید به طور کامل با محصولات یا خدمات شما آشنا باشند تا بتوانند به سوالات مشتریان پاسخ دهند.

  • آموزش مهارت‌های ارتباطی:

ارتباط موثر با مشتریان یک مهارت اساسی است. آموزش مهارت‌های گفتاری، گوش دادن فعال، و مدیریت تعارضات می‌تواند بهبود قابل توجهی در کیفیت خدمات ایجاد کند.

آموزش فروش تلفنی در کال سنتر
آموزش بازاریابی و آموزش فروش تلفنی در کال سنتر
  • آموزش نرم‌افزار کال سنتر:

کارکنان نیاز به آشنایی با نرم‌افزارهای مدیریت مراکز تماس، ثبت تاریخچه تماس‌ها و پیگیری مشکلات مشتری دارند.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

۲- مهارت‌های ارتباطی در مال سنتر و مرکز تماس:

  • گوش دادن فعال:

کارکنان کال سنتر باید بتوانند به صورت دقیق گوش دهند تا نیازهای و انتظارات مشتریان را درک کنند.

  • مهارت‌های سخنوری:

باید قادر به ارتباط موثر و محترمانه با مشتریان باشند.

  • مدیریت تعارضات:

آموزش مهارت‌های مدیریت تعارضات برای مواجهه با موقعیت‌های دشوار با مشتریان حائز اهمیت است.

متقاعدسازی در فروش و اقناع مشتری
کلاس متقاعدسازی در فروش و اقناع مشتری

۳- آموزش فنون فروش در کال سنتر:

  • آشنایی با فنون فروش:

کارکنان کال سنتر باید توانمندی در ارائه اطلاعات مفید، مزیت‌ها و ویژگی‌های محصولات یا خدمات شما را داشته باشند.

  • مدیریت اعتراضات:

آموزش به کارکنان برای مدیریت اعتراضات و رفع مشکلات مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است.

۴- آموزش فنون مذاکره در کال سنتر:

  • آموزش مذاکره تلفنی:

کارکنان باید توانایی مذاکره با مشتریان را داشته باشند تا بهترین راه‌حل برای هر مشکل را پیدا کنند.

  • مدیریت زمان:

برای افزایش بهره‌وری کارکنان، آموزش مهارت‌های مدیریت زمان ضروری است.

کلاس آموز بازاریابی حضوری
کلاس آموز بازاریابی حضوری در شرکت نوین چرم

۵- آموزش به روز مهارت های کال سنتر:

  • آموزش به روز نرم‌افزارها:

با توجه به تغییرات مداوم در فناوری، کارکنان باید به روز نرم‌افزارها و تکنیک‌های مدیریت مراکز تماس باشند.

  • آموزش به روز محصولات یا خدمات:

هر زمان که محصولات یا خدمات شما تغییر می‌کنند، کارکنان باید دوره‌های آموزشی به روز را طی کنند.

گواهی شرکت دروره کال سنتر
دوره آموزش کال سنتر

۶- ارزیابی عملکرد پرسنل کال سنتر:

  • ارزیابی دوره‌های آموزشی:

ارزیابی دوره‌های آموزشی برای اطمینان از اثربخشی آن‌ها حائز اهمیت است.

  • پروسه بازخورد:

مکانیزم بازخورد منظم به کارکنان کمک می‌کند تا بهبودهای لازم را اعمال کنند.

با توجه به توصیه‌های فوق، می‌توانید یک برنامه آموزشی جامع برای کارکنان کال سنتر خود را ایجاد کنید تا به بهبود عملکرد و ارتقاء توانمندی‌هایشان کمک کنید.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

فیلم زیر را ببینید:

با دوره‌آموزشی “تکتو”، متخصصان شما مهارت‌های کال سنتر و مرکز تماس خود را بهبود ببخشند و تأثیرگذاری کاری خود را افزایش دهند.

در دوره ما:

  • یادگیری تکنیک‌های مذاکره حرفه‌ای با مشتریان
  • ارتقاء مهارت‌های ارتباطی و شناخت از نیازهای مشتریان
  • بهبود تکنیک‌های مدیریت زمان در کال سنتر
  • آموزش بهترین روش‌ها برای حل مسائل و رفع اشکالات

همچنین، در دوره ما به شناخت به‌روزترین فناوری‌ها و ابزارهای مورد استفاده در مرکز تماس و کال سنتر نیز خواهید پرداخت.

آموزش پاسخگویی تلفنی در فروش
دکتر منیره دارستانی آموزش پاسخگویی تلفنی در فروش

مدرس دوره: دکتر منیره دارستانی، مدرس تخصصی آموزش پاسخگویی تلفنی در فروش:

آیا می‌خواهید مهارت‌های پاسخگویی تلفنی خود را بهبود ببخشید و به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شوید؟


                                

                                
                                
                            </div>
                            <div class=

گروه آموزشی و پژوهشی تکتو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد