اهمیت ساخت ایجاد یک تیم فروش با استعداد ، قدرتمند، قابل اعتماد و کاملاً آموزش دیده را نمی توان منکر شد و نادیده گرفت. صرف نظر از اندازه ، درآمد یا صنعت کسب و کارتان ، شما به فروشندگان عالی نیاز دارید تا در رشد کسب و کار به شما کمک کنند.
قبل از اینکه بتوانید دنیای کسب و کار و تجارت را تسخیر کنید ، باید نحوه استخدام ، جبران خسارت و مقیاس بندی یک تیم فروش را مشخص کنید. این راهنما برای کمک به شما در کلیه جنبههای استخدام ساختریا، و ایجاد تیم فروش ، از جمله اینکه در بین کاندیداها به دنبال چه چیزی بگردید ، چگونه مصاحبه کنید ، چه زمانی تیم خود را گسترش دهید و همچنین چگونه می توانید ساختار پرداختی را جذب کنید، انگیزه ایجاد کنید و به شما کمک کند. استعداد برتر را حفظ می کنید.
ایجاد تیم فروش مناسب باعث رونق کسب و کار شما می شود. با این حال ، هنگامی که شرکت خود را راه اندازی می کنید ، همیشه مشخص نیست که چه زمانی کسب و کار شما آماده است تا یک تیم فروش اختصاصی را به خدمت بگیرد.
این به ویژه در مراحل اولیه یک شرکت نوپا مشکل است ، وقتی کار فروش به عهده بنیانگذاران است (همراه با تقریباً هر وظیفه قابل تصور دیگر). بنابراین ، از کجا می دانید چه موقع زمان استخدام اولین فروش است؟
ما به شما کمک می کنیم تا فروش خود را افزایش دهید. بتوانید سازمان فروش و تیم فروش خود را راه اندازی کنید
ما برای شما تیم فروش حرفه ای می سازیم که موتور محرک کسب و کار شما باشد.
دریافت مداوم بازخورد مثبت از مشتریان فعلی
تقاضای واضح و فزاینده برای آنچه می فروشید
جریانی ثابت از رشد کسب و کار و فروش تقریباً بیشتر از آنچه تیم فعلی شما قادر به مدیریت آن است
درآمد کافی برای توجیه استخدام
اگر تجارت و کسب و کار شما همه گزینههای گفته شده در بالا را داشته باشد، ممکن است آماده باشید تا تیم فروش خود را بسازید. بیایید مراحل لازم را برای ایجاد یک تیم فروش کارآمد و موفق بررسی کنیم.
افرادی که استخدام می کنید، عناصر سازنده تیم فروش شما هستند. پس اگر نمایندههای برتر فروش را که با اهداف و فرهنگ شرکت شما مطابقت دارند را استخدام نکنید، گردش مالی بیشتری را تجربه نخواهید کرد ، هزینه های استخدام بیشتری را متحمل می شوید پس برای رشد کسب و کار و تجارت خود تلاش بیشتری کنید!!.
تنظیم استراتژی و طراحی سیستمهای بازاریابی، توزیع و فروش
طراحی ساختار و سازماندهی فعالیت های بازاریابی، توزیع و فروش
تنظیم استراتژیها و طراحی روشهای مدیریت کالا
تنظیم استراتژی و برنامهریزی تبلیغات
تنظیم استراتژی توسعه صادرات
تنظیم استراتژی قیمتگذاری
مشاوره برای بخشبندی بازار
مشاوره برای بازاریابی صنعتی
مشاوره برای بازاریابی خدمات
مشاوره برای مدیریت بر نام تجاری
تنظیم طرح بازاریابی
مشاوره امکان سنجی بازار
بررسی رفتار مصرف کننده
مشاوره بازاریابی الکترونیکی
هدایت تحقیقات بازاریابی
راه اندازی سامانه های مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
شناخت بازارهای داخلی و خارجی محصولات
سنجش رضایت مشتری
مطالعه و پژوهش در زمینه مفاهیم، الگوها، و روشهای نوین مدیریت بازار
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ایمیل: takto.ir@gmail.com