مهارتهای نرم در کسب و کار و برای ارتقاء کارکنان بسیار حیاتی است.
مهارتهای نرم ویژگیهای شخصی هستند که شما را قادر میسازند تا با دیگران در محیط کاری به شیوهای مؤثر و هماهنگ ارتباط برقرار کنید.
مهارتهای نرم ترکیبی از مهارتهای مردمی، مهارتهای اجتماعی، مهارتهای ارتباطی، ویژگیهای شخصیتی، نگرشها، مشخصههای حرفهای و شغلی، هوش هیجانی و هوش اجتماعی است.
این مهارتها در کنار سایر ویژگیها و همچنین مهارت های فنی، شما را قادر میسازند تا محیط اطراف خود را هدایت نموده، با دیگران به خوبی کارکنید، عملکرد بهتری داشته باشید و در تکمیل مهارتهای سخت بیشتر، باعث شود تا به اهداف خود دست پیدا کنید.
مدیریت زمان
مدیریت استرس
مهارت های ارتباطی
مهارت های ارائه / فن بیان
مهارت های مصاحبه
خلاقیت و حل مسئله
کار تیمی و تیم سازی
مهارت های مذاکره
پس انداز و هوش مالی
آداب معاشرت در کسب و کار
دوره خدمت به مشتری / مشتری مداری