گروه آموزشی پژوهشی تکتو

تکتو، کمک به مهارت افزایی

گروه آموزشی پژوهشی تکتو

تکتو، کمک به مهارت افزایی

آموزش مدیریت فروش ویژه کلینیک‌های درمانی

کلینیک‌های تخصصی فراوانی امروزه در کشور ایران راه اندازی شده است. شاید بتوان گفت که رقابتی عجیب و شدید بین پزشکان و کلینیک های پزشکی در جریان است هم برای ارائه خدمات بهتر و متنوع تر و هم برای جذب بیماران بیشتر بویژه برای جذب بیماران خارجی.

مدیریت فروش ویژه کلینیک‌های درمانی

آنچه برای راه اندازی تیم فروش در درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها لازم است را در گروه آموزشی پژوهشی تکتو به شما آموزش خواهیم داد.

ساخت تیم فروش
ساخت تیم فروش در تهران.
چرا باید تیم فروش داشت؟

چرا باید تیم بازاریابی در کلینیک‌های پزشکی داشت؟

برای اینکه فرآیند بازاریابی و جذب بیمارا را در درمانگاه‌ها و مراکز درمانی بصورت اصولی و استاندارد داشته باشیم باید بتوانیم یک تیم و گروه بازاریابی توانمند را تشکیل دهیم.

چگونه یک تیم بازاریابی موفق برای کلینیک بسازیم؟

در مرحله نخست باید برای این کار یک پلن کاری تهیه کرد

باید بدانیم که چه افرادی را و با چه خصوصیات و ویژگی‌هایی میخوایم کنار هم جمع کنیم. همچنین باید ترکیب تیم بازاریابی را نیز بدانیم.

هرچند ترکیب تیم بازاریابی میتواند استانداردهای مختلفی بر اساس نوع کسب و کار داشته باشد، اما ایده‌آل ترین ترکیب برای بازاریابی کلینیک و درمانگاه را میتوان ترکیب زیر دانست:

رهبر تیم
تحلیلگر داده
کارشناس تولید محتوا
کارشناس سئو
مدیر روابط عمومی
مدیر شبکه‌های اجتماعی

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد