خدمات پس از فروش بخش مهمی از بازاریابی به حساب میآید. بخشی از بازاریابی که مشتریان بالفعل شرکت و سازمان ما را شامل میشود. مشتریانی که تجربه استفاده از محصولات و خدمات شرکت ما را دارند. افرادی که قبلا از شرکت و سازمان ما خرید نموده اند دوباره و چندباره نیز میتوانند خرید کنند و از محصول و خدمات ما استفاده کنند.
خدمات پس از فروش را میتوان بخش اصلی بازاریابی دانست. باید به بخش خدمات پس از فروش توجه کنیم.
شرکتها و سازمانهای پیش رو به بخش خدمات پس از فروش و کارمندان بخش خدمات مشتریان اهمیت فراوانی میدهند.
آموزش کارکان بخش خدمات پس از فروش بسیار مهم است.
آموزش پاسخگویی تلفنی برای کارمندان خدمات پس از فروش شرکت ها
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو کارگاهی آموزشی برای کارکنان بخش خدمات پس از فروش آماده کرده ایم.
در این کارگاه آموزشی کارکنان خدمات پس از فروش یاد میگیرند که چگونه باید با مشتری صحبت کنند و شیوههای مذاکره و فروش تلفنی را فرا خواهند گرفت.
در این کارگاه آموزشی، شرکت کنندگان با نحوه برقراری ارتباط و فنون مذاکره با مشتریان و رسیدگی به مشکلات و شیوه پاسخگویی به شکایات آنها در مرکز تماس آشنا می شوند.
مدیران، کارشناسان مرکز تماس و تمامی علاقه مندانی که می خواهند دانش و مهارت خود را درحوزه مدیریت و مذاکره توسعه دهند.
خانم دکتر منیره دارستانی
اصول و فنون مذاکره حرفه ای تلفنی
انواع مذاکره تجاری و استراتژی های آنها(انواع پاسخگویی به مشتری)
ادبیات مذاکره در مذاکرات(پاسخگویی)تلفنی و حضوری
اصل سخنوری و تاثیر گذاری بر مخاطب در ارتباط تلفنی
اصول فن بیان حرفه ای(تکنیک های تلفنی)
مدیریت بحران در مذاکرات تلفنی و پاسخگویی(مدیریت ارتباط در چالش های تلفنی)
تکنیک های کنترل خواسته،هدایت خواسته و اغنا مشتری
اصول پایان دادن به مذاکرات
اصول CRMدر مذاکرات تلفنی
فنون و شگردهای مذاکرات تلفنی
راهکارهای کسب رضایت مشتری
گریدهای استاندارد رضایتمندی مشتریان
اصول بازاریابی و مذاکره تلفنارتقای بینش و نگرشمدیریت تلفن
نگرش و بینش بازاریابی تلفنی
تفکر و بینش استفاده از تلفن در بازاریابی
بینش و نگرش ارتباطات مذاکره و فروش تلفنی
ارتقای مهارت و فن تکنیکی
مهارت پاسخگویی به تلفن
مهارت مدیریت تلفن
تکنیک گرفتن اطلاعات
تکنیک پاسخگویی به تلفن
تکنیک کار با تلفن
تکنیک سفارش گیری تلفنی
تکنیک مذاکره تلفنی
تکنیک درخواست تلفنی
تکنیک مدیریت زمان در بازاریابی تلفنی
تکنیک ارائه مؤثر تلفنی
تکنیک های رفتاری در بازاریابی تلفنی
تکنیک کار با تلفن ثابت در فروش و بازاریابی
تکنیک تهیه چک لیست های بازاریابی تلفنی
زبان بدن در بازاریابی تلفنی
اصول و فنون ارتباط با مشتریان ناراضی
تکنیک های کنترل و هدایت خشم و نارضایتی مشتریان در پروسه پاسخگویی
مهارت های ارتباطی و اصول ارتباطات موثر
راهکارهای تخصصی ترغیب مشتریان به خرید
اصول “زمانبندی”در مذاکرات تلفنی و فروش تلفنی
اصول ارتباط با مشتریان و حفظ مشتریان(CRM)
اصول CRM و روشهای ارتباط با مشتریانB2C,B2B,B2B2C,B2G
اصول حرفه ای روانشناسی مشتری
اصول و راهکارهای ارتباطات حرفه ای با مردان/ارتباطات حرفه ای با زنان
شخصیت شناسی و استراتژی های کاربردی در مذاکرات تلفنی و حضوری
راهکارهای جلب رضایت مشتریان دپارتمان خدمات پس از فروش و CRM
راهکارهای ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان در تماس های تلفنی
آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی
مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی
مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه
مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه
مهارت های مورد در پایان مکالمه
نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر
نکاتی برای استفاده از پیغام گیر
نکاتی برای گذاشتن پیغام
نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه
مکالمات بین المللی
چند نکته مهم برای سازمان ها
آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست
نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی
نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر
نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو این امکان را داریم که دوره آموزشی بازاریابی تلفنی را در تهران و همه شهر های ایران بصورت حضوری و مجازی برگزار کنیم.
هر چند که مدرسین ما اعتقاد دارند که با توجه به ماهیت عملی بودن کلاس ها، بهتر است کلاس ها حضوری باشند.
در کلاس بازاریابی تلفنی شما یاد میگیرید چگونه میتوانید مشتری و مخاطب برای کسب و کار خود جذب کنید.
همچنین شیوه و رش های نگهداشت مشتریان فعلی و قدیمی را نیز یاد خواهید گرفت.
این فیلم که بخشی از آموزش بازاریابی تلفنی را ببینید
فیلم آموزش بازاریابی تلفنی و اصول فروش اینترنتی ویژه بازار ایران آموزش اصول بازاریابی تلفنی بازاریابی تلفنی (شامل فروش، تبادل نظر و هر نوع ارتباط تلفنی عرضهکنندهی محصول با مشتری) مهارتی است که هر فروشندهای باید با آن آشنا باشد. این فیلم بخشی از کلاس آموزشی بازاریابی تلفنی است که در اردیبهشت ۱۴۰۰ ویژه مربیان سازمان /آموزش فنی و حرفه ای کشور و مطابق پودمان آموزش بازارابی تلفنی توسط خانم دکتر منیره دارستانی برگزار شده است گروه آموزشی پژوهشی تکتو
کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها می آموزید چگونه مذاکرات تلفنی اثربخش انجام دهید؟ چگونه اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید؟ و چگونه مشتریان شاکی را آرام کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟ از این طریق فروشتان به طور قابل توجهی افزایش می یابد، که این قضیه منجر به ارتقای شغلی و یا رشد کسب و کارتان می شود. درآمدی که در ماه اول از این طریق کسب می کنید بسیار بیشتر از مبلغ ناچیزی است که برای شرکت در این دوره می پردازید. عدم رعایت نکات گفته شده در این کلاس باعث می شود که بسیار کمتر از آنچه که شایسته آن هستید درآمد داشته باشید.
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ایمیل: takto.ir@gmail.com
در دنیایی که خدمات مشتری در مرکز روابط تجاری قرار دارد، توجه ویژه به آموزش مرکز تماس (کال سنتر) ضروری است.
انتظارات از کارشناسان مرکز تماس (کال سنتر) کاملا متوقعانه است. مشتریان می خواهند تماس هایشان با دانش و مهارت های ارتباطی بی عیب و نقص به سرعت پاسخ داده شوند.
انتظارات مشتری برای خدمات به طور مداوم در حال گسترش است. در حال حاضر مشتریان به دنبال چیزی بیش از پاسخ سوالهایشان هستند. از آنجا که انتظارات مشتری برای خدمات در حال رشد است، مسئولیت مدیران مرکز تماس (کال سنتر) است که کارشناسان را به گونه ای آموزش دهند تا بتوانند به طور موثر به نیازهای مشتریان رسیدگی کنند.
آموزش موثر کارشناسان مرکز تماس (کال سنتر) کلید موفقیت تجربه مشتری است. آموزش منظم به تعادل بین زمان کار و زمان یادگیری کارشناسان کمک می کند.
آموزش طراحی شده مناسب مرکز تماس (کال سنتر) به کارشناسان کمک خواهد کرد که با نشاط باقی بمانند و اطمینان می دهد که آنها همیشه انتظارات مشتری را برآورده می کنند.
