گروه آموزشی پژوهشی تکتو

تکتو، کمک به مهارت افزایی

گروه آموزشی پژوهشی تکتو

تکتو، کمک به مهارت افزایی

آموزش رعایت حقوق گیرندگان خدمت و ارتقای مهارتهای رفتاری و ارتباطی کارکنان بیمارستان

رضایتمندی بیماران، و همراهان آنان یکی از مشخصه های اثربخشی خدمات بیمارستان محسوب میشود. لازمه دستیابی به رضایتمندی بیماران، رعایت حقوق بیماران است.

امروزه، علیرغم تلا ش‌های پزشکان و کارکنان بخش بهداشت و درمان و وجود امکانات وسیع، میزان نارضایتی و شکایت بیماران رو به افزایش نهاده است. عوارض ناشی از اقدامات پزشکی، که منجر به دادخواهی بیماران میشود، تأثیر عمیق و جدی بر زندگی فرد و خانواده بیمار داشته و تأثیر طولانی و نامطلوبی بر شغل و زندگی اجتماعی وی باقی می گذارد و حتی این امر سبب اضطراب، استرس، افسردگی و انزواطلبی بیمار میگردد.

دوره مدیریت ارتباط با بیمار
Patient Relationship Management مدیریت ارتباط با بیمار

بدون شک، بخش عمده ای از رضایتمندی بیماران در مراکز درمانی، مربوط به رعایت حقوق آنان توسط کارکنان مراکز درمانی و کمک به آنان برای برآورده ساختن نیازهایشان می شود. با در نظر گرفتن منشور حقوق بیماران، میتوان از بیماران مراقبت های مؤثرتری را به عمل آورد. دریافت کنندگان خدمات بهداشتی و درمانی خواستار رعایت و اجرای منشور حقوق بیماران هستند و انتظار دارند ضمن برآورده شدن نیازهای بهداشتی و درمانی آنها به حقوقشان احترام گذاشته شود.

آموزش مدیریت درمانگاه و مطب‌های پزشکی

 نظام سلامت کارآمد نیازمند مشارکت فعالانه و تعامل مناسب میان گیرندگان و ارائه کنندگان خدمات سلامت است.

مراکز ارائه‌ی خدمات سلامت، باید نهادی برای درک و احترام به حقوق و مسئولیت‌های گیرنده خدمت، خانواده‌ی آنان، پزشکان و سایر مراقبت‌کنندگان باشد

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

 

دوره آموزش رعایت حقوق گیرندگان خدمت ویژه بیمارستان و کلینیک در تهران

برگزاری دوره آموزشی برابر با استانداردهای اعتباربخشی بیمارستانی برای بیمارستان ها و مراکز درمانی در تهران و سایر شهرهای کشور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد