برای شرکت های بیمه فروش تلفنی از اهمیت بالایی برخوردار است. فروش و پاسخ گویی تلفنی از ارکان اصلی فروش برای شرکت های بیمه است.
آموزش پاسخگویی تلفنی برای کارمندان فروش و همچنین کارمندان بخش خدمات پس از فروش و کارکنان بخش خسارات و مراکز خسارات شرکت های بیمه.
یکی از مهمترین ابزارهای شرکتهای بیمه و خدمات بیمهای تلفن و ارتباط تلفنی است. اما کارکنانی که مسول پاسخگویی تلفنی به مخاطبین هستند باید بدانند که چگونه باید با مشتریان صحبت کنند.
کارمندان بخش فروش و همچنین کارمندان بخش خدمات پس از فروش باید با روش های صحیح پاسخ گویی مشتریان اشنا باشند.
همچنین برای کارکنان و فروشندگان بیمه داشتن مهارت متقاعد سازی نیز مهم است. در متقاعد سازی مشتری یاد می گیرید که چگونه باید با مشتریان بویژه مشتریتان ناراضی رفتار کنند.
بررسی علل خرید کردن مشتریان
مروری بر شناسایی تیپهای شخصیتی
ابزارهای لازم برای بازاریابی و فروش تلفنی
تأثیر صدا و لحن در بازاریابی و فروش تلفنی
تکنیک هدفگذاری در بازاریابی و فروش تلفنی
تعاریف و مفاهیم اصول بازاریابی و فروش تلفنی
تکنیکهای یادداشتبرداری صحیح و گوش دادن فعال
کلمات و عبارات ممنوعه در بازاریابی و فروش تلفنی
رسیدگی به شکایات مشتریان در بازاریابی و فروش تلفنی
مهارتها، تکنیکها و تاکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی
شناسایی باورهای محدودکنندهی یک بازاریاب و فروشندهی تلفنی
آموزش تهیهی متن معرفی (Script) تأثیرگذار به صورت عملی در کارگاه
در بالا برخی از سرفصل های دوره بازاریابی و فروش گروه آموزشی پزوهشی تکتو ذکر شده است. هر چند در تکتو تلاش میشود که همواره آموزش ها سفارشی و با توجه به نیاز مخاطب ارائه شود.
مدرس دوره آموزشی بازاریابی و فروش تلفنی: خانم دکتر منیره دارستانی می باشند.