اصول و فنون مذاکره حرفه ای تلفنی
انواع مذاکره تجاری و استراتژی های آنها(انواع پاسخگویی به مشتری)
ادبیات مذاکره در مذاکرات(پاسخگویی)تلفنی و حضوری
اصل سخنوری و تاثیر گذاری بر مخاطب در ارتباط تلفنی
اصول فن بیان حرفه ای(تکنیک های تلفنی)
مدیریت بحران در مذاکرات تلفنی و پاسخگویی(مدیریت ارتباط در چالش های تلفنی)
تکنیک های کنترل خواسته،هدایت خواسته و اغنا مشتری
اصول پایان دادن به مذاکرات
اصول CRMدر مذاکرات تلفنی
فنون و شگردهای مذاکرات تلفنی
راهکارهای کسب رضایت مشتری
گریدهای استاندارد رضایتمندی مشتریان
اصول بازاریابی و مذاکره تلفن
ارتقای بینش و نگرش
مدیریت تلفن
نگرش و بینش بازاریابی تلفنی
تفکر و بینش استفاده از تلفن در بازاریابی
بینش و نگرش ارتباطات مذاکره و فروش تلفنی
ارتقای مهارت و فن تکنیکی
مهارت پاسخگویی به تلفن
مهارت مدیریت تلفن
تکنیک گرفتن اطلاعات
تکنیک پاسخگویی به تلفن
تکنیک کار با تلفن
تکنیک سفارش گیری تلفنی
تکنیک مذاکره تلفنی
تکنیک درخواست تلفنی
تکنیک مدیریت زمان در بازاریابی تلفنی
تکنیک ارائه مؤثر تلفنی
تکنیک های رفتاری در بازاریابی تلفنی
تکنیک کار با تلفن ثابت در فروش و بازاریابی
تکنیک تهیه چک لیست های بازاریابی تلفنی
زبان بدن در بازاریابی تلفنی
اصول و فنون ارتباط با مشتریان ناراضی
تکنیک های کنترل و هدایت خشم و نارضایتی مشتریان در پروسه پاسخگویی
مهارت های ارتباطی و اصول ارتباطات موثر
راهکارهای تخصصی ترغیب مشتریان به خرید
اصول “زمانبندی”در مذاکرات تلفنی و فروش تلفنی
اصول ارتباط با مشتریان و حفظ مشتریان(CRM)
اصول CRM و روشهای ارتباط با مشتریانB2C,B2B,B2B2C,B2G
اصول حرفه ای روانشناسی مشتری
اصول و راهکارهای ارتباطات حرفه ای با مردان/ارتباطات حرفه ای با زنان
شخصیت شناسی و استراتژی های کاربردی در مذاکرات تلفنی و حضوری
راهکارهای جلب رضایت مشتریان دپارتمان خدمات پس از فروش و CRM
راهکارهای ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان در تماس های تلفنی
آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی
مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی
مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه
مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه
مهارت های مورد در پایان مکالمه
نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر
نکاتی برای استفاده از پیغام گیر
نکاتی برای گذاشتن پیغام
نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه
مکالمات بین المللی
چند نکته مهم برای سازمان ها
آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست
نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی
نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر
نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو این امکان را داریم که دوره آموزشی بازاریابی تلفنی را در تهران و همه شهر های ایران بصورت حضوری و مجازی برگزار کنیم.
هر چند که مدرسین ما اعتقاد دارند که با توجه به ماهیت عملی بودن کلاس ها، بهتر است کلاس ها حضوری باشند.
در کلاس بازاریابی تلفنی شما یاد میگیرید چگونه میتوانید مشتری و مخاطب برای کسب و کار خود جذب کنید.
همچنین شیوه و رش های نگهداشت مشتریان فعلی و قدیمی را نیز یاد خواهید گرفت.
این فیلم که بخشی از آموزش بازاریابی تلفنی را ببینید
فیلم آموزش بازاریابی تلفنی و اصول فروش اینترنتی ویژه بازار ایران آموزش اصول بازاریابی تلفنی بازاریابی تلفنی (شامل فروش، تبادل نظر و هر نوع ارتباط تلفنی عرضهکنندهی محصول با مشتری) مهارتی است که هر فروشندهای باید با آن آشنا باشد. این فیلم بخشی از کلاس آموزشی بازاریابی تلفنی است که در اردیبهشت ۱۴۰۰ ویژه مربیان سازمان /آموزش فنی و حرفه ای کشور و مطابق پودمان آموزش بازارابی تلفنی توسط خانم دکتر منیره دارستانی برگزار شده است گروه آموزشی پژوهشی تکتو
کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها می آموزید چگونه مذاکرات تلفنی اثربخش انجام دهید؟ چگونه اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید؟ و چگونه مشتریان شاکی را آرام کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟ از این طریق فروشتان به طور قابل توجهی افزایش می یابد، که این قضیه منجر به ارتقای شغلی و یا رشد کسب و کارتان می شود. درآمدی که در ماه اول از این طریق کسب می کنید بسیار بیشتر از مبلغ ناچیزی است که برای شرکت در این دوره می پردازید. عدم رعایت نکات گفته شده در این کلاس باعث می شود که بسیار کمتر از آنچه که شایسته آن هستید درآمد داشته باشید.
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
آموزش کال سنتر یا مرکر تماس تلفنی بسیار مهم است. شاید با فعال شندن سایر تکنولوژیهای ارتباطی برخی بازاریابی تلفنی را تمام شده تلفی میکنند!! اما همچنان تلفن و تماس تلفنی شاید اولین راه ارتباطی افراد با سازمانها و شرکتها میباشد. کال سنتر و مرکز تماس را شاید بتوان قلب تپنده در برخی کسب و کارها دانست.
همپنین در برخی از کسب و کارها تمام فرآیندهای بازاریابی به کال سنتر ختم میشوند. و این بازاریابان تلفنی هستند که مخاطب و مشتری را هدایت میکند.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید
کلاس بازاریابی و فروش تلفنی در تهران
آموزش بازاریابی تلفنی میتواند باعث ارتقای عملکرد تیم فروش شرکتهای بزرگ و کوچک شود. بسیاری از افراد گمان میکنند با روی کار آمدن شبکههای مجازی گسترده مانند اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، سایتها و وبلاگها بازاریابی تلفنی تاثیر خود را از دست داده است و این نوع بازاریابی یکی از روشهای موثر بازاریابی در قدیم بوده است. در حالی که به دلایل زیر هنوز هم میتوان بازاریابی تلفنی را یکی از بهترین روشهای بازاریابی در نظر گرفت:
فروش تلفنی امکان برقراری ارتباط و مکالمه دو طرفه را با مشتری برقرار می سازد. ارتباط زنده به فروشنده فرصت بیشتری برای تحت تاثیر قرار دادن مشتری میدهد.
از طریق تماس تلفنی بهتر میتوان مسائل تکنیکی و نقاط قوت محصولات یا خدمات را برای مشتری توضیح داد. در این روش بهتر میتوان علت خرید نکردن مشتریان را کشف کرد و مشتریان را به راحتی از ابهام خارج کرد.
از طریق بازاریابی تلفنی بهتر میتوان مشتری را هدایت کرد و در صورت نیاز تماس بعدی را تعیین کرد.
بازاریابی تلفنی نسبت به بسیاری از روشهای تبلیغاتی مانند تبلیغات حضوری هزینه کمتری دارد. به عنوان مثال اگر شخصی بخواهد از طریق نصب بیلبوردهای تبلیغاتی، بازاریابی کند. هزینههای کلانی را باید برای عکسبرداری، قرارداد با شهرداری، دستمزد مدلها و غیره بپردازد. در حالی که در فروش تلفنی این هزینهها حذف میشود و تنها هزینه تلفن را فرد باید بپردازد که با ترفندهایی میتوان هزینه تلفن را به حداقل نیز کاهش داد.
با وجود تمام مزیتهایی که برای فروش تلفنی برشمرده شد اما باید این نکته را مدنظر قرار داد که فروش تلفنی یا تله مارکتینگ زمانی موثر است که یک تیم فروش قدرتمند که به مهارتهای فروش تلفنی مسلط هستند؛ این روش را در پیش بگیرند. در غیر این صورت این روش بازاریابی بی نتیجه خواهد ماند. به همین سبب آموزش بازاریابی تلفنی از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مطلب به صورت جامع به اهمیت این روش بازاریابی و استراتژی های مفید برای فروش تلفنی پرداخته میشود.
آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی
مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی
مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه
مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه
مهارت های مورد در پایان مکالمه
نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر
نکاتی برای استفاده از پیغام گیر
نکاتی برای گذاشتن پیغام
نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه
مکالمات بین المللی
چند نکته مهم برای سازمان ها
آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست
نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی
نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر
نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید
فروش تلفنی ویژه بازار ایران . تکتو
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو این امکان را داریم که دوره آموزشی بازاریابی تلفنی را در تهران و همه شهر های ایران بصورت حضوری و مجازی برگزار کنیم.
هر چند که مدرسین ما اعتقاد دارند که با توجه به ماهیت عملی بودن کلاس ها، بهتر است کلاس ها حضوری باشند.
