گروه آموزشی پژوهشی تکتو

تکتو، کمک به مهارت افزایی

گروه آموزشی پژوهشی تکتو

تکتو، کمک به مهارت افزایی

تاثیر واحد خوش آمدگویی در جذب بیمار کلینیک زیبایی

واحد خوش آمدگویی در جذب بیمار شاید بتوان گفت که بیشتری تاثیر و نقش را دارد.

بعد از انجام تبلیغات گسترده و برندسازی مطب، کلینیک و درمانگاه و بیمارستان بیماران و مراجعین با تحقیق به مرکز درمانی مراجعه می‌کنند.

نخستین برخوردی که با بیمار میشود بسیار مهم و حیاتی است.

دوره آموزشی ویژه مدیران کلینیک‌ ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی و سازمان های وابسته

در سیستم و نگاه سنتی مراجعه کننده با نخستین کسی که برخورد میکند حراست درمانگاه و یا پذیرش است.(افرادی که گاه آموزش لازم برای برخورد با مخاطب و مشتری را آموزش ندیده اند)

ما انسان‌ها معمولا تصمیمات بزرگ و مهم را بر اساس برداشت‌های اولیه‌ خود می‌گیریم. در اولین برخورد با مراجعه کنند به مراکز درمانی، نکات مهم زیادی وجود دارد. که باید به آنها توجه شود.

اهمیت اولین برخورد با بیمار و مراجعه کننده به کلینیک

خیلی از مراکز درمانی، اهمیت اولین دیدار با مراجعه کنند و یا بیمارا را جدی نمی‌گیرند.

نخستین برخورد بیمار با مرکز درمانی و کلینیک ما به اندازه یک مصاحبه برای استخدام مهم است!! مراجعه کننده به کلینیک ما (خصوصا اگر کلینیک زیبایی و پوست هستیم) به اندازه یک مدیر استخدام حساس است و حتما با چندید نفر و مرکز دیگر نیز صحبت کرده است.

بنابر این پرسنل درمانگاه در نخستین برخورد باید طوری رفتار کنند و به مشتری اطلاعات بدهند که مشتری و مراجعه کنند متقاعد شود که بهتر از ما وجود ندارد.

آموزش جذب بیمار
آموزش برخورد با بیماران

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد