چگونگی آغاز کردن مکالمه در آزانسهای مسافرتی بسیار زیاد اهمیت دارد – هر بار که گوشی تلفن را به منظور ارتباط با مشتری و مخاطب بر میداریم، باید در ذهن این نکته را داشته باشیم که ما در پی بدست آوردن با ارزشترین دارایی فرد مقابل هستیم و آن چیزی نیست غیر از زمان غیرقابل بازگشت آنها. پس برای داشتن یک رویکرد مطلوب و تصحیح یادگیری بازاریابی تلفنی و شیوههای صحیح پاسخگویی تلفنی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
حتما توجه داشته باشید که صدای شما کاملاً با اعتماد به نفس و طبیعی باشد و مصنوعی و تمرینی به نظر نیاید .. پیش از این که حتی گوشی تلفن را بردارید، آن قدر صحبت خود را با خود تمرین و تکرار کنید که تن صدا برای خودتان کاملاً طبیعی به نظر برسد و با محتوای گفته خود هیچ مشکلی نداشته باشید. تنظیم تن صدا، سرعت بیان کلمات و لحن شما اهمیت بسیار زیادی دارد.
هنگام بازاریابی تلفنی در آژانس مسافرتی برای مشتری مشاوره باشید تا صرفا یک فروشنده