کلاس آموزشی اصول بازاریابی تلفنی
تا چه حد با اصول بازاریابی تلفنی آشنایی دارید ؟ بازاریابی تلفنی روشی موثر برای فروش محصولات و خدمات شرکت شما است به شرطی مبتنی بر اصول و نکات کلیدی باشد اصول و تکنیک های بازاریابی تلفنی و روش های موثر فروش تلفنی
برگزاری کارگاه آموزش بازاریابی تلفنی در تهران
در کلاس بازاریابی تلفنی شما یاد میگیرید چگونه میتوانید مشتری و مخاطب برای کسب و کار خود جذب کنید.
همچنین شیوه و رش های نگهداشت مشتریان فعلی و قدیمی را نیز یاد خواهید گرفت.
کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها
کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها می آموزید چگونه مذاکرات تلفنی اثربخش انجام دهید؟ چگونه اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید؟ و چگونه مشتریان شاکی را آرام کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟ از این طریق فروشتان به طور قابل توجهی افزایش می یابد، که این قضیه منجر به ارتقای شغلی و یا رشد کسب و کارتان می شود. درآمدی که در ماه اول از این طریق کسب می کنید بسیار بیشتر از مبلغ ناچیزی است که برای شرکت در این دوره می پردازید. عدم رعایت نکات گفته شده در این کلاس باعث می شود که بسیار کمتر از آنچه که شایسته آن هستید درآمد داشته باشید.
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
آموزش انعطاف پذیری در محل کار ویژه کارمندان و کارکنان شرکت ها و سازمان ها. اگر میخواهید رضایت کارکنان و کارفرما را بشکل بیشتری حس کنید باید مهارتهای نرم بویژه مهارت انعطاف پذیری را یاد بگیرید.
آموزش مهارت های نرم برای کارمندان در ایران
یادگیری مهارت های نرم یکی از مهمترین برنامه های کارمندان و کارکنان در دنیای امروزی است. برای اینکه بتوانیم محیط کاری بهتری داشته باشیم لازم است مهارت های نرم را با کارکنان خود آموزش دهم.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید
آموزش مهارت های نرم برای کارمندان از ضروریات عصر حاضر است. در دنیای امروزی کار تیمی و ارتباط گروهی موثر برای موفقیت شغلی و شخصی بسیار مهم و ضروری است.
همه ما دروس و مهارتهای زیاد حرفه ای و کاری زیادی را در دوران تحصیل خود آموزش دیده ایم و یاد گرفتیم که چگونه در شغل و حرفه ای خود خوب باشیم. اما اکنون باید با آموزش مهارت های نرم (Soft skills) یاد بگیریم که چگونه عالی باشیم.
در این دوره یاد خواهید گرفت: تصمیم گیری بهتر ، خلاقیت و ابتکار بیشتر ، مدیریت درگیری و کار با اعضای گروه، مذاکره برای نتایج ترجیحی ، بهبود ارتباطات گروهی در محیط های مجازی ، درک کلی و بهتر از تعاملات انسانی و کار به طور موثرتر .
هدف ما این است که به شما کمک کنیم این پویایی مهم ارتباطات گروهی را درک کنید و یاد بگیرید که چگونه آنها را در عمل برای بهبود کار تیمی کلی خود عملی کنید.
آموزش مهارت های نرم
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید
کمک به ساخت تیم بازاریابی و مدیریت درمانگاه و کلینیک
عارضه یابی و رفع مشکلات فروش در شرکت ها
تنظیم استراتژی و طراحی سیستمهای بازاریابی، توزیع و فروش
طراحی ساختار و سازماندهی فعالیت های بازاریابی، توزیع و فروش
تنظیم استراتژیها و طراحی روشهای مدیریت کالا
تنظیم استراتژی و برنامهریزی تبلیغات
تنظیم استراتژی توسعه صادرات
تنظیم استراتژی قیمتگذاری
مشاوره برای بخشبندی بازار
مشاوره برای بازاریابی صنعتی
مشاوره برای بازاریابی خدمات
مشاوره برای مدیریت بر نام تجاری
تنظیم طرح بازاریابی
مشاوره امکان سنجی بازار
بررسی رفتار مصرف کننده
مشاوره بازاریابی الکترونیکی
هدایت تحقیقات بازاریابی
راه اندازی سامانه های مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
شناخت بازارهای داخلی و خارجی محصولات
سنجش رضایت مشتری
مطالعه و پژوهش در زمینه مفاهیم، الگوها، و روشهای نوین مدیریت بازار
عارضه یابی بازاریابی و فروش
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
راههای تماس با گروه آموزشی تکتو
ایمیل: takto.ir@gmail.com